28 اکشن حرفه ای فتوشاپ مخصوص رتوش حرفه ای عکس

28 اکشن حرفه ای فتوشاپ مخصوص رتوش حرفه ای عکس
اگر شما عکاس هستید یا به عکس و عکاسی علاقمند هستید داشتن اکشن هایی شبیه به این خیلی میتونه براتون مفید و مهم باشه. به کمک این اکشن میتونید تصاویری که با گوشی موبایل یا دوربین های دیجیتالی تون ثبت می کنید رو خیلی خیلی راحت و تنها با چند کلیک ساده به یک عکس حرفه ای تبدیل کنید!
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

برای اینکار کافیه عکسی رو که با دوربین دیجیتالی یا گوشی موبایل ثبت کردید رو به کامپیوتر منتقل کنید و توی نرم افزار فتوشاپ بازش کنید. فایلی رو که در زیر برای دانلود گذاشتیم رو دانلود کنید و 2 بار روی اون کلیک کنید. با این کار اکشن شما به طور خودکار در فتوشاپ نصب میشه. قبل از اینکه کار با اکشن رو شروع کنیم اجازه بدید تا یک توضیحی درباره اکشن بهتون بدم. اکشن در واقع ابزاری هست که از قبل توسط یک نفر طراحی و ثبت شده و شما با اجرا کردن اون روی عکس تون میتونید دقیقا عملیاتی که اون فرد قبلا انجام داده رو روی عکس پیاده سازی کنید. مثلا اگر اون فرد یکبار عکسی رو از حالت رنگی به سیاه و سفید تبدیل کرده باشه و این عملیات رو با استفاده از امکانات اکشن ثبت و ذخیره کرده باشه و فایل این عملیات رو در اختیار شما بگذاره ، شما هم میتونید با اجرا کردن این فایل روی عکس هاتون عکس رو از حالت رنگی به سیاه و سفید تبدیل کنید.  در اینجا هم ما فایل اکشنی رو برای شما آماده کردیم که 28 عملیات رتوش عکس رو برای شما از قبل ذخیره کرده و فقط کافیه که شما اکشن رو در فتوشاپ باز کنید و هر کدوم از اکشن ها رو که در زیر لیست شدن رو روی عکس تون اعمال کنید. مشاهده خواهید کرد که عکس شما از حالت معمولی به یک عکس حرفه ای و بسیار زیبا تبدیل خواهد شد.
بعد از اینکه دو بار روی فایل اکشن کلیک کردید این فایل در فتوشاپ شما نصب خواهد شد. حالا برای اینکه از این اکشن استفاده کنید کافیه که از منوی بالای فتوشاپ روی Windows کلیک کنید و گزینه ی Action رو انتخاب کنید. با این کار پنجره ی مربوط به اکشن های فتوشاپ برای شما باز خواهد شد.
در این پنجره فولدر مربوط به 28 اکشن به نام 28 Premiume Actions وجود داره. روی مثل کوچک کنار این فولدر کلیک کنید تا لیست کامل اکشن ها برای شما نمایش داده بشه. حالا هر کدوم از اکشن ها رو که دوس دارید انتخاب کنید و سپس روی دکمه Play که در پایین همین پنجره وجود داره و شبیه مثلث هست کلیک کنید.
چند ثانیه صبر کنید! فتوشاپ در حال اعمال عملیات بر روی عکس شماست! و بعد از چند ثانیه شما یک تصویر بسیار زیبا و حرفه ای خواهید داشت! به همین سادگی

برای راحتی کار شما در زیر لیست کامل اکشن های موجود در این فایل به همراه یک نمونه تصویر قرار دادیم. قسمت سمت چپ هر عکس حالت طبیعی و اورجینال عکس هست و قسمت سمت راست ، همان عکس پس از اعمال اکشن می باشد.
 

01-Velvety
 

02-Adventure
 

03-Angelica
 

04-Angelic
 

05-Autumn
 

06-Blue Modern
 

07-Beach
 

08-Charming
 

09-Chocolate
 

10-Cupreous
 

11-Chrome
 

12-Cinematic Moda
 

13-Colors Faded
 

14-Dot Digital
 

15-Elite Effect
 

16-Fairuz
 

17-Inspiron
 

18-Instagram
 

19-Light Dream
 

20-Royal Warm
 

21-Sunshine
 

22-Universal
 

23-Ultra Faded
 

24-Old Days
 

25-Magic Tone
 

26-Sunny
 

27-Seduction
 

28-Trust

رضا مدیر سابق انجمن گرافیک 2بعدی مجیدآنلاین بوده و در زمینه ی طراحی گرافیک فعالیت میکنه. چند سالی هست که در زمینه گرافیک وب و طراحی صفحات وب فعالیت میکنه و به صورت تخصصی طراحی صفحات وب رو به صورت واکنش گرا با Bootstrap انجام میده.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ علیرضا
علیرضا
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳
با سلام
لطف بفرمایید در این خصوص که ادغام دو عکس توسط اکشن سازی در فتوشاپ میسر است توضیحی بدهید ؟
باتشکر