5 راه ساده برای افزایش درآمد وبسایت شما

5 راه ساده برای افزایش درآمد وبسایت شما
ممکن است تاکنون روش های متفاوتی را برای جذب مشتری و افزایش درآمد به کار برده باشید اما هیچکدام از آنها نتیجه ی مطلوبی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما نگذاشته باشند، دلیل این شکست اغلب ناآگاهی از روش های درست جذب مشتری و جلب رضایت کاربران میباشد، در این مقاله با بررسی روش هایی مستند و علمی سعی میکنیم به بررسی این روش ها بپردازیم، با مجیدآنلاین در این مقاله همراه باشید تا نحوه ی افزایش درآمد و جذب مشتری را به صورت اصولی بررسی کنیم.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید

1 – مشتری های ایده آل خود را شناسایی کنید !

اولین مرحله برای ساختن یک وبسایت خوب این هست که نگاهی به مشتری های ایده آل خود بیندازید، اگر وبسایت خودتان را بجای اینکه به شرکت های طراحی سایت بدهید دارید خودتان میسازید در رابطه با مشتری هایتان باید تحقیق کنید، مشتری ایده آل شما چه کسی است ؟ چگونه این فرد را از بین جنسیت های مختلف و رده سنی مختلف انتخاب میکنید ؟
روی جزئیاتی که برای مشتری ایده آلتان مهم است کار کنید، اینکه در کجای سایت صبر میکنند و کدام قسمت سایت برای آنها ارزش بیشتری دارد و از طریق این کار میتوانید مشتری های بیشتری به سایت خود جذب کنید.
Church Media این کار را انجام داده است تا بتواند کاربران بیشتری داشته باشد، همچنین اگر به این سایت نگاه کنید متوجه میشوید که در بخش نمونه کارها، نمونه کارهایی را قرار دادند که مشتری های آیده ال خود را جذب کنند، در واقع برای جلب نظر یک عده مشتری های مخصوصشان کار کردند.

2 – به ارزش های خود دقت کنید !

اکنون که مشتری های ایده آل خود را مشخص کرده اید وقت آن رسیده است که ارزش ها را مشخص کنید، ارزش شما به چیزهایی است که شما را از بقیه رقیبانتان متمایز میکند، چرا مردم باید از شما خرید کنند ؟ دلیل ممتاز بودن شما چیست ؟ این دلایل باعث میشود که مشتری روی لینک پرداخت وبسایت شما کلیک کند و پول را به حساب شما بریزد، چه چیزی در بیزینس شما وجود دارد که باعث میشود مردم اکثر کالاهای شما را خریداری کنند ؟
CrashPlan’s یک وبسایت بسیار مناسب است، در این وبسایت میتوانیم دلیل اینکه چرا مردم به آن نیاز دارند را بررسی کنیم، مردم میتوانند بجای این سایت از 448-bit encryption استفاده کنند که هر فایلی را پشتیبانی میکند و از امنیتی در حد ارتش برخوردار است اما این کار را نمیکنند، به این دلیل که ویژگی هایی که نیاز دارند در CrashPlan’s به خوبی پیاده سازی شده است.
برای مثال در قسمت head این وبسایت اهداف و ارزش های اصلی آنها را میبینید، آنها هیچ توضیح اضافه دیگری نداده اند و همین باعث میشود کاربران به سرعت بتوانند با این سایت ارتباط برقرار کنند و مشتری این سایت شوند، صرفه جویی در زمان کاربر مسئله ای بسیار مهم است، چندین نکته راجع به خرید محصولتان را در نکته جمع کنید و آن را بسیار خلاصه به کاربر بگویید، اگر یک حرفه ای نیستید خودتان را به عنوان یک حرفه ای به کاربر معرفی نکنید بلکه تمام آن چیزی که هستید را معرفی کنید، تنها از جملاتی کوتاه و مفید برای معرفی خود استفاده کنید.

3 – کاربرانتان را راحت کنید !

المنت هایی در وبسایت که باعث ناراحتی کاربرانتان میشود را پیدا کنید و حذفشان کنید، لازم نیست لیستی از ویژگی های مثبت وبسایتتان را در صفحه های مختلف سایت ذکر کنید تا کاربران بدانند وبسایت شما چقدر مفید است، بلکه لازم است المنت های منفی و ناراحت کننده را از صفحه ی وبتان بردارید، اینکه چقدر سایت شما ویژگی مثبت دارد لازم به ذکر نیست، این را واگذار کنید به شعور و درک کاربر، کاربر میتوانید راجع به همه ی این مسائل تصمیم گیری کند.
به صفحه ی اول FreshBooks نگاه کنید، کاربر وارد این سایت میشود و بلافاصله میگویید این سایت مخصوص من است.

4 – اعتراضات را به حداقل برسانید !

این امکان ندارد که شما درآمد بسیار زیادی داشته باشید درحالی که اعتراضات بسیاری از سایت شما وجود دارد، کاربران اکثرا دوست دارند که در ازای کیفیت بالا یک محصول ارزان را به دست آورند، خیلی اوقات کاربر محصول را انتخاب میکند و به سبد خرید اضافه میکند و هنگامی که وارد مرحله ی پرداخت میشود با قیمت بسیار بالای محصول مواجه میشود، در نتیجه بلافاصله صفحه ی سایت شما را میبندد و دیگر هیچگاه به آن صفحه مراجعه نمیکند و به همین راحتی شما مشتریانتان را از دست میدهید، گاهی اوقات نیز ممکن است برخی از این کاربر ها به شما اعتراض کنند که قیمت محصولتان بسیار گران است، سعی کنید به این اعتراضات گوش دهید و تا حدی که میتوانید مطابق میل کاربرانتان رفتار کنید.
Scribd یکی از بهترین مدل هایی است که با توضیحات مناسبی اعتراضات کاربران را به حداقل رسانده است، برای مثال میتوانید برای 14 روز سرویس را به رایگان استفاده کنید و پس از آن بایت هر ماه 8.99 دلار از شما پول میگیرد و این پولی است که اکثر کاربران قادر به شارژ مجدد آن خواهند بود.

5 – خودتان را در اجتماع اثبات کنید !

خیلی از مشتریانتان از طریق مشتری های راضی فعلی شما وارد سرویستان میشوند، خیلی از سرویس های موفق از طریق تبلیغات دهان به دهان مشتریان ابتدایی پا گرفته اند، سعی کنید در وبسایت خود از مشتریانی که از شما خرید داشته اند نظر بگیرید و سپس آنها را در وبسایت خود نمایش دهید، با این کار باعث میشوید در اجتماع ثابت شوید، البته اگر نظر آنها مثبت باشد !
همچنین اگر به وبسایت Zirtual نگاه کنید متوجه میشوید که آنها به صورت مستقیم از مشتریانشان خواستند که صادقانه در مورد سرویسی که برایشان فراهم کرده اند نظر بدهند و اکثر مشتریان با تعریف مثبت خود باعث شده اند که خوب بود سرویس های Zirtual به عموم مردم ثابت شود.

نتیجه گیری

با استفاده از تکنیک هایی که در بالا ذکر شده است سعی کنید به درآمد خود بیفزایید، شگفت زده خواهید شد اگر ببینید که این تکنیک ها چقدر در افزایش درآمد شما موثر خواهند بود.

محمد یه دانشجوی فناوری اطلاعات هست که از سال 92 فعالیتش رو شروع کرد، در حال حاضر در زمینه ی برنامه نویسی تحت وب و اندروید و شبکه های ارتباطی سیسکو فعالیت میکنه .

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.