از انتخاب ‌هاست و دامین تا قله‌های موفقیت

از انتخاب ‌هاست و دامین تا قله‌های موفقیت
ایجاد یک وب سایت کار دشواری نیست. اما معمولاً تنوع انتخاب و ابهامات ناشی از آن باعث می‌شود افرادی که می‌خواهند برای اولین بار وارد فضای وب بشوند، دچار سردرگمی شوند. اگر از همان ابتدا وارد مسیر درست شوید و آگاهانه انتخاب کنید، جای هیچ نگرانی نیست.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

شرط اول آن است که صاحب نام باشی!

اولین قدم برای ایجاد یک وب سایت، انتخاب نام مناسب است. احتمالاً کلماتی چون «دامنه»، «دامین» و یا domain به گوشتان خورده است که در واقع نامی یکتا و بیانگر هویت و نشانی دسترسی به یک وب سایت است. پس از آن که یک نام منحصر به فرد برای سایت خود انتخاب کردید باید از میان پسوندهای جهانی (TLD) یکی را برگزینید و در صورت آزاد بودن آن، اقدام به ثبت دامنه خود کنید. از متداول‌ترین پسوندهای دامنه می‌توان به com، ir، net، org، info اشاره کرد. در این میان ابزارهایی مثل سامانه پیشنهاد دهنده نام دامنه هستند که در انتخاب نام به شما کمک می‌کنند؛ همچنین برای بررسی وضعیت آزاد بودن و یا مالک یک دامنه می‌توانید Whois بگیرید.  اگر از قبل هم صاحب وب سایت بوده اید می توانید ببینید حال سایتتان چطور است؟
اگرچه قریب به اکثر دامنه‌هایی که ثبت می‌شوند با الفبای انگلیسی هستند، اما جالب است بدانید که شما می‌توانید دامنه‌هایی با حروف فارسی و یا با پسوند فارسی «. بازار» به ثبت برسانید و خودتان را از دیگران متمایز کنید.

میزبانی در فضای مجازی

بعد از آن که یک نام عالی و بدون نقص انتخاب و ثبت کردید، لازم است فضایی را برای قرار دادن فایل‌ها و داده‌های سایت خود تهیه کنید. وب هاستینگ (Web Hosting) یا میزبانی وب در واقع اجاره فضا بر روی شبکه اینترنت، جهت نگهداری فایل‌ها و داده‌های سایت است. برای اینکه بازدیدکنندگان امکان دسترسی به وب سایت را داشته باشند نیاز به قرارگیری این فایل‌ها بر روی رایانه‌ای که در شبکه اینترنت به عنوان یک میزبان (Host) شناخته شده است، می‌باشد. آن رایانه را سرویس دهنده یا Server می‌نامند. میزبان‌وب باید حداقل این امکانات داشته باشد: اتصال دائم و پر سرعت به اینترنت، سخت افزار و قطعات داخلی، نرم‌افزارهای لازم برای اجرای فایل‌ها برنامه نویسی

هر رایانه می‌تواند یک سرور باشد، اما با توجه به بالا بودن هزینه‌های قطعات سخت افزاری نیرومند، نیروی پشتیبانی و … راه اندازی یک میزبان‌وب به صرفه نیست لذا شرکت‌هایی این مسئولیت را پذیرفته و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره‌ای در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.
هنگام انتخاب ‌هاست، گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست: هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی. برای تازه کارها و سایت‌های کوچک، هاست اشتراکی مقرون به صرفه و مناسب است. هاست های اشتراکی معمولاً به صورت ویندوزی یا لینوکسی ارائه می‌شوند. سرویس‌هاست اشتراکی لینوکس جهت ارائه خدمات به وب سایت‌هایی است که برنامه نویسی آن بر پایه سیستم عامل لینوکس و با زبان‌های برنامه نویسی php یا CGI یا پرل و ... می‌باشد. البته هاست لینوکس بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده، روی سرور لینوکس است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می‌توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.
شرکت‌ هاست ایران، تخفیف‌های نوروزی ویژه‎ای برای مشتریان خود در نظرگرفته است. برای بهره مندی از تخفیف جشنواره نوروزی نیازی به وارد کردن کد تخفیف نیست. تنها با ثبت سفارش از تاریخ ۱۵ اسفند الی ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۶ ، تخفیف جشنواره به صورت خودکار بر روی فاکتور شما اعمال خواهد شد.
۵ درصد تخفیف ثبت دامنه
۱۰ درصد تخفیف خرید هاست لینوکس ویژه و معمولی

سریع‌تر، پیش به‌سوی بالاتر

زمانی می‌رسد که دیگر منابع سرویس‌های میزبانی وب اشتراکی پاسخگوی نیازهای شما نیست و در حال تبدیل شدن به یک سایت پر بازدید هستید. سرورهای مجازی (VPS) ضمن در اختیار قراردادن منابع اختصاصی، سطح بالاتری از عملکرد و امنیت را برای وب‌سایت‌ها فراهم می‌کنند. این سرورها برای سایت‌های پربازدید و یا سایت‌هایی که میزان بالایی از منابع را مصرف می‌کنند و یا نیازمند تنظیماتی خارج از استانداردهای سرویس‌های اشتراکی هستند، بهترین انتخاب است.
سرورهای مجازی را از طریق شرکت هاست ایران، برای شش ماه یا یکسال با 15 درصد تخفیف تمدید کنید. در این مورد بیشتر بدانید.

قدرت در اختیار شماست

پیشرفت شما هیچ محدودیتی ندارد. صاحب یک وب سایت بسیار بزرگ و پر بازدید هستید و نیازهایتان فراتر از آن چیزی است که شرکت‌های میزبانی وب ارائه می‌کنند؟ یک خانه بزرگ‌تر برای شما لازم است. یک سرور اختصاصی، تجربه‎ای از  قدرت، امنیت و قابلیت کنترل بالا برای شما فراهم می‌آورد. سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و وب سایت‌های بسیار پر بازدید، از این نوع سرورها به دلیل پایداری و در اختیار گذاشتن سطح بالایی از منابع سرور،  استفاده می‌کنند. از آنجا که تمام منابع سرور به طور کامل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، مشتریان می‌توانند در هر زمان، با نصب نرم افزارهای دلخواه و مدیریت اختصاصی سرور، نیازهای سمت سرور خود را رفع نمایند.
هم اکنون با 20 درصد تخفیف، صاحب سرور اختصاصی در دیتاسنتر قدرتمند هاست ایران شوید. اطلاعات بیشتر.
 

اینفوگرافیک میزبانی وب

آسوده خاطر در دنیای مجازی

حالا که بستر لازم برای حضورتان در دنیای وب فراهم شده است، لازم است ساخت و ساز را آغاز کنید. طراحی یک سایت مدرن و کارآمد در جذب مخاطبان تأثیر به سزایی دارد. اگر دانش و مهارت کافی در طراحی سایت را دارید پس آستین‌ها را بالا بزنید و مشغول به کار شوید. اگر زمان و کیفیت کار برایتان اهمیت دارد، با خیال راحت، با یک فنجان چای کنار بنشینید و تمام خدمات طراحی سایت خود را به افراد این کاره بسپارید. فرقی نمی‌کند چه نوع وب سایتی لازم دارید؛ یک سایت بزرگ و پیچیده یا کوچک و ساده. اگر به سایتی با عملکرد خاص نیاز دارید، ما به کمک دانش متخصصانمان در واحد طراحی و توسعه‌ هاست ایران، قادر خواهیم بود، از ابتدا کد نویسی و طراحی آن را انجام دهیم. تجربه چندین ساله ما نشان داده است، که بیشتر مشتریان نیازهای مشترکی دارند، به همین دلیل ما با شناسایی و تحلیل نیازهای آن‌ها بسته‌های پیشنهادی طراحی وب سایت را آماده نموده‌ایم تا فارغ از هر دغدغه فنی، بسته مورد نیازشان را انتخاب نمایند.
از 15 اسفند ماه لغایت 16 فروردین ماه 96 کلیه خدمات واحد طراحی و توسعه شامل 30 درصد تخفیف ویژه خواهد بود.  با خدمات این واحد بیشتر آشنا شوید.

همراه شما تا قله‌های موفقیت

ایده خود را در دنیای وب به معرض نمایش گذاشته‌اید و به دنبال پیشرفت هستید. یک ایده هر چقدر جذاب و جدید باشد، اگر نتواند اجرا و در نهایت به محصول یا خدمت تبدیل شود، ارزش واقعی خود را پیدا نمی‌کند. شتابدهنده مجموعه ای است که استارتاپ ها را از لحاظ فنی، علمی، فکری، حقوقی و مالی حمایت کرده و باعث توسعه، پیشرفت و تجاری سازی آن‌ها می‌شود. شتابدهنده هاست ایران با تمرکز بر کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز نموده است. صاحبان ایده و کارآفرینان با استفاده از امکانات و فرصت ایجاد شده می‌توانند طرح‌ها، خدمات و محصولات خود را توسعه داده و تجاری سازی نمایند. ما در این شتابدهنده با تأمین فضای کاری، سرمایه اولیه، نیروی انسانی، آموزش و مشاوره‌های تخصصی، کارآفرینانِ مشتاق را تا رسیدن به موفقیت همراهی می‌کنیم.
شرکت هاست ایران، به عنوان یکی از برترین و با سابقه ترین شرکت های میزبانی وب ایران، افتخار میزبانی و ارائه خدمات به بیش از 42 هزار مشتری دوست داشتنی را دارد. به مناسبت فرا رسیدن سال نو، این شرکت جشنواره تخفیف های نوروزی ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
۵ درصد تخفیف ثبت دامنه
۱۰ درصد تخفیف خرید هاست لینوکس ویژه و معمولی
۱۵ درصد تخفیف تمدید شش ماهه و یکساله سرور مجازی
۲۰ درصد خرید و تمدید شش ماهه و یکساله سرور اختصاصی
۳۰ درصد تخفیف خدمات واحد طراحی و توسعه هاست ایران
برای بهره مندی از تخفیف جشنواره نوروزی نیازی به وارد کردن کد تخفیف نیست. تنها با ثبت سفارش از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ الی ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۶ ، تخفیف جشنواره به صورت خودکار بر روی فاکتور شما اعمال می شود. 
شما هم از مشتریان دوست داشتنی ما باشید. به ما بپیوندید.

مسعود صدری هستم. توسعه دهنده و مدرس وب. فعالیت حرفه‌ای رو تقریبا از سال ۹۱ شروع کردم. همیشه سعی می‌کنم مطالب جدید رو یاد بگیرم و اونها رو با دیگران به اشتراک بذارم.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ مانی
مانی
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴
من از هاست وردپرس و سرور ابری میزبان ایکس (mizbanx) استفاده کردم و واقعا راضی بودم.
ارسال پاسخ فرش مسجد
فرش مسجد
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳
سایت بسیار خوبی دارین خسته نباشین
ارسال پاسخ طراحی سایت
طراحی سایت
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۳۸
با تشکر از اطلاعاتی که به اشتراک قرار دادین.
karait.com