همایش توسعه‌دهندگان وب ایران

همایش توسعه‌دهندگان وب ایران
گردهمایی ۲روزه توسعه‌دهندگان وب ایران توسط مدرسه استانداردهای وب با همکاری موسسه طراحان و ایده پردازان آرتیمان و مجیدآنلاین و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با عنوان نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران برای توسعه‌دهندگان FrontEnd برگزار می‌گردد.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

همایش توسعه‌دهندگان وب ایران در دو روز برای طراحان و توسعه‌دهندگان JavaScript و CSS با هدف معرفی تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز جهانی و همچنین آموزش در قالب سخنرانی و کارگاه‌های جانبی همایش، جهت آموزش کاملتر و بهتر برخی از موضوعات ارائه شده، برگزار خواهد شد. تمامی شرکت‌کنندگان حضوری در همایش می‌توانند در کارگاه مورد نظر خود شرکت کنند. 

بخش سخنرانی‌های این رویداد بصورت آنلاین نیز پوشش داده خواهد شد تا عزیزانی که امکان حضور در همایش را ندارند بتوانند از سخنرانی‌ها استفاده کنند.

از مزایای شرکت در این همایش نیز میتوان به برخی موارد اشاره کرد:
  • آشنایی با تکنیک‌ها، کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های جدید
  • شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوعات مطرح شده در همایش
  • برقراری ارتباط و شبکه‌سازی با سایر متخصصین این حوزه
  • دریافت گواهی شرکت در همایش
  • دو روز خوش همراه با یادگیری و شبکه‌سازی
گفتنی است مدرسه استانداردهای وب، با هدف استانداردسازی این بستر، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز  کرد  و در  این مدت با برگزاری همایش ها، کارگاه ها و  گردهمایی های متعدد تلاش دارد تا به اهداف تعیین شده خود برسد؛ این مدرسه با برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی و فنی به آموزش دست اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک خواهد کرد. این مجموعه قصد دارد تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از این رویداد ۲ روزه بهره‌مند شوند به همین منظور در جهت حمایت از دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مددجویان بهزیستی، تخفیفات ویژه‌ای برای این عزیزان در نظر گرفته شده که با مراجعه به وب‌سایت همایش اطلاعات تکمیلی در این زمینه دریافت  می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش توسعه دهندگان وب ایران به آدرس http://conf.wsschool.org/devconf مراجعه نمائید و یا جهت پرسش هرگونه سوال در خصوص همایش می‌توانید با دبیرخانه مدرسه استانداردهای وب با شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۹۸۵۰۳۰ و همچنین آدرس ایمیل: contact@wsschool.org با ما در تماس باشید.

امید است بتوانیم قدمی مفید و موثر در پیش برد اهداف جامعه وب ایران برداشته و به پیشرفت و تعالی آن کمک شایانی داشته باشیم.

 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ مجید علوی‌زاده
مجید علوی‌زاده
پنج شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷
در پاسخ به دیدگاه Ramin ارسال شده در چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸
خواهشمندیم فیلم مراسم و سخنرانی ها رو بگذارید. دوستانی که شهرستان بودند و نتونستند حضور داشته باشند استفاده کنند

باتشکر
چشم، حتما به محظ آماده شدن فایل‌ها در اختیار همه علاقمندان قرار خواهد گرفت
ارسال پاسخ Ramin
Ramin
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸
خواهشمندیم فیلم مراسم و سخنرانی ها رو بگذارید. دوستانی که شهرستان بودند و نتونستند حضور داشته باشند استفاده کنند

باتشکر