کد بزنید و سکه جایزه بگیرید !

کد بزنید و سکه جایزه بگیرید !
در این دوره از مسابقات علاقه مندان به زبان های مختلف برنامه نویسی در سراسر کشور می توانند ایده های جذاب و خلاقانه خود را در قالب پیاده سازی سرویس های تعاملی بر بستر گپ پیاده سازی نموده تا علاوه بر امکان معرفی و عرضه ایده خود در این بستر پر مخاطب، شانس خود را برای دریافت جوایز ارزشمند نقدی این دوره از مسابقات افزایش دهند.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

نخستین مسابقه‌ی برنامه نویسی با موضوع تولید برترین و خلاقانه‌ترین سرویس‌های تعاملی بر بستر پیام‌رسان گپ از سی ام تیرماه آغاز خواهد شد.
گفتنیست سرویس های پیاده سازی شده در این دوره از مسابقات، توسط کارشناسان مطرح و شناخته شده کشوری همچون مهدی انجیدنی مدیر عامل توسعه سامان، ایمان قصر فخری بنیان گذار  parscoders، مجید علوی زاده بنیان گذار مجید آنلاین و تنی چند از کارشناسان و مشاوران حوزه کسب و کار مورد قضاوت و داوری قرار خواهد گرفت.

جوایز این دوره از مسابقات به این صورت خواهد بود که به تیم اول ۵ سکه بهار آزادی، لوح و تندیس مسابقه و هدیه مخصوص گپ‌وند ، به تیم دوم ۳ سکه بهار آزادی، لوح و تندیس مسابقه و  هدیه مخصوص گپ‌وند و به تیم سوم ۲ سکه بهار آزادی، لوح و تندیس مسابقه و هدیه مخصوص گپ‌وند اهدا خواهد گردید. ضمن اینکه ده سرویس برتر این دوره از مسابقات به شکل گسترده و شایسته ای توسط گپ معرفی و منتشر خواهد گردید.

یادآور می گردد این مسابقه از سی ام تیرماه آغاز و تا بیست و پنج ام شهریور ماه ادامه خواهد داشت. سپس کار داوری سرویس ها آغاز و در نهایت در اواخر شهریور ماه طی مراسم اختتامیه، نتایج اعلام و جوایز برندگان اهدا خواهد گردید.

در پایان خاطر نشان می سازد اطلاعات تکمیلی نخستین مسابقه برنامه نویسی گپ در صفحه رسمی مسابقه به آدرس topcoders.gap.im  در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ امیر حسین
امیر حسین
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۲
سلام خوبید