۴ روش افزایش کارآمدی در سال ۲۰۱۶

۴ روش افزایش کارآمدی در سال ۲۰۱۶
سال 2015 تبدیل به تاریخ شده و زمان برای شروع سال جدید به شکلی درست آغاز گردیده است. اجازه ندهید عادات قدیمی به تعویق اندازی و یا احساس غرق شدگی شما را متوقف کند. شما می توانید با رگبار ایمیل ها، پیغام ها، تماس های تلفنی، درخواست ها، و انبوهی از کار با تغییر واکنش خود در ساعات کار مبارزه کنید . با مجیدآنلاین همراه باشید تا با بهترین توصیه ها برای تولید کارآمد و انعطاف پذیر بودن در سال جدید آشنا شوید.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

محافظت از زمان

شما می توانید مالک وقت خود در طول روز باشید. هنگامی که کنترل زمان خود را از دست می دهید ، شروع به محافظت از آن در مقابل درخواست های گوناگون می نمایید.اگر شما دائما درحال محافظت از زمان خود باشید ٬زمان حال را از دست خواهید داد.


 
فریدمن می نویسد " رضایت بخش ترین کار ما هنگامی انجام می گیرد که بر روی پروژه ای کار کنیم که خودمان آن را تولید کرده ایم." بسیاری از ما این را می دانیم اگر وقت خود را صرف پاسخ گویی به دیگران نماییم٬از انجام درست کار خود باز خواهیم ماند."
تام رات، نویسنده می گوید آیا شما همواره در دسترس هستید؟ .هنگام آغاز هر کار جدیدی بهتر است که ایمیل و پیغام ها را چک نکنید زیرا باعث از بین رفتن تمرکز می شود.

از کسب و کار فریب نخورید

فریدمن می نویسد " ممکن است که هنگام چک کردن لیست کارهایتان بسیار خوشحال شوید ولی انجام کارهای بسیار زیاد به طور همزمان تمرکز را از بین می برد و اجازه نمی دهد که بر روی کارهای مهم تر تمرکز کنید ."افرادی که راندمان کاری بالایی دارند هیج گاه اجازه نمی دهند که انبوهی از کارها کارآمد بودنشان را کاهش دهدو حتی فکر می کنند که کار بسیار زیاد به طور همزمان بی فایده و ناکارآمد است.


 
کریستین کارتر، کارشناس جامعه شناسی در مرکز علوم دانشگاه برکلی می گوید"اشتغال نشانگر هوش، اهمیت، و یا موفقیت است.اگر با دقت تر نگاه کنیم می توان آن را نشانگر ناتوانی و یا ترس دانست. "

به محدودیت های خود افتخار کنید

شما نیاز به بررسی این ایده دارید  که آیا اگر شما سخت تر کارکنید٬کار بیشتری انجام می شود؟.برخی اوقات در جامعه احساس می شود که هر چه ساعات کاری بیشتر باشد راندمان کار بیشتر می شود . اما افراد دارای راندمان بالا از محدودیتهای خاص خود آگاه هستند و می دانند که یک زندگی متعادل کمک خواهد کرد تا موثر تر و سازنده تر باشند.
فریدمن می نویسد " برای کارآمد بودن باید بدانیم که مدت زمان کار کردن طولانی باعث بالاتر رفتن سطح عملکرد نخواهد شد." به عنوان انسان، ما ظرفیت محدودی برای تمرکز داریم. در واقع ما ۹۰ دقیقه می توانیم تمرکز کنیم و سپس احتیاج به استراحت داریم.اگر بتوانیم ساعت کار خود را با ساعت ورزش وغذا خوردن و خوابیدن خود هماهنگ ومتعادل کنیم بسیار کارآمدتر خواهیم بود.

پیاده سازی استراتژی همینگوی

احتمالا وقتی شما کاری را انجام می دهید بدون توجه به تکمیل پروژه به بهترین شکل می خواهید تا قبل از پایان زمان مقرر نشده ٬آن را تمام کنید.ولی بدانید که بهترین ایده ها و نظرات قبل از پایان پروژه به ذهن شما خواهند آمد.
آدام گرانت،  روانشناس، نویسنده، و استاد در دانشگاه وارتون، می گوید شما می توانید سازنده تر باشید اگر زمانی را برای فکر کردن به بهترین روش تکمیل یک پروژه ناقص صرف کنید.
به یاد داشته باشید اگر پروژه ای را با سرعت تمام کنید ٬فرصت های بسیار خوب برای فکر کردن به راه های بهتر را از دست خواهید داد.در عوض سعی کنید همیشه یک قدم به عقب بردارید و بنشینید و زمانی را برای فکر کردن به ایده ها و راه های بهتر برای انجام پروژه صرف کنید درست مانند کاری که ارنست همینگوی همواره انجام می داد.

افسون کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی و فعال در حوزه وب و علاقمند به تکنولوژی‌های جدید وب است که سعی می‌کند مطالب جدیدی که در این زمینه در دنیا منتشر می‌شوند را به زبان فارسی ترجمه و در اختیار کاربران فارسی زبان قرار دهد.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.