کاربر گرامی، محتوای این صفحه از سایت قدیمی مجیدآنلاین در این بخش قرار گرفته شده است، از این رو ممکن است مشکلاتی در این صفحه وجود داشته باشد.
از شما تقاضا می‌کنیم، مشکلات این صفحه را با ارسال لینک مقاله از طریق صفحه تماس با ما اطلاع دهید.

ساختن چشم

ساختن چشم

 

1- فایلی به ابعاد 200*120 پیکسل با زمینه Transparent باز کنید.

2- زمینه را با رنگ مشکی خالص (000000) بپوشانید.

3- از سمت چپ به اندازه 20 پیکسل ، با رنگ آبی روشن بپوشانید.(در این مثال 3DBBFF# )

4-فیلتر باد ( Filter/Stylize/Wind) را به حالت wind و From the lef اعمال کنید.

5- فیلتر را 5 بار تکرار نمایید.( ctrl +f )

 

6-با ابزار Rectangular marqee از سمت راست 100 پیکسل را انتخاب کرده  و ازطریق منوی image و گزینه crop تصویر را ببرید.

7-از منوی Image گزینه Rotate canvas تصویر را  90 درجه ccw بچرخانید.

8-در حالی که رنگ ها به حالت پیشفرض هستند(ctrl+d) ،از منوی Image گزینه Canvas size به صورت زیر تصویر را به اندازه 200*100 در آورید.

9-اکنون قسمت بالایی تصویر را با رنگ مشکی پرکنید.

10-فیلتر  (Filter/Distort/Polar coordinates) را به صورت Rectangular to polar اعمال کنید.

11-افکت Inner shadow  را به صورت مقابل به لایه بدهید  Distanse=0,Choke=0,Size=15

12- از طریق Hue/Saturation دلخواه را تنظیم کنید.

13- دایره ای در وسط عنبیه چشم انتخاب کنید و 5 پیکسل Feather به آن بدهید و در لایه ای جدید با ابزار Gradient مطابق شکل زیر طیف سیاه سفید به آن دهید.

14- سپس حالت لایه را Screen کنید و مقداری Opacity لایه را کم کنید.

15- تمام شد ! حال به صورت دلخواه قسمتهای دیگر  را ایجاد نمایید.

 

به اشتراک بگذارید