6 نکته مهم که قبل از خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید!

6 نکته مهم که قبل از خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید!

همه ی ما می دانیم که لوازم خانگی یکی از مهمترین ملزومات آشپزخانه به حساب می آید که در صورت انتخاب نادرست ممکن است هزینه و زمان خود را از دست بدهیم. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم قبل از خرید لوازم خانگی یا وسایل برقی چه مواردی را می بایست مد نظر قرار دهید تا خریدی مطمئن داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید

1) لوازم خانگی بدون گارانتی نخرید!!

برای خرید محصولات برقی همیشه باید از وجود برگه گارانتی مطمئن شویم. برگه گارانتی به ما این اطمینان را می دهد که در صورت خرابی محصول، شرکت سازنده یا وارد کننده می تواند بدون هزینه یا با دریافت هزینه ای ناچیز محصول را مانند روز اول سالم به ما تحویل بدهد.

پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از خرید لوازم خانگی با فروشنده تماس بگیرید و از او درباره برگه گارانتی محصولات سوال کنید. در صورتی که اعلام کرد محصولاتش گارانتی ندارد، به سراغ فروشنده دیگری بروید.

یکی از فاکتورهایی که می بایست به آن توجه کنید تا فروشنده معتبر را از نامعتبر تشخیص دهید، ارائه برگه گارانتی محصولات است. اگر فروشنده لوازم خانگی برگه گارانتی به زبان فارسی به شما ارائه ندهد مطمئن باشید یک جای کار می لنگد و نباید از او خرید کنید در صورتی که برگه گارانتی معتبری از فروشنده دریافت کردید می توانید از خدمات پس از فروش و سرویس گارانتی آن مطئن باشید.

2) کالا را از نزدیک رویت کنید

این روزها با وجود بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها به فروش اینترنتی روی آورده اند و خریداران امکان اینکه از نزدیک محصولات را رویت کنند ندارند و اگر محصولی را به صورت اینترنتی خرید کنند و باب میلشان نباشد، می بایست مدت زمان زیادی را صرف مرجوع کردن کالا کنند تا عودت وجه انجام شود. اما پیشنهاد می کنیم لوازم خانگی را قبل از خرید حتما رویت کنید.

لوازم خانگی قبل از خرید می بایست کاملا رویت شود تا خریداران مطمئن شوند بابت چه محصولی با چه امکاناتی هزینه پرداخت می کنند. اگر قصد خرید اینترنتی لوازم خانگی را دارید، پیشنهاد می کنیم فروشگاه هایی را انتخاب کنید که قبل از خرید به شما اجازه رویت محصولات را می دهند و شما می توانید به صورت حضوری به محل فروشگاه مراجعه نموده و با کارشناسان درباره محصولات صحبت کنید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی یافا شاپ به شما اجازه رویت قبل از خرید محصولات را در ساعات کاری می دهد و با حضور در محل فروشگاه می توانید از مشاوره های رایگان کارشناسان بهره مند شوید.

3) خرید لوازم خانگی از بانه

چند سالی است که خرید لوازم خانگی از بانه دهان به دهان در بین مردم می چرخد، اما اجازه بدهید تا شما توضیح دهیم که چرا با خرید لوازم خانگی از بانه مخالفیم؟

شک نکنید خرید هرگونه لوازم برقی از بانه باعث می شود مشتری اول و آخر آن محصول خودتان باشید! به این علت که شما محصولی را بدون گارانتی، بدون خدمات پس از فروش و بدون هرگونه تعهدی یا سند معتبری مانند فاکتور از فروشنده ای می خرید که به صورت غیرقانونی این محصول را وارد کشور کرده است و به شما زیر قیمت می فروشد. پس حتما به این نکته توجه کنید تا در دام کلاهبرداران نیافتید.

4) خرید لوازم خانگی دست دوم

شاید با جمله ی "لوازم برقی را فقط نو بخرید!" آشنا باشید، اما اجازه دهید توضیح دهیم که چرا لوازم برقی نو بسیار مهم است؟

لوازم برقی نو باعث می شود شما استرسی در حین استفاده نداشته باشید و با خیال راحت از آن در امور آشپزی خود استفاده کنید و در صورت خرابی می توانید آنرا به سرویس دهنده گارانتی ارسال کنید. اگر شما این وسایل را به صورت دست دوم خریداری کنید، طبیعتا نه گارانتی در کار خواهد بود نه در صورت بروز مشکل شخص فروشنده، پاسخگوی شما خواهد بود. به همین دلیل در زمان خرید لوازم برقی این جمله را از فروشندگان یا دوست و آشنا می شنوید.

5) خرید لوازم خانگی قسطی

این روزها با توجه به اقتصاد کشور و کم شدن قدرت خرید مردم، بیشتر افراد سعی می کنند با چک کارمندی یا خرید اقساطی لوازم ضروری زندگی خود را تهیه کنند. ما در فروشگاه اینترنتی یافا شاپ به عزیزانی که قصد خرید اقساطی لوازم خانگی را دارند کمک می کنیم تا بدون دغدغه محصول مورد علاقه خود را تهیه کنند.

6) آیا خرید لوازم خانگی ارزان امکان پذیر است؟

اگر شما به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که با قیمت مناسب لوازم خانگی خود را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی یافا شاپ به نشانی https://yafashop.com سری بزنید و از محصولات این فروشگاه دیدن کنید.

این فروشگاه با توجه به اینکه وارد کننده مستقیم و قانونی لوازم خانگی هستند و بدون واسطه مستقیم اقدام به فروش محصولات می کنند قیمت های پایین تری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و حضوری دارند.

امیدوارم از نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم استفاده کرده باشید و در زمان خرید لوازم برقی به آن دقت کنید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.