آیا تعمیر سایبان مغازه نیاز به تخصص دارد؟

آیا تعمیر سایبان مغازه نیاز به تخصص دارد؟

دیدگاهان غرب با پرسنلی مجرب به تعمیر سایبان های آسیب دیده و دارای نشتی، لبه های زنگ زده یا پوسیده سایبان ها و ... اقدام می کند. اپراتور های به کار گرفته شده برای تعمیر، افرادی هستند که ضمن آشنایی کامل با وظایف محوله، نکات ایمنی برق کاری را نیز رعایت می کنند تا از هر گونه آسیب احتمالی به خود یا دیگران پیشگیری کنند.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

دیدگاهان غرب مفتخر است تا تعمیر و خدمات بعد از نصب سایبان مغازه را در سطح ملی، با بهترین کیفیت و هزینه اندک برای مشتریان خود اجرا نماید. فروشگاه های نامی بسیاری، کار نصب و تعمیر سایبان مغازه خود را به دیدگاهان غرب می سپارند. این اعتماد بی علت نیست!

بیشترین خرابی های سایبان برقی چیست؟

از آنجایی که سایبان ها به طور مداوم در معرض عناصر طبیعی مانند تابش خورشید، بارش باران و وزش باد هستند، طبیعی است که با گذر زمان دچار پوسیدگی و مشکلات فنی شوند. بیشترین مشکلات سایبان های الکتریکی شامل موارد زیر است:

  • موتور (Motor): آسیب به موتور سایبان سبب تکان خوردن های غیر متعارف و یا گیر کردن سایبان خواهد شد.
  • ردیابی (Tracks): اگر سایبان دچار چسبندگی شود و یا از مسیر حرکت خود منحرف شود این بخش از سایبان آسیب دیده است. جمع آوری زباله های کوچکی که در سطح سایبان هستند و یا استفاده از روان کننده ها می تواند تا حدی مشکل را حل کند.
  • سنسور ها (Sensors): خرابی سنسور ها می تواند به علت نوسان جریان برق رخ دهد. اگر خرابی از سنسور ها باشد و تعمیر سایبان مغازه صورت نپذیرد، کرکره ها به صورت الکتریکی کار نخواهند کرد و باید به شکل دستی باز یا بسته شوند.

شکستن و یا خارج شدن بازوهای سایبان نیز از دیگر مشکلات رایجی است که برای این نوع سایبان ها پیش می آید. با اینکه این نوع سایبان ها از مقاومت بالایی در برابر باد های شدید برخوردار هستند، اما احتمال دارد این بازوها در اثر وزش بادهای خیلی شدید بشکنند. از دیگر خرابی های سایبان برقی می توان به از کار افتادن موتور سایبان اشاره کرد. همچنین سایبان ممکن است بعد از مدت ها استفاده با فشار دادن دکمه ریموت حرکت نکند.

تعویض قطعات تمامی سایبان های برقی در محل مورد نظر

متخصصان تعمیر سایبان با حضور در محل، به مشکل یابی حرفه ای آفتابگیر برقی اقدام می نمایند. قطعات آسیب دیده را مشخص می کنند و با توجه به میزان آسیب دیدگی به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام می نمایند. در صورت لزوم خدمات کالیبره کردن سنسور ها نیز در محل انجام می گردد. بدین ترتیب مشکل حمل سایبان، به تعمیرگاه برطرف خواهد شد. ضمن اینکه هزینه ای بابت حمل و نقل پرداخت نمی شود و وقت و انرژی مشتریان به هدر نمی رود.

تعمیر سایبان یا تعویض سایبان برقی به صرفه تر است؟

صرف هزینه زیاد برای افراد معمولا ناخوشایند است اما اتفاق بدتر این است که هزینه خرج شده به هدر رود. در بیشتر مواقع نیاز به تعمیر سایبان مغازه به یکباره پدیدار می شود. افراد معمولا برای صرفه جویی در هزینه به تعمیر سایبان مغازه تمایل دارند. این انتخاب معمولا درست و به جا است، اما در مواردی آسیب دیدگی سایبان به حدی زیاد است که تعویض سایبان از تعمیر آن مقرون به صرفه تر است. اگر به تعمیر سایبان های به شدت آسیب دیده اقدام گردد، سایبان پس از مدت کوتاهی دوباره مشکل پیدا خواهد کرد و نیازمند سرویس مجدد خواهد شد. به طور کلی می توان گفت تشخیص کم هزینه تر بودن تعمیر یا تعویض آفتابگیر فرآیندی تخصصی است. پس نباید در دام فریب جمله های تبلیغاتی مانند: «تعمیر بهتر از خرید است» افتاد.

با صرف هزینه ای کم می توانید سایبان های برقی خود را همانند روز اول برقرار کنید. صرفه جویی در زمان نیز از دیگر مزایای تعمیر سایبان به شمار می آید. در واقع سفارش و جایگزین کردن یک سایبان برقی جدید به زمان بیشتری نیاز دارد. به نوعی می توان گفت سفارش سایبان جدید خیلی وقت گیر تر از تعمیر سایبان است. همچنین با تعمیر سایبان های برقی به راحتی می توان صاحب همان سایبان قبلی اما جدیدتر شد. شما می توانید از متخصصان بخواهید در حین تعمیرات تغییرات دیگری را نیز در سایبان شما ایجاد کنند.

طراحی و تولید انواع سایبان مغازه با ابعاد مختلف

سایبان ها با توجه به اندازه مغازه و شرایط آب و هوایی که در آن نصب می گردند، متفاوت خواهند بود. در نظر گرفتن ابعاد مغازه مانند ارتفاع و عرض مغازه، همچنین عرض پیاده رو، در طراحی مدل سایبان عواملی اساسی هستند.

ویژگی دیگر متمایز کننده سایبان ها از یکدیگر، جنس پارچه سایبان است که در تعیین زمان تعمیر سایبان مغازه بسیار تأثیر گذار است.

  1. سایبان های بر پایه پی وی سی (PVC) سبب جذب گرمای خورشید می شوند و مناسب محیط های سرد هستند.
  2. پارچه های اکریلیک (Acrylic) بسیار بادوام هستند و در مقابل وزش باد های شدید مقاوم می باشند.
  3. پارچه های پلوتونیوم (Pu) طول عمر محدودی دارند، در عوض بسیار سبک هستند و امکان رشد کپک بر روی سایبان را به حداقل میزان ممکن کاهش می دهند.

مقاومت بالای سایبان های ساخته شده در دیدگاهان غرب

دیدگاهان غرب برای ساخت سایبان های خود از فریم هایی مقاوم استفاده می کند که با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهند و ظاهر اولیه خود را حفظ می کنند. تا زمانی که فریم یک سایبان سالم باشد، سایبان وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

جنس پارچه سایبان های دیدگاهان غرب نیز بسیار مرغوب است. استفاده از رنگ مناسب، برای رنگ آمیزی سایبان نیز بر کیفیت و طول عمر آفتابگیر می افزاید و بازه زمانی تعمیر سایبان مغازه را افزایش می دهد. این پارچه ها به گونه ای ساخته شده اند که احتمال پوسیدگی و پاره شدن سایبان بسیار کم شود. البته ضخامت مناسب پارچه ها نیز در ارتقای کیفیت سایبان تأثیر زیادی دارد.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.