بازی هایی که این ماه به پلی استیشن پلاس اسنشیال اضافه میشوند!

بازی هایی که این ماه به پلی استیشن پلاس اسنشیال اضافه میشوند!

کنسول های پلی استیشن از قدیم الایام یار قار گیمر ها بوده اند و برای این که به بزرگی این کمپانی و سری کنسول پی برید کافی است تصور کنید که زمانی یک نوجوان یازده تا دوازده ساله روبروی تلویزیون حبابی می‌نشسته و با کنسول پلی استیشن 1 ، بازی های مثل پپسی من و کراش را تجربه می‌کرده است و شاید هر هفته یک دیسک بازی را بخاطر خش زیاد از دست می‌داده...

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

اما امروز ، او با یک دکمه کنسول پلی استیشن 4 یا 5 خود را روشن می‌کند و بدون نیاز به هیچگونه دیسکی با استفاده از اشتراک پلی استیشن پلاس خود به راحتی می‌تواند بازی های متنوع و جذاب را تجربه کند! اگر شما هم یک کنسول پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 در خانه دارید، این مطلب برای شما است؛ چرا که در این مطلب قصد داریم شما را با جدید ترین بازی های اضافه شده به پلی استیشن پلاس اسنشیال آشنا کنیم.

پلی استیشن پلاس چیست؟

شاید خیلی از شما که از کنوسل های پلی استیشن استفاده می‌کنید ، هنوز کاملا ندانید که اشتراک پلی استیشن پلاس چیست؛ پلی استیشن پلاس یک اشتراک با یک کامیون مزایا برای کاربران پلی استیشن است؛ چرا؟ چون وقتی شما اشتراک پلی اسیتشن پلاس تهیه می‌کنید؛ می‌توانید با کنسول های خود بازی ها را آنلاین و چندنفره انجام بدهید. می‌توانید از بازی های رایگان این سرویس استفاده کنید و تا مدت اشتراک آن ها را بازی کنید؛ همچنین با خرید اشتراک پلی اسیتشن پلاس کاتالوگی از بازی های دستچین شده هم ر دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بدون خرید بازی ها آن ها را تجربه کنید. در ادامه مطلب چند مورد از بازی هایی که در ماه جاری به پلی استیشن پلاس اسنشیال اضافه می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بازی هایی که در ماه می به پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند

همانطور که گفته شد وقتی شما اشتراک پلی استیشن پلاس اسنشیال که اولین سطح اشتراکی است را برای کسول خود تهیه می‌کنید؛ از مزایای بسیار جذاب و منحصر به فردی برخوردار می‌شوید که به آن ها اشاره کردیم، اما یکی از جذاب ترین این ویژگی ها این است که شما به صورت ماهانه و سالانه بازی های رایگانی دریافت می‌کنید که می‌توانید آن ها را تجربه کنید؛ حال در این بخش شما را با بازی هایی که در این ماه به پلی استیشن پلاس اسنشیال اضافه می‌شوند آشنا خواهم کرد.

 

EA Sports FC 24؛ برای پلی اسیتشن 4 و 5

EA Sports FC 24 به عنوان بازی جایگزین جدیدی برای سری FIFA منتشر شد که توسط EA  توسعه یافته است. این بازی تغییرات و پیشرفت های چشمگیری را نسبت به نسخه‌های قبلی به همراه آورده است، که می‌توان به بهبودهای گرافیکی، گیم‌پلی واقع‌گراتر، و افزوده شدن حالت‌های جدید بازی اشاره کرد. در EA Sports FC 24، تاکید زیادی بر روی واقع‌گرایی و تجربه‌ی فوتبالی کامل شده است.

کنترل‌ها دقیق‌تر و پاسخ‌گویی بازیکنان به دستورات بازی بهتر شده است تا تجربه‌ی یک مسابقه‌ی واقعی فوتبال را بیشتر احساس کنید. یکی از پررنگ ترین پیشرفت های این سری نسبت به فیفا  در هوش مصنوعی بازی است که بازیکنان به کمک آن می‌توانند رفتارهای پیچیده‌تر و تصمیمات استراتژیک‌تری داشته باشند. همچنین، تعامل بین بازیکنان و تماشاگران در استادیوم‌ها نیز پیشرفت کرده است، که این امر موجب می‌شود تا فضای بازی هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر شود. در کل بازی FC 24 ، برخلاف خیلی از تصور ها ، یکی از نردیک ترین تجربه های بازی به فوتبال را به شما می‌دهد.

 

مطلب پیشنهادی: کاریزماتیک ترین باس فایت های تاریخ گیم

 

Destiny 2: Lightfall؛ برای پلی استیشن 4 و 5

Destiny 2: Lightfall، یک بازی فوق العاده است. این بازی  نسخه جدید و مورد انتظار بازی Destiny 2 است که توسط Bungie توسعه یافته است. نه تنها بازی دستنی 2 به تنهایی یکی از بازی های شاهکار نقش آفرینی است بلکه Bungie در این نسخه جدید ویژگی‌ها و بهبودهای چشمگیری را به همراه آورده که تجربه‌ی بازیکنان را به سطحی جدید می‌برد. تمرکز اصلی سازندگان در Lightfall بر روی توسعه بخش داستانی بازی بوده و در این بسیار موفق بوده اند و همچنین دیگر موفقیت و پیشرفت نسخه لایتفال افزودن عناصر جدید به گیم‌پلی است؛ این عناصر شامل قابلیت‌های جدید برای شخصیت‌ها، محیط‌های بازی گسترده‌تر و دشمنان و چالش‌های جدید می‌شود که همگی به منظور افزایش عمق و جذابیت بازی طراحی شده‌اند. Lightfall همچنین شاهد بهبودهایی در سیستم مبارزه و ارتقاء تجهیزات است، که این امکانات به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجهیزات و توانایی‌های خود را به شیوه‌ای جدید و هیجان‌انگیز تطبیق دهند.

Tunic؛ برای پلی استیشن 4 و 5

Tunic، بازی ماجراجویی است که در آن در نقش یک روباه کوچک و شجاع قدم می‌زنیم. این روباه در دنیایی پر از رمز و راز، با دشمنان و معماها روبرو می‌شود. طراحی هنری بازی بسیار زیبا و گرافیک آن چشم‌نواز است، فضایی جذاب و دل‌نشین ایجاد کرده که با موسیقی دل‌انگیز همراه است. در Tunic، بازیکنان با کشف اسرار و جمع‌آوری اقلام مختلف، قدرت‌ها و توانایی‌های جدیدی را آزاد می‌کنند، که این فرآیند بخش بزرگی از لذت بازی را تشکیل می‌دهد. به طور کلی اگر بخواهم راجب بازی تونیک یک چیز بگویم این است که اگر بازی نکنید از دستتان رفته است؛ این بازی یکی از آن بازی ها است که علی رغم فرم ساده ای که دارد ، می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

 

خرید پلی استیشن پلاس امکان پذیر است؟

یکی از سوالاتی که قطعا بسیاری از شما بار ها از خود پرسیده اید این است که آیا می‌توانیم خودمان اشترا پلی استیشن پلاس را روی کنسول های خود فعال کنیم؟ بله؛ شما به راحتی می‌توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن ، هزینه اشتراک پلی استیشن پلاس را پرداخت کنید و آن را روی کنسول خود فعال کنید.

 

گیفت کارت پلی استیشن از کجا بخریم؟

شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از خدمات جیب استور استفاده کنید با این گیفت کارت پلن های اشتراکی را برای کنسول خود تهیه کنید و لذت ببرید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.