بایننس کوین چیست؟ آیا این ارز توسط صرافی بایننس ارائه شده؟

بایننس کوین چیست؟ آیا این ارز توسط صرافی بایننس ارائه شده؟

بایننس کوین یک ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ در ماه جولای منتشر شد. بایننس کوین برای گسترش صرافی بایننس ایجاد شد و قابل ذکر است که صرافی کریپو بایننس یکی از بزرگ ترین و بهترین صرافی ها و معتبر ترین صرافی های کریپو است که درصد امنیت بسیار بالایی دارد و وقتی که ارز دیجیتال بایننس را منتشر کرد موجب بالا رفتن جایگاه این صرافی شد. صرافی بایننس کوین با نام اختصاری BNB کوین های معاملاتی و بلاکچین های خود را در سال ۲۰۱۹ راه انداخت. در واقع بایننس کوین که یک نوع توکن است در بازار آزاد معامله می شود و قیمت بایننس کوین کاملا در بازار نوساناتی را تجربه می کند. بایننس کوین یک ارز دیجیتال ارزشمند است که در چند دهه اخیر شاهد افزایش قیمت بایننس کوین بوده ایم. صرافی معروف بایننس از اعتبار بالایی برخوردار است و بایننس کوین را با استاندارد ERC-20 و بلاکچین و شبکه اتریوم ایجاد کرده است تا بتواند سرمایه ای برای توسعه خود جذب نماید.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید

مزایا و آینده باننس کوین

در سال ۲۰۱۹ در ماه آوریل بایننس کوین این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند از ایمنی و امنیت شبکه توزیع و بلاک چین استفاده کنند. سرمایه گذارانی که از این امکانات بایننس کوین استفاده می کنند دیگر نگرانی و اضطراب بابت از بین رفتن سرمایه های خود ندارند زیرا این ارز در برابر خطرات کاملا محافظت شده است. در سال ۲۰۱۹ این بود که حدود پنج میلیون از توکن ERC-20 سوزانده شد و باینسس کاربران خود را به تبدیل کردن توکن ERC-20 به توکن BEP-2 تشویق کرد تا کاربران از توکن BEP-2 استفاده کنند اما این موضوع به این معنی نیست که بایننس از توکن ERC-20 پشتیبانی نمی کند، بلکه بایننس کاملا از این توکن پشتیبانی کرده و هنوز هم تمام کاربران بایننس می توانند توکن ERC-20 را به توکن BEP-2 تبدیل کنند.

مقایسه بایننس کوین و بیت کوین

 صرافی بایننس یک مکان انواع قابل اعتماد برای خرید بایننس است. بیت  کوین یک ارز دیجیتالی است که اکثر جاها قابل معامله است اما نسبت به متغیر های مختلف کاملا آسیب می بیند اما ارز دیجیتال بایننس کوین اینطور نیست و در برابر شرایط داخلی کانال تاثیر می پذیرد اما در برابر شرایط خارجی کمتر تاثیر می پذیرد. بیت کوین در مقایسه با ارز دیجیتال بایننس کوین طولانی دارد اما با این حال ۲۰۱۷ منتشر شد و در سال ۲۰۰۹ راه  اندازی شد. اگر از لحاظ تعداد کوین ارز دیجیتال بایننس را بخواهیم با بیت  کوین مقایسه کنیم باید بگوییم ارز دیجیتال بایننس دویست میلیون کوین عرضه شده است اما ارز دیجیتال بیت کوین به تعداد ۲۱ میلیون عرضه شده است با این که سابقه طولانی تری دارد اما تعداد کوین های عرضه شده بایننس از آن بیشتر است و باید گفت که کوین بایننس می  تواند در آینده از کوین های بیت کوین بیشتر باشد.

بایننس یک نوع ارز دیجیتال جدید است و در مقایسه با سایر کریپتوکارنسی ها سابقه کمتری دارد و بایننس کوین سهم بازار کمتری نسبت به دیگر کوین ها دارد. به همین جهت باید گفت که ارائه دهندگان همواره بر سر منابع سرمایه گذاران خود رقابت دارند. البته به این نکته هم توجه کنید که کریپتوکارنسی ها به دولت وابستگی ندارند پس ممکن است بخشی از آن ها برای بخشی از معامله گران این ارز ها فریب دهنده باشند اما اقداماتی که دولت انجام داده است توانسته تاثیراتی بر آن ها بگذارد. امروزه در بازار ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال بایننس و بیت کوین افزایش داشته است.

مزایا و برنامه های آینده باننس کوین

مزایا و آینده باننس کوین

از مزایای مهم بایننس کوین این است که بایننس کوین در بازار کریپتوکارنسی ها قیمت پایین  تری دارد. علاوه بر آن این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از امکانات و تخفیفات در هزینه های معامله بهره  مند شوند. بایننس کوین در خارج از پلتفرم های معاملاتی قابل استفاده است و به راحتی می  توان آن را با ارز فیات مبادله کرد. از طریق iso, HTML5, دسکتاپ، Android به راحتی قابل دسترسی است. بایننس این امکان در اختیار معامله گران قرار می  دهد تا معامله گران با سرعت بالا فرایند تراکنش را انجام دهند. علاوه بر مزیت های گفته شده بایننس علاوه بر این مزیت های دیگری در اختیار کاربران قرار داد است. می توان به این اشاره کرد که صرافی بایننس این امکان را در اختیار معامله گران قرار می دهد تا بتواند بیشتر از چهل جفت ارز را معامله کنند.

در ابتدا صرافی بایننس با هدف پرداخت کارمزد معاملاتی راه اندازی کرد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که نوسانات قیمت سکه موجب شده تا این کوین به یک ارز دیجیتال تبدیل شود اما باید گفت که تیم بایننس هدف های زیادی برای گسترش و توسعه استفاده از سکه دارند. با افزایش قیمت بایننس کوین و از طرف افزایش تعداد کاربران موجب شد متقاضیان زیادی تقاضا برای استفاده از سکه داشته باشند تا در کارمزد معاملات صرفه جویی کنند. البته می  توانید از سکه در ico سرمایه گذاری کنید. از آنجایی که فروش بایننس کوین پیشرفت های داشته سبب افزایش قیمت آن شده است. در صرافی بایننس در ازای هر معامله برای فروش و خرید بایننس کارمزدی کسر می شود.

صرافی هایی که بایننس کوین را پشتیبانی می کنند

صرافی های بایننس از بایننس پشتیبانی می کنند و علاوه بر آن صرافی های شناخته شده و معتبر دیگر هم از این باینس پشتیبانی می  کنند که می  توان به صرافی ، Poloniex FTX, KuCoin ، Indodax، eToroX، Bithamb Global، AscendEX (Bitmax، Binance DEX, kifpool.me, CoinDCX، Wazir X، ۵۰X، Gate.it، اشاره کرد. بایننس کوین قصد دارد ارزش سکه را افزایش دهد. باید گفت که سر نوشت این ارز دیجیتال با عملکرد و کارایی آن به عنوان یک صرافی وابسته است و بیان این نکته ضروری است که بایننس سعی می کند که بتواند تخفیف های معاملاتی سکه را از بین ببرد می  توان به ایجاد کردن یک صرافی غیرمتمرکز و سوزاندن عرضه سکه اشاره کرد و این عوامل بر روی ارزش سکه کاملاً تأثیر مثبت می  گذارند و سبب افزایش ارزش سکه می  شوند.

اگر بایننس به عنوان یک صرافی شناخته شود مطمئن بر روی افزایش قیمت بایننس تاثیرات مثبتی دارد و اگر صرافی بایننس در کمترین زمان راه اندازی شود مطمئناً این صرافی بایننس رتبه بسیار بالایی در حجم معاملات برخوردار می شود و رتبه خود را حفظ می کند و پیش  بینی می  شود که آینده سکه برای دارندگان سکه باید کاملاً روشن است. در حال حاضر این ارز بایننس روند بازار را دنبال می کند و و ارزش این ارز به سمت پایین است اما باید گفت که در فضایی بازار ارز همه  چیز به سرعت تغییر می  کند. فروش بیننس کوین و خرید بایننس کوین در بازار آزاد و صرافی هم انجام می  گیرد و برای خرید و فروش این ارز دیجیتال در بازار باید حساب کاربری ایجاد کنید تا امکان خرید بایننس کوین برای شما فراهم شود. صرافی خرید بایننس کوین در ازای خدمات کارمزدی مقرون به صرفه دریافت می کند.

تاریخچه و کاربردهای بایننس کوین

تاریخچه بایننس کوین

توکن بایننس در زمان ورود به صرافی با قیمت ۰.۱ معامله می شد و فعالیت  هایی که صرافی بایننس انجام می  داد سیب سد کاربران به سمت آن جذب شوند و همین موضوع سبب شد تا در اواخر سال ۲۰۱۷ صرافی بایننس به یکی از معتبرترین و محبوب ترین و شناخته شده ترین صرافی ها تبدیل شود و در این راستا قیمت توکن بایننس تا سقف ۲۵ دلار افزایش یافت، اما به طور کلی ارزش قیمتی بایننس کاملا بستگی به عملکرد صرافی این ارز دیجیتال دارد به همین جهت می  توان گفت که این ارز دیجیتال جزو توکن های است که در سال ۲۰۱۸ کمترین ۲۰۱۸ کمترین افت ارزش را داشته است. در اوایل سال ۲۰۱۹ ارز دیجیتال باینس با قیمت ۶ دلار در بازار ارز فعالیت کرد و تا به اکنون یک روند صعودی داشته و قیمت آن به ۳۵ دلار رسیده است.

بسیاری از افراد معتقد اند که هک شدن بایننس سبب افت ارزش بایننس شده است و اما باید گفت که با این که این اتفاق افتادن اما ارزش بایننس تغییر زیادی نکرده است و بعد از چند هفته رو به روند صعودی رفته است. کاهش تعداد توکن های در گردش سبب به افزایش قیمت بایننس شده است که با برنامه سوزاندن این توکن ها ایجاد شده است.  خرید بایننس کوین در صرافی های که از بایننس پشتیبانی می کنند انجام می گیرد. تا به الان بیش از ده و نیم میلیون بایننس سوزانده شده و شش دوره سوزاندن را پشت سر گذاشته است. اگر شما قصد خرید و فروش بایننس کوین را دارید در ابتدا باید اطلاعات در مورد مدیریت آن ها داشته باشید و سپس اقدام به فروش یا خرید بایننس کوین کنید.

توکن سوزی بایننس کوین

تیم بایننس کوین در جهت افزایش ارزش این ارز دیجیتال و کاهش تورم و سایر دلایل دیگر، یک استراتژی خاصی را ایجاد کرده اند که صرافی یک برنامه  ای دارد که طبق آن برای بازخرید توکن ارز بایننس ۲۰ درصد سود استفاده می  کند و آن ها را به اصلاح می سوزاند. این عمل به این دلیل انجام می  شود که تا حداکثر پنجاه در صد از این بایننس باقی بماند. باید گفت که این عمل در هر نود روز یک بار یا سه ماه یک بار انجام می شود و تا به حال بایننس ۱۵ مرحله توکن سوزی را پشت سر گذاشته است. انجام عملیات توکن سوزی سبب می  شود تا فقط ۱۰۰ میلیون توکن در گردش باشد و تا ثبات ارزش بایننس حفظ شود. در سال ۲۰۱۸ و آپریل تیم بایننس توانست 2,220,314 توکن را بسوزاند و بعد از آن کار توکن سوزی طبق روال انجام گرفت. مسلما بعد از سوزاندن توکن ها قیمت بایننس ها افزایش می یابد چون از تعداد توکن های عرضه شده در بازار کمتر است و به همین دلیل صرافی از این رمزارز بایننس سود خوبی می کند.

مسلماً قبل از اینکه بایننس قصد مهاجرت به زنجیره بایننس داشت با استفاده از کارکرد سوزاندن قرارداد هوشمند در شبکه تراریوم توانست سکه ها را بسوزاند و تعداد سکه های سوخته شده مطابق با تعداد معاملاتی که در صرافی طی سه ماه گذشته انجام می شد، بود اما امروزه برای انجام سوزاندن سکه ها مطابق با دستور مشخصی در زنجیره بایننس انجام می شود. صرافی خرید بایننس کوین یک مکان کاملا معتبر برای خرید بایننس است. وینک یک ارز دیجیتال است که احتمالا نام آن را شنیده اید و گفتن این نکته در پیرامون ارز دیجیتال وینک ضروری است که علاوه بر این که وینک یک ارز دیجیتال است به عنوان یک پلتفرم گیمینگ محبوب هم شناخته شده است.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.