تخت خواب ساده و شیک

تخت خواب ساده و شیک

تخت خواب ساده و شیک میتواند یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای اتاق خواب به روش مدرن و امروزی باشد. بدین دلیل که رنگ سفید به راحتی با همه رنگ های خیره کننده و جذاب ست می شود و میتوانید ترکیب رنگ شگفت انگیزی در اتاق خواب خود داشته باشید و چیدمانی ویژه و شیک برای اتاق خواب ایجاد کنید. در حقیقت تخت خواب ساده و شیک هم یک انتخاب عالی برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه است و هم میتواند جز نخستین گزینه های برای اتاق و تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت باشد.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

تخت خواب ساده و شیک مدل دانا یکی از مدلهای تخت خواب چستر سفید بسیار شیک و امروزی است که میتوانید مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان داشته باشید که که انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

تخت خواب چستر طوسی

اگر جز طرفداران رنگهای خنثی هستید و قصد دارید دکوراسیون اتاق خواب خود را به روش مدرن و مینمیال بچینید بهترین پیشنهاد این است که تخت خواب ساده و شیک را انتخاب کنید. این رنگ از تخت خواب در کنار زیبایی که دارد در گروه رنگهایی بوده که هیچ وقت قدیمی نمی شود و تناسب خیلی عالی هم با رنگ های شاد و زیبا خواهد داشت. تخت خواب مدل رکسانا یکی از مدلهای تخت خواب چستر طوسی بوده که به عنوان تخت خواب تمام لمسه نیز شناخته میشود.

تخت خواب چستر دو نفره

تخت خواب چستر دو نفره در مدل های بسیار گوناگون و زیبایی وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود و رنگ و چیدمانی که برای اتاق خواب در نظر دارید بهترین رنگ تخت خواب چستر دو نفره را همراه با مبل تخت خواب شو یک نفره انتخاب کرده و زیبایی اتاق خواب خود را تکمیل کنید. تخت خواب دونفره مدل پاریس یکی از مدلهای پرفروش و پرطرفدار از تخت خواب ساده و شیک است که بدنه آن از  خارجی ساخته شده و برای قسمت بیرونی آن از پارچه مخمل باکیفیت و قابل شستشو که کالیته رنگی بسیار متنوع و خاصی دارد ، استفاده شده است

توجه به فضای کافی برای قرار دادن تخت خواب

اگر در منازل خود فضای کافی نداشته و اتاق خواب شما بسیار کوچک است. پیشنهاد ما برایتان خرید تخت خواب دو نفره با مدل‌های بسیار ویژه و کم جا در بازار است. قبل از هر کاری توصیه می‌کنیم که انواع تخت خواب ساده و شیک را از نظر تنوع مدل بررسی کنید. اگر کمبود فضا دارید ما به شما توصیه می کنیم از مدل های تخت کم جا و تخت خواب اسپرت استفاده کنید. بعضی  از مدل های تخت دونفره مانند تخت سلطنتی و تخت کینگ به فضای بیشتری نیاز دارید.

جنس تخت خواب دو نفره

جالب است بدانید که تخت دو نفره را ازلحاظ  جنس و طرحی که دارند به دسته‌های گوناگونی تقسیم بندی می‌کنند. تخت خواب دو نفره از جمله لوازم منزلی است که افراد توقع دارند حداقل چندین سال پی در پی از آن استفاده نمایند.بنابرای لازم و ضروری است که به جنس تخت خواب ساده و شیک توجه  کنید. اگر انتخاب شما تخت خواب دو نفره حتماً باید از کیفیت چوب تخت اطمینان حاصل فرمایید.

تخت خواب ساده و شیک چوبی:

اگر قصد خرید تخت خواب چوبی را دارید بهتر است بدانید این جنس از تخت با بیشتر  دکوراسیون ها قابلیت هماهنگی را دارد.

کدام رنگ فرش را با تخت طوسی ست کنیم؟

رنگ کرم:

یکی از انتخاب‌های مناسب برای ست کردن تخت خواب ساده و شیک با فرش، رنگ کرم است. رنگ کرم به علت حال و هوای گرمی که دارد، فضای سرد رنگ طوسی را متعادل می‌کند. با ترکیب این دو رنگ باهم فضای داخلی خانه روشن‌تر به نظر می‌رسد. جهت ست کردن فرش کرم با قیمت تخت خواب دو نفره طوسی می‌توانید از هر دو طرح ساده و شلوغ انتخاب کنید.

یکی از مزیت‌هایی که تخت خواب ساده و شیک کرم ساده دارد این است که منزلتان را بزرگ‌تر و خلوت‌تر نشان می‌دهد. اما اگر قصد دارید که مقداری  انرژی به رنگ‌بندی دکوراسیونتان تزریق کنید، بهتر است از فرش کرم طرح‌ دار برای ست کردن با تخت طوسی استفاده کنید.

رنگ سفید:

رنگ سفید با همه ی رنگ‌ها ست می‌شود، این رنگ با تخت طوسی ترکیب خیلی  دلنشینی را به وجود می‌آورد. شما می‌توانید تخت طوسی را با فرش ساده و طرح‌دار سفید ست کنید. تنها ایراد فرش سفید، زود کثیف شدن آن است. کلا رنگ‌های روشن در فرش‌ها همچون سفید،کرم و یا لیمویی با تخت خواب ساده و شیک طوسی روشن بیشتر ست می‌شوند، در نتیجه اگر تختتان طوسی تیره اس با رنگ‌های دیگری باید ست کنید.

رنگ سرمه‌ای:

ست کردن فرش سرمه‌ای با تخت طوسی نمایی لوکس و مجلل را به وجود می‌آورد. جهت جَذاب‌تر شدن این ترکیب بهتر است یکی از دیوار‌ها به رنگ طوسی و یا ترکیبی از طوسی و سرمه‌ای شود

2.ست کردن فرش و تخت خواب ساده و شیک با رنگ‌های متضاد

ترکیب رنگ های متضاد همواره جذاب و خیره کننده است. تنها لازم است بدانیم کدام رنگ ها در کنار هم جذابیت بیشتری می سازند. در مبحث رنگ شناسی، هر رنگ شامل مفهوم ویژه ای ست. برای نمونه رنگ کرم در دکوراسیون برای بیان انرژی، نشاط و شادی استفاده می‌شود و یا سایر  رنگ‌ها  مانند قهوه ای، طوسی، سفید،سیاه و …. به عنوان رنگ‌های خنثی شناخته و بطور معمول با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شوند.

افزودن آینه به آشپزخانه می‌تواند فضا را روشن‌تر کند. این ایده به ویژه برای آشپزخانه‌های کوچک که فضا و نور در اولویت هستند مناسب است. گزینه‌های گوناگونی برای استفاده از تخت خواب ساده و شیک در دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد، پوشش کامل دیوار با استفاده از آینه تا ایده‌های کابینت آینه‌دار آشپزخانه. البته بک اسپلش نیز گزینه بسیارمناسبی  برای اضافه کردن سطح بازتابنده به آشپزخانه ایجاد می‌کند.

بک اسپلش و تخت خواب ساده و شیک ساده افزودنی عالی برای آشپزخانه‌های مدرن و بک اسپلش رنگ شده و کلاسیک برای آشپزخانه‌های سنتی فوق العاده است. اگرچه نصب هر دوی اینها پیچیده است و احتیاج به تمیز کردن منظم دارد، اما بک اسپلش یک آینه بسیار خاص است. آینه‌ها عنصری از زرق و برق را به هر فضایی می‌افزایند بدون اینکه بیش از حد احساس شود.

استفاده از تخت خواب ساده و شیک در دکوراسیون خانه فقط به معنای نصب آینه روی دیوار نیست. آینه را می‌توان در همه مدل های مبلمان از میز تا تخت استفاده کرد. هر طرح بُعد جدیدی ایجاد می‌کند. البته توجه در انتخاب آینه‌ها نیز مهم است. استفاده از وسایل آینه‌دار را تا حد امکان به حداقل برسانید زیرا آینه‌ها باید قطعه اصلی باشند که در نقطه کانونی خانه قرار می‌گیرند.

موضوع  دیگر مربوط به نگهداری تخت خواب ساده و شیک می‌باشد. اگرچه راه‌های زیادی برای تمیز کردن آینه وجود دارد، اما احتياجی نیست که آن را چندین بار در روز پاک کنید. به دنبال وسایلی باشید که زیاد استفاده نمی شوند، مثلاً استفاده از آینه بر روی چند کشو که گاهی باز می‌شوند بسیار بهتر از میزی هستند که به طور مداوم استفاده می‌شود که این مدل در فروشگاه بنیزما موجود میباشد.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.