خرید مستقیم از تولیدی‌های مبل چهاردانگه

خرید مستقیم از تولیدی‌های مبل چهاردانگه

امروزه با افزایش آگاهی افراد و آسان‌تر شدن تردد، امکان خرید مبل از تولیدی‌ها افزایش یافته و به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته است. خرید مستقیم از تولیدی مبل چهاردانگه، مزایای بسیاری نسبت به خرید از فروشگاه دارد که مهمترین این عوامل کمتر بودن هزینه خرید است. همچنین در این حالت امکان بازدید مستقیم از نحوه تولید محصول، متریال به‌کار رفته و جنس آن، برای خریدار وجود دارد.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

به بیان دیگر در صورت خرید مستقیم از تولیدی‌ مبل، امکان انتخاب متریال توسط خریدار ممکن است که در این صورت، محصول باب سلیقه و نظر مشتری تولید و به آن تحویل داده می‌شود. به‌طور کلی خرید از تولیدی مبل، سبب کاهش هزینه‌ها، انتخاب گزینه مدنظر و اطمینان از بالا بودن کیفیت محصول می‌شود. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی خواهیم پرداخت.

نحوه خرید مستقیم از تولیدی مبل چهاردانگه

ممکن است برخی افراد برای خرید مستقیم از تولیدی مبل، از مراحل و نحوه ثبت سفارش اطلاع چندانی نداشته باشند و این سؤال در ذهن آن‌ها مطرح شود که اکنون باید چه کنند؟ لازم به ذکر است که در این حالت با مراجعه به سایت تولیدی مبل یا مراجعه حضوری به آدرس آن‌ها، ابتدا می‌توان از محصولات دیدن کرد و بعد از آن با دریافت مشاوره، بهترین مبل که مناسب منزل یا مکان مورد‌نظر است، خریداری کنند. البته باید در نظر داشت در صورت مراجعه به تولیدی مبل، ممکن است نتوان به‌صورت آنی محصول انتخاب شده را حمل کرد و به منزل برد؛ زیرا مدت زمانی جهت آماده‌سازی محصول سفارش داده شده نیاز است که حداقل بین 20 روز تا یک ماه متغیر است. برای خرید مستقیم مبل از تولیدی، باید به دنبال تولیدی‌های معتبر و قابل‌اعتماد باشید که تا در زمان تعیین‌شده، محصول را با بالاترین کیفیت به شما تحویل دهند.

60.jpg

مزایای خرید مبل از تولیدی مبل چهاردانگه

علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خرید مبل از تولیدی مبل چهاردانگه مزایای دیگری نیز دارد که سبب می‌شود افراد به این روش خرید، تمایل پیدا کنند. به‌طور مثال با روش خرید از تولیدی مبل، امکان انتخاب گسترده‌تری وجود دارد؛ چراکه مغازه‌ها توان یا شرایط قرار دادن کلیه مدل‌ها را در فضای اندک ندارند، اما تولیدی‌ها در کارگاه خود تمامی مدل‌ها را برای بازدید قرار داده‌اند تا افراد با مراجعه و دیدن از آن‌ها، سبک مناسب با سلیقه و دکوراسیون خانه را راحت‌تر پیدا ‌کنند. در ادامه به بیان مزایای دیگر خرید مستقیم مبل از تولیدی خواهیم پرداخت:

حذف واسطه‌ها

با حذف زنجیره‌های توزیع، خود به خود بسیاری از عوامل که سبب صرف هزینه می‌شوند، حذف شده و خرید به صرفه‌تر می‌شود. لازم به ذکر است حذف واسطه‌ها علاوه بر کاهش هزینه، سبب در امان ماندن محصولات و سالم‌تر ماندن آن‌ها تا مقصد خواهد شد؛ چراکه جابه‌جایی‌ها و انتقال مبل از کارخانه تا مغازه‌ها، امکان وارد شدن آسیب را به محصول دوچندان می‌کند.

استفاده بهینه از متریال

اگر از متریال و منابع به‌اندازه استفاده شود، کاهش دور ریز و در نتیجه حفظ محیط زیست را به دنبال خواهد داشت که امروزه این موضوع، از جایگاه خاصی در جوامع مختلف برخوردار است. در تولیدی مبل چهاردانگه، تولید پس از ثبت سفارش و با توجه به سلیقه و درخواست مشتری صورت می‌گیرد.

سفارشی سازی مبل مورد علاقه مشتری

دیدن از محصولات متنوع در تولیدی و ثبت سفارش با توجه به سلیقه فردی در تولیدی‌ها، کمک می‌کند که دقیقاً همان محصولی را که دوست دارند، خریداری کنند و این امر سبب رضایت افراد از این نوع خرید خواهد شد.

اطمینان از متریال استفاده شده

هنگامی که تصمیم به خرید مبل از تولیدی‌ مبل راحتی بگیرید، به‌راحتی می‌توان از کیفیت مواد به‌کار رفته در آن مطلع شوید و نگران تحویل جنس بی‌کیفیت و هدر رفتن هزینه نباشید. در این روش امکان نظارت مستقیم بر مراحل تولید و متریال به‌کار رفته وجود دارد و در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده، با محصولی که تحویل گرفته می‌شود، تولیدی مسئولیت آن را به گردن می‌گیرد.

حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد موقعیت شغلی

با مراجعه به برخی تولیدی‌های مبل ایرانی، مانند بهین مبل و خرید از آن‌ها سبب می‌شوید که چرخه اقتصادی کشور از کار نیفتد و موقعیت‌های شغلی بیشتری برای طراحان ایجاد شود.

61.jpg

خرید مستقیم و بی‌واسطه

خرید مبل از تولیدی مبل راحتی یا کارخانه مزایای بسیار زیادی دارد که نباید از آن‌ها غافل شد. با حذف واسطه‌گران و عدم دخالت آن‌ها در فرایند خرید محصولات علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، شاهد صرف هزینه کمتر، تنوع بالاتر و کیفیت و اعتبار بیشتری خواهید بود. تولیدی مبل چهاردانگه، بزرگترین بازار شهرک صنعتی چهاردانگه است که در زمینه تولید و فروش فعالیت دارد و با بهره‌گیری از بهترین و مرغوب‌ترین متریال، محصولات چوبی متنوعی را ایجاد کرده و روانه بازار کرده است. چنانچه تمایل به خرید مبل از تولیدی بهین مبل را دارید، با مراجعه حضوری یا آنلاین از محصولات آن دیدن کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.