معرفی: چک لیست طراحی صفحات وب

معرفی: چک لیست طراحی صفحات وب
خیلی از طراحان صفحات وب برای طراحی های خود از طرح‌های سایر طراحان ایده می‌گیرند و همیشه در حال مشاهده و مرور سایت‌ها و طرح‌های مختلف هستند. اما ممکن است که چیدمان و محتوای صفحات در سایت‌ها و طرح‌های مختلف، متفاوت باشند.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

اینجاست که ممکن است طراح گیج شود که کدام حالت بهتر است و استانداردتر است (گرچه استاندارد بر اساس نوع مخاطب تعیین می‌شود، بهتر است بگوییم عرفی که اکثر طراحان استفاده می‌کنند)

امروز قصد دارم سایتی را معرفی کنم که چک لیست کاملی برای صفحات مختلف وب‌سایت دارد که زمانی که قصد طراحی دارید می‌توانید چک لیست‌ها را دنبال کنید و بر اساس آن محتوای داخل صفحات را طراحی کنید.

سایت Checklist.design وب‌سایتی است که می‌توانید در آن چک لیستی از محتوایی که باید در هر صفحه قرار بگیرد را ببینید. این سایت علاوه بر چک لیستی که برای طراحی محتوای صفحات دارد، چک لیستی برای کامپوننت‌های داخل صفحات مانند فیلدهای فرم، کلیدها و... نیز دارد که می‌توانید کامپوننت‌های استانداردتری طراحی کنید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.