چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟ این سوالی است که امکان دارد برای هر کاربری در اینستاگرام پیش بیاید. اینستاگرام سال ها است که به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود؛ حال در این مدت اصلی ترین هدف هر کاربری طبیعتا افزایش فالوور بوده است.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید

 اما در اینستاگرام هدفی به این مهمی طبیعتا سختی های خاص خود را هم دارد. لازم است بدانید که با یک سری از روش های بسیار کاربردی، می توانید به راحتی موانع را پشت سر بگذارید و پس از گذشت مدتی، شاهد تعداد زیادی فالوور در پیج خود باشید. اما این روش های چه هستند؟ در ادامه همراه ما باشید.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم

دلایل اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام؟

می دانیم که شما هم می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام فالوورجمع کنیم تا به موفقیت برسیم؛ پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد؛ اما قبل از پرداختن به آن ها بهتر است کمی به دلایل اهمیت این موضوع بپردازیم. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی همیشه تعاملی است. به این شکل که کاربران سعی می کنند از طریق تولید محتوا و بخش های ارتباطی با یک دیگر در تعامل باشند. حال پیج هایی که دارای مخاطبین بیشتری باشند، طبیعتا نرخ تعامل بیشتری را در خود می بینند.

در این روز ها که هر پیجی هدف بر درآمدزایی در اینستاگرام دارد، داشتن تعداد فالوور های زیاد بسیار امر مهمی برای آن ها است. به طور مثال شاهد پیج های فروشگاهی زیادی در اینستاگرام هستیم. این دسته از پیج ها بدون داشتن فالوور، نمی توانند فروش بالایی را داشته باشند. لذا برند ها و کسب و کار ها هم زیاد می پرسند که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم. پس اجازه دهید تا در ادامه به پاسخ های این سوال بپردزایم.

 

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

قطعا شما هم تا به حال زیاد از خود پرسیده اید که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم و دارای مخاطبین زیادی باشیم؛ از آن جایی که افزایش فالوور جزو اصلی ترین اهداف در اینستاگرام محسوب می شود، اینستاگرام راه های زیادی را برای انجام این کار پیش روی شما قرار داده است. لذا اصلا نیازی به نگرانی نیست. در ادامه به راه های زیادی برای افزایش فالوور های اینستاگرام می پردازیم که برای هر پیجی کارآمد می باشد.

خرید فالوور اینستاگرام

کسانی که می پرسند چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم قطعا به دنبال روش های رایگان برای این کار هستند؛ اما اگر می خواهید سریعا تعداد فالوور های شما زیاد شوند، می توانید سراغ وب سایت مای ممبر بروید و خرید فالوور را انجام دهید. خرید فالوور مزایای مختلفی دارد که در ادامه مهم ترین آن ها را ذکر می کنیم.

  • یکی از اصلی ترین مزایایی که خرید فالوور اینستاگرام به همراه دارد و در بخش های قبلی هم به آن اشاره کردیم، افزایش فروش محصولات کسب و کار های حاضر در اینستاگرام می باشد. طبیعتا زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید، مخاطبان کسب و کار هم افزایش پیدا می کنند؛ بنابراین این افزایش مخاطب با افزایش میزان فروش همراه است.
  • یکی دیگر از مزایای دیگر خرید فالوور افزایش اعتبار است؛ زمانی که فالوور های شما به طور واقعی افزایش پیدا کنند، اینستاگرام به پیج شما توجه بیشتری می کند و لذا اعتبار پیج هم افزایش می‌یابد.
  • برندهایی که اقدام به خرید فالوور می کنند، با سرعت بیشتری دیده و شناخته می‌شوند؛ زیرا مراجعه به مرجع خرید فالوور اینستاگرام باعث می‌شود تا مخاطبان یک برند افزایش پیدا کنند.
  • یکی از اهداف اصلی خرید فالوور بهبود آمار پست‌های یک پیج می‌باشد؛ بسیاری از افراد با خرید لایک ایرانی قصد دارند آمار پست‌های خود را بهبود بخشند؛ اما این دسته از کاربران با خرید فالوور می‌توانند، به نوعی با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند.
  • خرید فالوور به پست‌ های شما کمک می‌کند تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شوند؛ چرا که فالوورهای واقعی همان‌طور که از نامشان پیداست، فالوورهای فعال می‌باشند.

بهینه سازی بیوگرافی

خیلی از افراد که می پرسند چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم فکر می کنند تنها این کار، با هزینه و خرید میسر است؛ اما این طور نیست. در اینستاگرام هم مانند هر شبکه اجتماعی دیگری دارای یک بیو هستید و می توانید مختصری از خود را در آن وارد کنید. اما چه بهتر است که بتوانید از این بیوگرافی خود، در راستای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

 در بیو اینستاگرام می توانید نهایتا 150 کاراکتر را درج کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای بهینه سازی بیوگرافی و افزایش فالوور از طریق آن، حتما از کلمات کلیدی فعالیت پیج خود استفاده کنید. همچنین درج تعداد اندکی هشتگ تاثیر گذار را در کنار این جملات اصلا فراموش نکنید.

 

جمع کردن فالوور در اینستاگرام

 

تولید محتوا در بهترین زمان

اصلی ترین ابزار شما در اینستاگرام محتوا است؛ پس از اگر می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام فالوور جکع کنیم باید محتوا را در بهترین زمان ممکن، تولید و منتشر کنید. در اینستاگرم هر لحظه می توانید محتوای تولید شده خود را منتشر کنید؛ اما آیا مخاطبین شما هر لحظه می توانند آن را ببینند؟ طبیعتا که این طور نیست.

چنانچه می خواهید از انتشار محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم پست ها و استوری ها را در زمان فعالیت مخاطبین خود ارسال کنید. این گونه بیشترین بازخورد را از محتوا برای جذب مخاطب دریافت می کنید. از قابلیت اینسایت و دیگر ابزار ها برای تشخیص ساعت فعالیت مخاطب های خود می توانید استفاده کنید.

 

شناخت الگوریتم اینستاگرام

وقتی می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم اول از همه، باید بدانید که الگوریتم اینستاگرام چیست. اینستاگرام شبکه اجتماعی است که مدام الگوریتم آن در حال تغییر و بروزرسانی می باشد. حال برای افزیش فالوور اینستاگرام و موفقیت در هر زمینه دیگری درون این شبکه اجتماعی، باید از الگوریتم آن مطلع باشید. اینستاگرام در هر الگوریتم خود، فاکتور های رتبه بندی پیج ها را تغییر می دهد.

به طور مثال در الگوریتم اخیر خود به پست هایی که برای کاربران تازگی داشتند بسیار توجه داشت و همچنین پست هایی که در مخاطب علاقه به وجود می آوردند بسیار توجه زیادی می کرد.

 

حفظ روند پست گذاشتن

قطعا که پست گذاشتن یکی از پاسخ های چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم است؛ اما حفظ تداوم در پست گذاشتن یکی دیگر از راه ها می باشد. برخی از پیج ها به قدری استوری می گذارند که دیگر پست گذاشتن را فراموش می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم که به صورت مداوم پست در پیج خود منتشر کنید.

البته که تعداد پست های شما بستگی به نوع فعالیت، نوع محتوا و همچنین تعداد مخاطب دارد. طی تحقیقات انجام شده، کسب و کار های درون اینستاگرام به طور میانگین در هفته 4 پست در صفحه خود منتشر می کنند. لذا نتیجه می گریم که برنامه ریزی محتوایی بسیار بر روی افزایش فالوور تاثیر گذار است.

 

 

ایجاد برند منحصر به فرد

اگر دارای پیج تجاری در اینستاگرام هستید و می پرسید که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم پیشنهاد می کنیم که ابتدا، برندی منحصر به فرد را ایجاد کنید. این که یک لوگو و یک اسم داشته باشید و به نوعی برند تشکیل داده باشید، بیانگر شناخته شدن پیج و افزایش فالوور نیست.

در واقع باید برند خود را منحصر به فرد ایجاد کنید؛ چرا که تفاوت محتوایی در افزایش فالوور بسیار تاثیر گذار است. در واقع به معنایی دیگر، سعی کنید شخصیتی متفاوت را در اینستاگرام داشته باشید. به طوری که وقتی کاربری محتوا را می بیند، سریعا متوجه شود که آن محتوا برای برند شما است و دیگر نیاز به دیدن نام پیج و برند نباشد.

 

 

تمایز و تفاوت در محتوا

قطعا که در پاسخ به سوال چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم می توان تولید محتوا را پیشنهاد دارد؛ اما یک نواختی در ماهیت محتوا نیز می تواند باعث نارضایتی مخاطبین شود. برخی از پیج ها به صورت متمرکز محتوای خود را در قالب استوری و یا پست منتشر می کنند؛ این بسیار می تواند در افزایش فالوور این دسته از پیج ها تاثیر منفی داشته باشد. همان طور که می دانید از طریق علاقه ای که در وجود مخاطب پس از مشاهده محتوا به ایجاد می شود، افزایش فالوور اینستاگرام رخ می دهد.

حال به همین منظور باید سعی کنید از هر نوع محتوایی در پیج استفاده کنید. به طور مثال در کنار پست های اسلایدی خود، حتما از پست های IGTV و حتی Reels استفاده کنید. توجه داشته باشید اینستاگرام به دلیل رقابتی که با تیک تاک دارد، اهمیت زیادی را به ویدیو های ریلز می دهد.

 

 

درج هشتگ

آیا می خواهید بدانید چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم تا زود تر دیده شویم؟ دیگر پاسخ این سوال درج هشتگ در محتوای تولید شده است. هشتگ را می توان موثر ترین ابزار رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست. در واقع هشتگ ها به راحتی می توانند تعداد ویو محتوا و در نتیجه تعداد مخاطبین شما را افزایش دهند. در چه زمینه ای درون اینستاگرام فعالیت دارید؟ هشتگ های پربازدید همان زمینه را پیدا و در محتوای خود استفاده کنید.

 سعی کنید در هر پست و محتوا، از هشتگ های متفاوتی استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری به پیج اضافه شوند. همچنین شما می توانید در اینستاگرام، برای خود یک هشتگ اختصاصی ایجاد کنید. برند ها حتما باید از این ترفند استفاده کنند تا مخاطبین آن ها راحت تر به محتوا دسترسی داشته باشند. حتما از هشتگ اختصاصی در بیو خود استفاده کنید.

 

 

کپشنی فوق العاده

اگر پست های شما در اکسپلور دیده می شوند و می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم حتما کپشنی جذاب را برای آن محتوا در نظر بگیرید. قطعا که محتوای تصویری تاثیر زیادی را بر روی افزایش فالوور اینستاگرام دارند؛ اما از اهمیت محتوای متنی در این بین نباید غافل شد. در واقع محتوای تصویری نظر مخاطب را جلب می کنند و کپشن است که مخاطب را در محتوا ماندگار می کند.

کپشن درج شده در پست باید به گونه ای باشد که مخاطب پس از مشاهده تصویر، برای خواندن آن و بیشتر دانستن درباره عکس، وقت بگذارد. سعی کنید طول کپشنی مناسب و بهینه را در نظر بگیرید. یک کپشن در اینستاگرام می تواند حداکثر 2200 کاراکتر باشد. کپشن نه باید آنقدر کوتاه باشد که کاربر سریع از آن در شود و نه باید آن قدر طولانی باشد که کاربر حوصله خواندنش را نداشته باشد.

 

جمع کردن فالوور اینستاگرام

 

اهمیت کیفیت فالوور در اینستاگرام

قطعا که خیلی ها سوال دارند که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم تا به موفقیت برسیم؛ اما در کنار پاسخ هایی که برای این سوال دادیم، باید اشاره ای را هم به نوع فالوور ها داشته باشیم. چرا که این نوع فالوور است که کیفیت پیج شما را تعیین می کند؛ مخصوصا اگر قصد خرید فالوور داشته باشید. تنها نوع فالووری که مورد تایید الگوریتم اینستاگرام است، فالوور واقعی می باشد.

در واقع این فالوور های واقعی هستند که بر روی آینده پیج شما تاثیر می گذارند. چنانچه در پیج خود دارای فالوور های فیک باشید، امکان دارد توسط اینستاگرام مسدود شوید و حق ادامه فعالیت را نداشته باشید. همچنین ملیت فالوور های جذب شده هم باید متناسب با زمینه فعالیت و خدمات پیج شما باشد. همچنین اگر نیاز به بهینه سازی آمار پست های اینستاگرام خود دارید، فالوور غیر فعال نمی توانید نیاز شما را برطرف کند.

 

سخن نهایی درباره این که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم

برای جذب فالوور در اینستاگرام راه های زیادی وجود دارند که به بهترین آن ها اشاره کردیم؛ لذا نیازی نیست خیلی ذهن خود را مشغول سوال چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم کنید. تنها سعی کنید هدفمند فعالیت داشته باشید تا مخاطبین واقعی جذب کنید. امیدواریم مطالب به کار رفته برای شما مفید بوده باشند

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.