چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟

چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟

اگر می خواهید بدانید که چگونه چربی شکم را از بین ببریم و از شر چربی زیر شکم و دور شکم خلاص شویم، این مطلب مناسب شماست. روش خانگی از بین بردن چربی شکم بدون عمل اسلیو معده ، نوشیدنی برای از بین بردن چربی شکم و همه آنچه باید بدانید تا شکم تخت و صاف داشته باشید در این مقاله شرح داده ایم.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید

 

چگونه چربی دور و زیر شکم را از بین ببریم؟

چربی شکم از مشکلات خانم و آقایان در تمام سنین است. چربی دور و زیر شکم به سرعت تجمع پیدا می کند و آخرین قسمت از بدن که چربی آن آب می شود، شکم است! اما چگونه چربی دور و زیر شکم را از بین ببریم؟

چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟

  • بسیاری از افراد با رژیم های سخت لاغری سعی می کنند چربی شکم را از بین ببرند اما مقاوم ترین بخش تجمع یافته چربی، شکم است و آب کردن آن بسیار دشوار به نظر می سد. به همین منظور در این مقاله راه حل های طلایی برای چربی سوزی فوری شکم را شرح داده ایم. 

  • لاغری سریع شکم با روش های ساده و متوالی امکانپذیر است. راهکارهایی ساده که با تکرار و مداومت تاثیر جادویی دارند در نهایت باعث آب کردن چربی پهلو و شکم می شوند. برای اینکه چربی شکم و پهلو رو آب کنیم لازم است به خاطر داشته باشیم که رعایت رژیم غذایی کلید اصلی آب کردن شکم است. 

  • تا غذای چرب، شیرین و پر کالری به بدن نرسد، ذخیره چربی هم در کار نخواهد بود. اگر مصرف غذای، چرب، پر کالری و پر کربوهیدرات را محدود و ممنوع کنید، بدن مجبور می شود برای تامین انرژی به سراغ چربی های اندوخته شده برود. 

  • بسیاری از افراد که تمایل دارند به سرعت و بدون تحمل سختی های رژیم لاغر شوند و با لاغری سریع شکم، به تناسب اندام برسند، به دنبال دیدن فیلم تخلیه چربی شکم هستند تا بدانند چگونه چربی شکم و پهلو تخلیه می شود. 

  • باید بگوییم تخلیه چربی شکم با جراحی باز و بدون لاپاراسکوپی، از روش های رایج برای تناسب اندام است، اما با خطراتی همراه است. اگر علاقمند به انجام عمل های جراحی شکم هستید، در پایان همین صفحه دکتر موسوی جراح چاقی را معرفی کرده ایم.

  • اگر می خواهید بدانید چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟ از دیگر نکات طلایی برای از بین بردن چربی شکم ورزش کردن است. اگر همراه با رژیم غذایی اصولی از حرکات ورزشی برای شکم استفاده کنید و هر روز زمانی را به پیاده‌روی و کالری سوزی اختصاص دهید، در زمان کوتاه تری به هدف خود که از بین بردن چربی زیر و دور شکم است می رسید. 

  • درمان چربی شکم با روش خانگی از بین بردن چربی شکم و با استفاده از نوشیدنی برای از بین بردن چربی شکم نیز امکان‌پذیر است. می توان از چربی سوزهای طبیعی نظیر زنجبیل، دارچین، لیمو ترش، سماق استفاده کرد.

  • در طبیعیت گیاهان بسیاری با خاصیت چربی سوزی وجود دارند که می توان از آنها برای درمان چاقی شکم استفاده کرد. البته پیشنهاد می کنیم پیش از مصرف نوشیدنی برای از بین بردن چربی شکم، حتما با پزشک مشورت کنید زیرا میزان و محدودیت های مصرف گیاهان دارویی برای افراد مختلف متفاوت است. 

 چاقی - چربی - عمل اسلیو - اسلیو معده - تعادل وزن - کاهش وزرن - رژیم لاغری - دکتر سید مرتضی موسوی نائینی- جراحی لاغری - اسلیو - جراح اسلیو -لاغری

لاغری سریع پهلو و رفع چربی شکم

  • لاغری سریع پهلو و رفع چربی شکم بستگی به شرایط افراد با میزان چاقی و ذخیره چربی دارد. علاوه براین شرایط جسمانی و بیماری های زمینه ای نیز در طی کردن مراحل لاغری سریع پهلو و رفع چربی شکم موثر است. 

  • به طور مثال افراد سالم می توانند رژیم های غذایی مختلف را تجربه کنند، ورزش کنند، داروهای گیاهی و شیمیایی لاغری مصرف کنند تا به از بین بردن چربی شکم و پهلو کمک کنند، اما افرادی که بیماری هایی نظیر بیماری قلبی، دیابت و ... دارند، نمی توانند از روش های معمول لاغری سریع استفاده کنند. 

  • مصرف چربی سوزها برای بیماران قلبی بسیار خطرناک است و به هیچ عنوان نباید از موادی بر روی افزایش فشار خون و ضربان قلب تاثیر دارند استفاده نمایند. بعضی افراد نیز با محدودیت و نقص های جسمانی روبرو هستند و امکان انجام ورزش های عادی برای چربی سوزی را ندارند. 

  • گروهی دیگر از افراد نیز دچار چاقی شدید هستند به این معنی که سایز معده آنها بزرگ شده و توانایی استفاده از رژیم های غذایی را ندارند. زیرا حجم معده به این سادگی پر نمی شود و به طور دائم احساس گرسنگی خواهند داشت. 

  • معمولا این افراد برای آب کردن چربی دور کمر، چربی دور شکم و پهلو از جراحی استفاده می کنند. اما جراحی نیز با خطرات و عوارضی همراه است. به همین دلیل به دنبال راهی برای جراحی لاغری با کمترین هزینه و کمترین جای برش روی پوست هستند. خبر خوب این است که روش هایی در علم نوین پزشکی برای لاغری با کمترین آسیب به بدن وجود دارد که در سراسر دنیا برای لاغری سریع از این روش ها استفاده می شود. 

 چگونه چربی شکم را بدون جراحی از بین ببریم؟

تخلیه چربی شکم بدون جراحی در واقع همان جراحی لاپاراسکوپی است. به این معنی که جراحی انجام می شود اما جراحی باز نیست و برش بسیار کوچک در بدن برای تخلیه چربی ایجاد می شود. هزینه این عمل و خطرات این نوع جراحی بسیار کمتر است. 

  چگونه چربی شکم را بدون جراحی از بین ببریم؟

جراحی لاغری برای از بین بردن چربی شکم 

دکتر موسوی از شیوه های جدید جراحی لاغری برای از بین بردن چربی شکم استفاده می کند. از راههای از بین بردن چربی شکم و پهلو، محدود کردن اندازه معده است. دکتر موسوی از روش های جدید جراحی غیر تهاجمی با کمترین آسیب به بافت پوست و بدن، سایز و حجم معده را محدود می کند. این روش های جراحی نظیر بالن معده، پلیسه معده، اسلیو معده و ... است.

 پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با روش آب کردن چربی زیر و دور شکم، به سایت دکتر موسوی در تهران مراجعه کنید و نمونه عکس های قبل و بعد از جراحی لاغری برای از بین بردن چربی شکم را مشاهده کنید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.