آموزش ساختن اپل آی‌دی

آموزش ساختن اپل آی‌دی
شما می توانید با ساخت اپل آیدی در Mac، iPhone، iPad یا iPod touch امکان دسترسی به تمامی سرویس های اپلی را پیدا کنید، این سرویس ها شامل استفاده از  iCloud، Apple TV، App Store و... می باشد. ساختن اپل آیدی کار سختی نیست اما با توجه به مشکلی که به واسطه تحریم های آمریکا علیه ایران صورت گرفته، شما مجبور به استفاده از یک برنامه تغییر IP هستید تا به وسیله آن بتوانید IP خود را به هر کشوری به جز کشور ایران تغییر دهید.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

ساخت اپل آی‌دی

برای ساخت اپل آیدی نیاز 100% به یک گوشی یا دیوایس اپلی نیست، شما می توانید از راه های مختلف چه با آیفون و یا چه از طریق مرورگر وب این کار را انجام دهید، همچنین توجه داشته باشید که ساخت اپل آیدی به صورت کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست، البته اگر در حین ساخت اپل آیدی دچار مشکلی شدید یا حوصله و وقت ساخت آن را ندارید می توانید با خرید اپل آیدی از آیدی تاپ در کمترین زمان و با پشتیبانی 24 ساعته آن را دریافت کنید.
 
 

ساخت اپل آیدی با کامپیوتر

شما با دنبال کردن مراحل زیر می توانید به راحتی یک اپل آیدی رایگان بسازید، توجه داشته باشید که قبل از انجام هرکاری برنامه تغییر IP خود را روشن کرده و IP خود را به کشور آمریکا تغییر دهید، حالا مرورگر کامپیوتر خود را باز کنید و مسیر زیر را دنبال کنید:
-از طریق این لینک وارد سایت ساخت اپل آیدی شوید  appleid.apple.com
-سپس روی گزینه Create your ‌Apple ID کلیک کنید.
-فرم پیش روی خود را که شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و کشور (ایالات متحده را وارد کنید) می باشد را پر کنید، سپس آدرس ایمیل (این آدرس ایمیل همان نام اپل آیدی شماست پس یک آدرس واقعی انتخاب کنید) و رمز عبور 8 حرفی که شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک است را وارد کنید، قسمت های بعدی نیز شامل وارد کردن شماره تلفن و درخواست اپل برای ارسال پیام های تبلیغاتی به ایمیل شماست که بهتر است این قسمت را غیر فعال کنید و با کلیک روی Continue به مرحله بعد بروید.
-مرحله بعد شامل تأیید صحت ایمیل شماست که اپل با ارسال یک کد 6 رقمی صحت آن را تأیید می کند.
-بعد از طی مراحل بالا شما باید قسمت ادرس ایمیل خود را به وسیله کمک از سایت FakeAddresGenerator  پر کنید، همچنین نیازی به پر کردن apt, suite, bldg نیست.
 
 
-پر کردن بخش Security نیز با پاسخ دادن به سوالات امنیتی به شما امکان پشتیبانی قوی تری را هنگام فراموش کردن رمز اپل آیدی می دهد، پس این قسمت را به دقت پر کنید و در صورت لزوم یادداشت کرده و در مکانی امن نگه داری کنید. پس از پر کردن این پخش روی Continue کلیک کنید. تبریک می گویم اپل آیدی شما ساخته شد، با این حال اگر به دلیل وجود تحریم ها دچار مشکل شدید می توانید با خرید اپل آیدی ارزان قیمت از آیدی تاپ این کار را به ما بسپارید.

ساخت اپل آیدی با گوشی

مراحلی که با کامپیوتر طی کردید کمی با گوشی متفاوت است که در ادامه مشاهده می کنید:

ساخت اپل آیدی رایگان با آیفون

قبل ساخت اپل آیدی فراموش نکنید که نیاز به یک برنامه تغییر IP و یک ایمیل معتبر دارید، پس از تهیه این دو مورد می توانید مراحل زیر را طی کنید:
- ابتدا باید برنامه تغییر IP خود را باز و فعال کنید.
- حالا به App Store مراجعه کرده و روی یکی از برنامه های رایگان کلیک کنید و گزینه Get را بزنید
حالا در پنجره باز شده جدید روی گزینه Create New Apple ID کلیک کنید.
- در این قسمت باید اطلاعاتی شامل آدرس Email که 100% واقعی است، پسورد و تأیید آن را وارد کنید.
- حالا در صورت موافقت با شرایط روی Agree to Terms and Conditions کلیک کنید و روی گوشیه سمت راست Next را بزنید.
- در این قیمت باید جنسیت خود Title، نام و نام خانوادگی خود First Name و Last Name و همچنین تاریخ تولدتان Birthday را وارد کنید، توجه داشته باشید که تمامی موارد را به صورت واقعی وارد کنید.
- بعد از این قسمت باید به سوالات امنیتی پاسخ بدهید، برای این منظور روی Question ضربه بزنید و با انتخاب گزینه Answer به سوالات پاسخ بدهید، این قسمت از اهمیت بسیار بالایی برخودار است زیرا پشتیبان شما در شرایط سخت خواهد بود. پس از پاسخ به 3 سوال امنیتی باید روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
- در این قسمت روی None کلیک کرده و گزینه مورد نظر را روی PAYMENT METHOD قرار دهید.
- بعد از قسمت بالا باید نام و نام خانوادگی، آدرس ، کشور و شماره تلفن خود را وارد کنید. از برنامه های فیکِ آدرس همچون FakeAddresGenerator در این قسمت می توانید استفاده کنید.
 
 
-حالا روی گزینه Next ضربه بزنید؛ ایمیلی از طرف اپل دریافت کرده اید که شامل کد 5 رقمی است که بعد از وارد کردن آن اپل آیدی شما فعال خواهد شد. با این حال اگر مشکلی وجود دارد که اجازه نمی دهد که به راحتی اپل آیدی خود را بسازید، آیدی تاپ مرجعی مطمئن برای خرید اپل آیدی ارزان و معتبر می باشد که مورد توجه هزاران کاربر قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم از بخش های متنوع و جذاب این سایت (idtop.ir) نظیر قیمت گوشی ها و والپیپرها دیدن کنید.
 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ زنجاب
زنجاب
پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۳۳
آموزش خوبی بود سپاس از آموزشتون
ارسال پاسخ سارا
سارا
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۴۰
واقعا کسی ام هست که بخواد با کامپیوتر درست کنه؟؟ الان دیگ همه کاراشونو با گوشی انجام میدن