بررسی به روزترین هاردهای اکسترنال 2020 در مقداد آی تی

بررسی به روزترین هاردهای اکسترنال 2020 در مقداد آی تی
با پیشرفت تکنولوژی روش‌های متفاوتی برای ذخیره اطلاعات و نگه‌داری از آن‌ها در طی سالیان استفاده شده است. در حدود 2 دهه گذشته اطلاعات مورد نیاز برای ذخیره سازی، فایل‌هایی کم حجم بودند که با استفاده از دیسک‌های فلاپی جمع آوری می‌شدند. با ظهور لوح‌های فشرده مانند cd و dvd حجم فضای ذخیره اطلاعات به صورت خارجی، افزایش پیدا کرد و به همین علت نیز استفاده از لوح‌های فشرده بسیار سریع‌تر از دیسک‌های فلاپی در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرد. همزمان در کمتر از چند سال فلش مموری‌های امروزی با حافظه بیشتر از یک گیگابایت وارد بازار محصولات دیجیتال شده و پس از آن استفاده از هاردهای اکسترنال با حجم‌های ترابایتی به جدیدترین فناوری ذخیره اطلاعات با حجم و امنیت بالا تبدیل شدند.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید
امروزه با بالا رفتن حجم فایل‌های ورودی، استفاده از هارد دیسک‌های اکسترنال نیز رواج پیدا کرده و هر یک از افراد با توجه به ویژگی‌های خاص هر دستگاه هارد اکسترنالی، آن را خریداری کرده و برای ذخیره اطلاعات خود استفاده می‌کند.
اکنون نیز با ورود حافظه‌های ابری به دنیای تکنولوژی، بسیاری این نوع جدید از ذخیره‌سازی و اشتراک گذاری داده‌ها را جایگزین هارد‌ها اکسترنال می‌دانند، اما کاربری راحت‌ و بدون نیاز به اینترنت، از مواردی است که باعث برتری آن نسبت به فناوری جدید حافظه ابری می‌شود.
 سایت مقداد آی تی با بررسی تمامی اطلاعات مربوط انواع هارد اکسترنال، مقایسه انواع آن‌ها با یکدیگر، بررسی قیمت و همینطور نقد و بررسی حافظه ابری، مرجعی کامل برای کسب اخبار دنیای تکنولوژی و بررسی به روزترین هاردهای اکسترنال 2020 است.

برای دریافت آخرین اخبار تکنولوژی، سایت مقداد آی تی را دنبال کنید!

مجله مقداد آی تی مرجعی مناسب برای دریافت آخرین اخبار از تمامی بخش‌های دنیای تکنولوژی است. در مجله مقداد آی تی آخرین خبرها و حواشی، نقد و بررسی، راهنمای خرید و معرفی برترین محصولات دیجیتال به زبانی ساده در اختیار تمامی مخاطبان قرار گرفته است.
با استفاده از اطلاعات موجود در سایت مقداد آی تی می‌توان به آسانی در راس تمامی اخبار دنیا تکنولوژی قرار گرفته و بر دانش عمومی خود در زمینه تکنولوژی و فناوری افزود. همچنین با پیگیری اخبار به روز منتشر شده در این سایت می‌توان از آخرین قیمت‌ هارد اکسترنال، تجهیزات شبکه، انواع قطعات کامپیوتر و لپتاپ و تمامی گجت‌های پرفروش مانند گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و انواع هدفون با خبر شد.

معرفی برترین هاردهای اکسترنال 

کارشناسان متخصص در مقداد آی تی تلاش کرده‌اند با معرفی ویژگی و کارایی برترین هاردهای اکسترنال، کامل‌ترین اطلاعات را در این باره به مخاطبان خود بدهند. انواع هارد اکسترنال در حجم‌ها و برندهای مختلف در سایت مقداد آی تی معرفی شده و تا جزیی‌ترین اطلاعات مربوط به این کالا دیجیتال در سایت منتشر خواهد شد.
به طور کل، هاردهای اکسترنال به صورت کلی بر دو نوع اصلی هستند: هاردهای اکسترنال معمولی و هاردهای اکسترنال آرشیوی. هاردهای معمولی عموما دارای درایوی 2.5 اینچی هستند و از این رو اندازه کوچکتری نیز دارند.
این نوع هارد اکسترنال برای استفاده و راه‌انداری نیازی به منبع تغذیه بیرونی ندارد و با اتصال به پورت usb فعال خواهد شد؛ با توجه به دو ویژگی گفته شده، قابلیت حمل آسان نیز بر دیگر مزیت‌های هارد اکسترنال معمولی افزوده می‌شود. هارد اکسترنال آرشیوی ابعاد بزرگتری دارد به گونه‌ای که به صورت رومیزی بوده و از این رو قابلیت حمل آسان ندارد.
درایو داخل این نوع هارد 3.5 اینچی بوده و برای شروع فعالیت به منبع تغذیه جداگانه نیاز دارد. به طور کل هاردهای اکسترنال معمولی بیشترین کاربرد و بیشترین میزان فروش را در بازار محصولات دیجیتال داشته و از این رو، سایت مقداد آی تی نیز با تمرکز بیشتر بر روی معرفی انواع مختلف این نوع هارد، اطلاعاتی کامل درباره ظرفیت، سرعت، مقاومت و طراحی مدل‌های مختلف هارد اکسترنال ارائه خواهد داد.

بررسی و مقایسه کیفیت هارد اکسترنال برندهای مختلف 

بررسی و مقایسه کیفیت انواع هارد اکسترنال، یکی از روش‌های مناسب برای خرید این کالا دیجیتال است. مجله مقداد آی تی با بررسی به روزترین و پرفروش‌ترین هاردهای اکسترنال 202 بر اساس مولفه‌هایی مانند ظرفیت، مقاومت، سرعت، طراحی و ویژگی‌هایی خاص مثل حسگر اثر انگشت و سایر موارد امنیتی، انواع مدل‌های این محصول دیجیتال را زیر ذره بین خود قرار خواهد داد. ظرفیت مهم‌ترین ویژگی یک هارد اکسترنال است،
به طور معمول پرفروش‌ترین ظرفیت هارد اکسترنال یک و دو ترابایتی است اما در بازار هارد اکسترنال تا حجم 6 ترابایت نیز به فروش می‌رسد.
دیسک‌های داخل هر هارد اکسترنال با سرعت مشخصی به چرخش درمی‌آیند و میزان این سرعت بر بالا رفتن سرعت فعالیت هارد تاثیر می‌گذارد، از این رو مولفه سرعت نیز یکی از موارد مهم در بررسی هر مدل از هارد اکسترنال است. هارد های اکسترنال معمولی حدود ۵،۴۰۰ دور بر دقیقه گردش دارند؛ چنین سرعتی اطلاعات را به اندازه ۱۰۰ تا ۱۴۰ مگابایت ‌بر ثانیه به دستگاه منتقل می‌کند. در هاردهای اکسترنال آرشیوی سرعت تا حدود ۷،۲۰۰ دور بر دقیقه نیز بالا رفته و اطلاعات را ۱۵۰ تا ۱۹۰ مگابایت بر ثانیه منتقل می‌کند.
مقاومت و طراحی بدنه نیز موردی مهم در بررسی و نقد هارد اکسترنال است. مقاومت بدنه هارد اکسترنال عمر طولانی آن را تضمین می‌کند و مزیت‌هایی مانند بدنه ضد ضربه و ضد آب در ماندگاری این ضمانت تاثیر می‌گذارد. اکثر هاردهای اکسترنالی که ضد ضربه و ضد آب هستند، اندازه بزرگتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند اما عمر آن‌ها نیز طولانی‌تر خواهد بود.
بررسی برند هارد اکسترنال نیز در تمامی موارد گفته شده تاثیر گذار ایت؛ مجله مقداد آی تی با تفکیک هاردهای مختلف از تمامی برندهای تولید کننده این محصول، مطالبی کارآمد درباره نقد و مقایسه هاردهای اکسترنال انواع برندها را منتشر کرده و تمامی شرکت‌های معتبر و محصولاتشان را از زیر فیلتر نظرات کارشناسی خود گذرانده است.

آرایه راهنما خرید انواع هارد اکسترنال در مگ مقداد آی تی

خرید هارد اکسترنال مناسب بهتر است بر اساس ظرفیت و مقاومت و سایر ویژگی‌های مورد نیاز این کالا دیجیتال صورت گیرد. کارشناسان مجله مقداد آی تی راه‌حل‌هایی را برای تشخیص هارد اکسترنال کارآمد و اصل را معرفی کرده و بر اساس روش‌های ارائه شده می‌توان هارد اکسترنالی مناسب خریداری کرد. با استفاده از راهنما خرید مقداد آی تی، هارد اکسترنالی مطابق با حجم داده مورد نیاز با برندی معتبر و قیمتی مناسب را به راحتی می‌توانید انتخاب کنید.

مجله مقداد آی تی بهترین مرجع برای اطلاع از آخرین قیمت هارد اکسترنال

در چند سال اخیر فروشگاه مقداد آی تی یکی از موفق‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های محصولات دیجیتال در بازار داخلی شده است. مقداد آی تی با ارایه مناسب‌ترین قیمت‌ها برای تمامی کالاهای دیجیتال، رضایت مشتریان خود را کسب کرده و در ادامه میر خود، مجله مقداد آی تی را نیز بر همین مبنا احدث کرده است. در مجله مقداد آی تی می‌توان از قیمت‌ به روز انواع محصولات دیجیتال و به خصوص  قیمت هارد اکسترنال از برندهای مختلف آگاه شده و به راحتی کالا انتخاب شده را از فروشگاه مقداد آی تی به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کرد.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.