بهترین راهکار سئو و بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل چیست ؟

بهترین راهکار سئو و بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل چیست ؟
آیا برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل تلاش میکنید و بدنبال یادگیری تکنیک های جدید و تاثیرگذار بهینه سازی سایت و سئو هستید ؟
ویرلن تولید محتوا براساس الگوریتم های جدید بهینه سازی سایت و دریافت لینک از طریق رپورتاژ آگهی در وب‌ سایت های خبری پربازدید را به عنوان جدید ترین و موثر ترین تکنیک های سئو معرفی کرد.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

همانطور که میدانید گوگل بسرعت هوشمند تر و گسترده تر از قبل میشود و همواره در حال استفاده از  الگوریتم های جدید برای لیست کردن بهترین وب سایت ها برای کاربران است. حتی موفق ترین سئو کار ها برای ادامه موفقیت خود باید هر روز مقالات جدید در مورد سئو را مطالعه کنند تا از رقابت عقب نمانند.

نکات مهم و تاثیرگذار سئو در برنامه نویسی و طراحی سایت

  • استفاده از طرح های گرافیکی ساده و تا حد ممکن کم حجم.
  • قراردادن کلمات کلیدی مهم در "تگ آلت" تصاویر.
  • از کدهای جاوا اسکریپت ، HTML5 ، CSS و ... بصورت اصولی و صحیح  و مطابق با استاندارد های جدید SEO استفاده کنید و پس از تکمیل آن ، سایت را در Gtmetrix و سایر سایت ها و ابزار های سئو چک کنید و مطمئن شوید که مشکلی در سایت وجود نداشته باشد ، بخصوص سرعت لود سایت بسیار مهم و تاثیر گذار است.
  • نمایش مناسب سایت در موبایل و تبلت و همچنین مرورگر های مختلف.
  • پس از طراحی و برنامه نویسی وضعیت صفحات سایت را در (Fetch & Render) وبمسترتولز گوگل کنسول چک کنید و مطمئن شوید که ربوت گوگل همان چیزی را میبیند که شما میخواهید.

تاثیر تولید محتوا در سئو

امروز تولید محتوای سایت اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است و علاوه بر کاربران هوشمند که بدنبال اطلاعات بیشتری هستند ، گوگل نیز به سایت هایی که محتوای بهتری داشته باشد امتیاز بالاتری میدهد.
اما محتوای بهتر به چه معناست ؟ در گذشته نه چندان دور برخی سئوکاران مبتدی با استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در محتوا های بی معنا به خیال خود درحال تولید محتوا برای سئو سایت بودند ! اما اکنون تولید محتوا براساس استاندارد های جدید سئو و برندینگ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
بنابراین اگر میخواهید در رقابت پیروز باشید به این موارد توجه کنید :
  • فقط یکبار از کلمات کلیدی مهم در تیتر صفحات استفاده کنید و دقت کنید که تیتر اصلی صفحه بیشتر از 50 کاراکتر نباشد.
  • فقط دو بار از کلمات کلیدی مهم در دسکریپشن استفاده کنید.
  • یک تگ h1  و چهار تگ h2 در محتوای هر صفحه قرار دهید و آنها را به مهمترین جملات شامل کلمات کلیدی پرجستجو اختصاص دهید .
  • ار کپی کردن مطالب سایت های دیگر به شدت پرهیز کنید و برای نوشتن مقالات آموزشی در حوزه کاری خود برنامه ریزی کنید . همچنین با ترجمه مقالات مرتبط و جدید در انتقال علم به داخل کشور نیز سهیم باشید تا در نتیجه به رتبه اول موتور جسجوی گوگل نزدیک تر شده و همچنین کاربرانی که وارد سایت شما شده اند را به بازدید مجدد تشویق کنید .
  • در محتوای سایت کلمات کلیدی را به اندازه و متعادل با کل متن هر صفحه استفاده کنید و همچنین کلمات مهم را به صفحات مرتبط در سایت خود لینک کنید. 

لینک بیلدینگ حرفه ای 40 درصد از ماجرای سئو سایت است

از روش های سنتی و بی فایده قدیمی دست بردارید و با تبلیغات متنی و بک لینک ، شرایط را برای افت رتبه سایت خود در نتایج گوگل محیا نکنید!
به روز باشید و از رپورتاژ آگهی یا همان Digital PR به عنوان جدید ترین روشی که در کل دنیا توسط متخصصین سئو استفاده میشود برای لینک بیلدینگ استفاده کنید.
اگر نمیدانید رپورتاژ آگهی چیست ، توصیه میکنیم به سایت شرکت ویرلن سر بزنید تا اطلاعات کامل را بدست آورید . در واقع ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید به سئو سایت استارت آپ ها و برند های محبوب کمک میکند.

نکات کلیدی که باعث تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی ویرلن در سئو میشود

  • چند لینک فالو در محتوای خبر
  • انتشار اخبار در سایت‌های خبری پربازدید که اتوریتی بسیار بالایی دارند
  • آرشیو دائمی خبر در سایت ها
  • تهیه محتوای خبر براساس الگوریتم های جدید سئو 
نکته مهم : در سئو داخلی و خارجی سایت به پارامترهای بازاریابی آنلاین و برندسازی بیشتر توجه کنید و از مزایایی آن غافل نشوید.
همیشه در نظر داشته باشید که با طراحی حرفه ای سایت و قرار دادن محتوای مفید در سایت و همچین در بخش های مختلف تبلیغات اینترنتی میتوانید با کمترین هزینه برندسازی کنید .
با برندسازی علاوه بر جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر و همچنین ایجاد ارزش افزوده برای نام تجاری خود میتوانید تاثیر بسیار مثبت شهرت را در سئو سایت خود مشاهده کنید. زیرا میزان مراجعه کاربران به سایت شما از طریق جستجوی نام برند شما ، میزان کل ترافیک سایت ، میزان وفاداری کاربران و بازدید مجدد سایت و همچنین کاهش نرخ bounce rate سایت  به شدت در بهبود رتبه سایت در جستجو موثر است.

لینک هایی که در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید می تواند در رتبه بندی سایت شما مؤثر باشند

بسیاری از شرکت‌ها و متخصصین سئو اعتقاد دارند که استفاده از لینک‌های معتبر می‌تواند در سئو سایت موثر باشد.
درواقع لینک‌های که در شبکه های اجتماعی هم‌چون فیس بوک، اینستاگرام ، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و یوتیوب اشتراک گذاری میکنید به موتورهای جستجوگر کمک می‌کنند تا بدانند که وب سایت شما معتبر است و چه کلمات کلیدی در آن وجود دارد.

میزان محبوبیت پیج شما در شبکه های اجتماعی در نتایج گوگل تأثیر مستقیم دارد

پروفایل‌های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی قطعاً بر نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر تأثیرگذار خواهند بود. اما علاوه بر آن ، رنک و اتوریتی شبکه های اجتماعی هم در جذب کاربران بیشتر از طریق جستجو تأثیرگذار است. مثلاً وقتی در موتورهای جستجوگر عبارتی را جستجو نمایید آدرس پیج شما در اینستاگرام (Instagram) در رتبه 5، پینترست(Pinterest)  در رتبه 6 و توئیتر(twitter )  در رتبه 8 نمایش داده خواهد شد.
برای مطالعه مقالات آموزش سئو به سایت شرکت ویرلن مراجعه کنید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.