سئو سایت ، نکته مهمی در طراحی وب سایت

سئو سایت ، نکته مهمی در طراحی وب سایت
سئو یکی از نکات اصلی برای زنده نگه داشتن و پا بر جا ماندن سایت است که اگر آن را به خوبی انجام ندهید ممکن است به زودی نتایج ناخوشایندی را پس از مدت ها کار کردن بر روی وب سایت تماشا کنید.
سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد و همانطور که از نامش مشخص است،برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر مانند گوگل،یاهو،بینگ و... به کار می رود.
یکی از کارهایی که در سئو سایت باید به هنگام طراحی سایت صورت بگیرد،شما نیاز دارید کد هایی سمت برنامه نویسی و محیط وب سایت را به صورت تمیز و استاندارد توسعه دهید تا به هنگام جست و خیز و یا به اصطلاح Crawl توسط موتورهای جستجوگر شناسایی و در نتایج مربوطه،ایندکس شود.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

مبحث سئو و لینک سازی در طراحی وب سایت شرکتی و  خدمات طراحی سایت شخصی ،روز به روز پیشرفت می کند و پیچیده تر می شود،به گونه ای که اگر قصد گول زدن موتورهای جستجوگر را داشته باشید،میتوان گفت که این کار غیر ممکن است و حتی امکان دارد وب سایت و مطالب شما پنالتی محسوب شوند و شما لینک های وب سایت تان را در صفحات آخر گوگل مشاهده کنید!.

سئو را چگونه یاد بگیریم؟

معمولا اگر اینترنت را زیر و رو کنید،ممکن است شما با چندین نتایج در رابطه با سئو رو به رو شوید و بتوانید مطالبی را در آن وب سایت برای مبحث سئو مطالعه کنید و نکاتی دستگیرتان شود،یکی از بلاگ های فعال در این زمینه،سئو دیجی ویت می باشد که تحت شرکت دیجی ویت است و مسائل روز سئو را به چالش می کشد و درباره آن اطلاعات خوب و جامعه ای داده است.
آگاه سازی در رابطه با سئو روز به روز پیشرفت دارد و وب مستران باید تمام تلاششان را برای سئو کردن سایت به خرج دهند و اگر بتوانند به خوبی از پس این مسئله بر بیایند،مطمئنا نتایج خوبی برای کسب و کار این نوع افراد رقم می خورد.
دیگر کمتر شرکتی/شخصی وب مستری است که نداند سئو سایت چیست و تقریبا همه می داند که اگر قصد دارید در گوگل نتیجه ای را به مخاطب در لینک یک نمایش دهید نیازمند این است که شما عملیات سئو را بر روی طراحی سایت شرکتی و یا سایت شخصی و همچنین مطالب آن سایت به صورت اصولی انجام دهید تا نتایج وب سایت شما بر روی لینک شماره یک در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل و یاهو نمایش داده شود.

با سئو،رنک یک گوگل را فتح کنید !

شما اگر سئو مطالب را به صورت روزمره دنبال کنید و بخواهید از تکنیک های روز که در سئو دیجی ویت ارائه می شود استفاده کنید مطمئنا به نتیجه دلخواه خواهید رسید و دست یافتن به لینک اول گوگل برای شما آسان تر خواهد شد.
ممکن است از خود بپرسید که چرا باید سئو انجام دهید،دلیل سئو کردن به هنگام نوشتن مطالب و طراحی سایت چیست؟
اگر شما در حال حاضر یک وب مستر هستید و یا کسی هستید که قصد دارید به زودی به یک وب مستر حرفه ای تبدیل شوید،باید بدانید که میلیون ها وب مستر و وب سایت وجود دارد که در حال ایجاد مطالب و انجام کار خدماتی هستند!.
گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر هوشمند،عاشق چشم و ابروی شما نیستند که وب سایت شما را به لینک اول وب سایت شان بیاورند و برای اینکار شما نیازمند تلاش های متعدد و سختی هستید زیرا به غیر از شما،هزاران نفر قصد آمدن به صفحه اول یک کلمه کلیدی مشخص هستند و اینطور است که کار شما را سخت می کند و باید برای آن تلاش زیادی کنید تا به نتیجه دلخواه برسید و گوگل هیچگونه پارتی بازی در نمایش دادن نتایج نمی کند و کسی را نمی شناسد.
 

نتایج سئو به هنگام طراحی وب سایت و تولید محتوا بر روی کسب و کار و وب سایت

شما اگر سئو سایت را به خوبی رعایت کنید،مطمئنا بازدید های زیادی را به سایت خود جهت می دهید و می توانید از این طریق به درآمد بسیار خوبی برسید.
یکی از بزرگترین نکاتی که یک سایت می تواند داشته باشد،وجود لینک هایی مرتبط از سایت مذکور با جستجوی کلمه/جمله کاربر در موتورهای جستجوگر است و می تواند کاربر را به سایت هدایت کند و آن را متقاعد کند که از خدمات سایت استفاده کند.
پس از آمارهایی که از کاربران دریافت شده است،مشخص شده بیش از هفتاد و پنج درصد نتایجی که به کاربر نمایش داده می شود،توسط موتور جستجوگر گوگل ارائه داده می شود و حال بهتر است که بیشتر تمرکزتان را بر روی موتور جستجوگر گوگل بگذارید.
البته حالا که گوگل یکی از شاخ ترین و پربازدید ترین موتورهای جستجوگر دنیا است به این منظور نیست که شما دیگر به دنبال برند شدن در دیگر موتورهای جستجو نباشید!،به آن ها نیز باید رسیدگی به اندازه کافی رسیدگی شود.
دقت کنید که اگر نتایج شما به صورت مرتب در گوگل نمایش داده شود،اعتباری برای شرکت و کسب و کار مربوطه ایجاد می شود که ناشی از ورود زیاد کاربران حرفه ای به سایت شما است!.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.