چطور از طراحی وب سایت کسب درآمد کنیم؟

چطور از طراحی وب سایت کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از طراحی وب، هرگز آسان‌تر از این سال‌ها نبوده است. اگر یک طراح وب هستید، یا می‌خواهید طراح وب شوید، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد شما وجود دارد که ما در اینجا آنها را بررسی می‌کنیم. به یاد داشته باشید که در بسیاری از مواقع، کسب مهارت بیشتر، کلید درآمد افزون‌تر است. مدرسه دیزاین‌ویچ به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در زمینه طراحی وب بیشتر کنید و یک طراح حرفه‌ای وب شوید که می‌تواند به شیوه‌های مختلفی از این رشته کسب درآمد کند. 

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

کسب درآمد از طراحی سایت

روش‌های کسب درآمد از طراحی سایت

گزینه‌های زیادی برای کسب درآمد از طراحی سایت پیش روی شماست. بیایید از آسان‌ترین آنها شروع کنیم. 

کار برای یک شرکت طراحی وب

گزینه کارمندی را هنوز خیلی‌ها می‌پسندند. شما می‌توانید آگهی‌های کاریابی را دنبال کنید و در یک شرکت طراحی وب استخدام شوید. استخدام ممکن است به شکل تمام‌وقت و یا پاره‌وقت باشد. شرایط استخدامی هر شرکت متفاوت است. اما مشغول‌به‌کارشدن در یک شرکت طراحی وب، خیال شما را از پیدا‌کردن پروژه راحت می‌کند. شرکت مورد نظر، مسئول گرفتن پروژه‌ها است و شما فقط کافی است کار را انجام دهید. اگرچه این روش درآمد کمتری نسبت به کار مستقل دارد، اما ریسک آن هم کمتر است و آرامش بیشتری دارید. با شرکت در دروس مدرسه دیزاین‌ویچ در راستای تقویت مهارت‌های طراحی وب، می‌توانید دوستان و آشنایان زیادی پیدا کنید و احتمال استخدام خود را بالا ببرید.

کار به عنوان فریلنسر

شما می‌توانید کارفرمای خود باشید. مهم نیست که دفتر کار داشته باشید یا نه؛ چون در هر صورت برای مشتریان خود از دور کار می‌کنید. در این موارد، معمولا قراردادها به شکل مجازی بسته می‌شوند و کارفرما مشخص می‌کند که دقیقا از شما چه می‌خواهد. وقتی به عنوان فریلنسر کار می‌کنید همه درآمد پروژه مال خودتان است. اما مسئولیت بیشتری هم دارید. اگر این شیوه کسب درآمد را انتخاب کنید، می‌توانید تنها روی پروژه‌هایی که دوست دارید یا برایتان می‌ارزد وقت بگذارید. درحالی‌که وقتی برای یک شرکت کار می‌کنید قدرت انتخاب ندارید.

کار به عنوان فریلنسر، زمینه را برای درآمد ارزی هم فراهم می‌کند. شما می‌توانید در سایت‌های جهانی فریلنسر‌ها مثل فریلنسر دات کام و فایور عضو شوید و شرایط کار خود را مشخص کنید. کارفرماها نمونه کارهای شما و قیمت‌ها را می‌بینند و در صورتی‌که تمایل داشته باشند با شما قرارداد می‌بندند. در این شرایط، درصد کمی از پولی که درمی‌آورید را باید به سایت پرداخت کنید. اما چون درآمد شما ارزی است، ارزش آن را دارد.

حتما حواستان باشد که با یک وی‌پی‌ان با آی‌دی ثابت وارد این سایت‌ها شوید تا مشخص نشود از ایران هستید. همچنین باید راهی برای انتقال پول داشته باشید. برای مثال اگر آشنایی دارید که پی‌پال دارد، می‌توانید از او درخواست کنید که پول شما را برداشت کرده و معادل ریالی آن‌ را به شما بدهد. برخی از افراد درصدی از پول را برمی‌دارند؛ با این حال ارزش آن را دارد.  

مدرسه دیزاین‌ویچ شما را با افراد مختلفی در رشته‌های گوناگون آشنا می‌کند و زمینه پیداکردن کار را برایتان فراهم می‌کند.

تاسیس شرکت

چرا خودتان شرکت تشکیل ندهید؟ برای تاسیس شرکت، حتما لازم نیست یک دفتر پرزرق‌و‌برق داشته باشید. شما می‌توانید به تعدادی از دوستانتان که درحرفه‌های مرتبط فعالیت دارند پیشنهاد همکاری بدهید. خیلی آسان است. شما پروژه می‌گیرید و بخشی از کار را به آنها ارجاع می‌دهید و پورسانت می‌گیرید یا به کارمندانتان حقوق می‌دهید. اگر می‌توانید در شرکت‌های فریلنسری خارجی کار کنید و پول را انتقال دهید، این روش می‌تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

دوستانی که در مدرسه دیزاین‌ویچ پیدا می‌کنید، احتمالا گزینه‌های خیلی خوبی برای پیشنهاد همکاری هستند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که در این روش مسئول پروژه شما هستید و هرگونه ضرر و زیان ممکن است متوجه شما باشد.

با ادامه دادن این همکاری، به تدریج می‌توانید یک شرکت فیزیکی تاسیس کرده و کارمندان بیشتری را استخدام کنید.

کسب درآمد در یوتیوب

کانال یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب این روزها خیلی باب شده است. کافی است یک کانال یوتیوب باز کنید و آموزش‌های طراحی وب را در آن بارگذاری کنید. اگر بازدید فیلم‌های شما از حدی بیشتر شود و فالوورهای زیادی داشته باشید، یوتیوب مبالغ خوبی را به شما می‌دهد. در این روش، شما در حقیقت کارمند یوتیوب هستید و برای آن محتوا تولید می‌کنید. اگر محتوای شما ارزشش را داشته باشد، درآمد خوبی کسب خواهید کرد. اگرچه این روش زمان زیادی می‌خواهد تا به ثمر برسد، اما اگر کانال شما راه بیوفتد پول زیادی به دست می‌آوردید.

تدریس کنید

تدریس همان کاری است که بسیاری از هم‌رشته‌ای‌های شما در مدرسه دیزاین‌ویچ انجام می‌دهد. آنها با آموزش ux و آموزش webflow کسب درآمد می‌کنند. هر کس که چیزی بلد است، می‌تواند آن را به دیگران یاد داده و در قبال آن هزینه دریافت کند. برای این کار، می‌توانید یک کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بسازید و با گذاشتن مطالب مفید، فالوور جذب کنید. شما می‌توانید از طریق این صفحات شاگرد بگیرید و به شکل خصوصی و یا کلاس‌های چندین‌نفره طراحی وب را درس بدهید. اگر تعداد بازدید‌کنندگان شما زیاد شوند، حتی می‌توانید تبلیغ بگیرید و درآمد مازادی را به دست بیاورید.

سایت بسازید و بفروشید

چرا مشتری به شما بگوید که چه کنید؟ شما می‌توانید با استفاده از مهارت خود، سایت‌های عالی بسازید و این محصولات آماده را به مشتری بفروشید. سایت‌های آماده می‌توانند مشتریان زیادی پیدا کنند. همچنین می‌توانید با تغییرات جزئی در طراحی، انواع مختلفی از سایت را با هزینه و وقت‌کم بسازید و آن را به مشتریان مختلف بفروشید.

پلاگین بسازید

پلاگین ساختن واقعا عالی است. شما می‌توانید افزونه‌های گرافیکی مختلفی بسازید و آنها را به فروش بگذارید. این افزونه‌ها اگر مشکلات سایر طراحان سایت را حل کنند و خلاقانه باشند، خیلی خوب به فروش می‌رسند. می‌توانید یک نسخه رایگان آماده کنید و اگر مشتری آن را خواست، برای ارائه امکانات بیشتر نسخه پولی را در ازای دریافت مبلغی پول به او تحویل دهید.

طراحی سایت

این‌ها تنها بخشی از روش‌هایی بود که یک طراح وب می‌تواند با استفاده از آنها کسب درآمد کند. اگر هنوز طراح وب نیستید، احتمالا با خواندن این روش‌ها ترغیب شده‌اید که یک طراح وب موفق شوید. اگر این‌طور است، مدرسه دیزاین‌ویچ به شما کمک می‌کند تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

مدرسه دیزاین‌ویچ با برقرار کردن کلاس‌های مختلف، آنچه برای ورود به بازار یا ارتقای مهارت‌های خود به عنوان طراح وب نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.