تزریق ژل لب روسی با معمولی کدام طبیعی تر است؟

تزریق ژل لب روسی با معمولی کدام طبیعی تر است؟

نام روش تزریق ژل لب به روش روسی (Russian Lips) درواقع برگرفته از مدل لبان دختران و زنان روسی است؛ چراکه قبلاً این مدل لب بسیار در روسیه متداول بوده، اما هم اکنون در سایر کشورها نیز این روش به کار گرفته می شود. این حالت قلبی شکل (قلوه ای) لب ها که با کمک روش ژل انجام می پذیرد، تأکید بر نماد کوپیدن، الهه عشق است.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

images_1663748697.jpg

ممکن است این تصور ذهنی برایتان وجود داشته باشد که تأثیر ژل ها در ایجاد این نوع لب­های مدل روسی مصنوعی و عروسکی است، اما درواقع این گونه نیست و حالت ظاهری لب را به طور طبیعی جلوه می دهد. روش به کار گرفته شده در این مدل لب ها تکنیک برجسته سازی لب مدل روسی نامیده می شود.

روش تزریق ژل لب روسی به چه صورت است؟

چنانچه می خواهید نتایج مثبت بیشتری از این روش بگیرید و ظاهر لب هایتان طبیعی تر جلوه کند، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی ابتدا با یک متخصص مجرب پوست (درماتولوژیست) مشاوره های لازم را داشته باشید. درماتولوژیست در این روش ژل را به طرز عمودی به لب ها تزریق می کند که این کار از قسمت پایه و اصلی لب ها شروع شده و تا مرز بین دو لب انجام می پذیرد. بعضی از این ژل ها صرفاً در قسمت مرکزی عمل می کنند تا اینکه ظاهر لب، حالت قلبی شکل (قلوه ای) داشته باشد.

ژل لب روسی، هم در حجیم سازی هم در برجسته سازی حالت لب ها مؤثر است. هدف اصلی ژل های لب روسی بیشتر برجسته سازی لبه است تا حجیم سازی آن ها.

images_1663748689.jpg

 تفاوت تزریق روش ژل لب روسی و ژل لب معمولی

تفاوت عمده این دو ژل در نوع روش تزریق محصول این ژلهاست. عملکرد تزریق ژل لب به شیوه سنتی به طریق افقی و از قسمت میانی لب ها شروع می شود. در حالی که ژل لب روسی به طور عمودی و از قسمت اصلی لب انجام می پذیرد. علاوه براین، تفاوت های دیگری نیز بین دو ژل روسی و ژل معمولی وجود دارد.

 در ذیل به چند تفاوت دیگر این دو نوع ژل اشاره شده است:

  • مدت زمان مورد نیاز برای انجام عمل؛
  • هدف اصلی انجام تزریق؛
  • میزان هزینه تزریق.

مدت زمان مورد نیاز برای هر روش تزریق ژل لب روسی و معمولی

مدت زمان مورد نیاز برای انجام روش تزریق ژل لب روسی بیش از ژل معمولی است؛ چراکه در حجیم سازی لب نیز نقش دارد؛ بنابراین به دو برابر زمان نیاز است تا قطرات ریز محصول ژل، به طور عمودی در میان چینی جاها تزریق شود و در نتیجه حالتی قلبی شکل (قلوه ای) برای لب ها ایجاد شود، اما روش ژل لب معمولی چندان زمان بر نیست.

هدف اصلی انجام تزریق ژل لب روسی

اگرچه ژل های لب مدل روسی هم در حجیم سازی و هم در برجسته سازی حالت لب نقش دارند، اما هدف و تمرکز اصلی این روش بیشتر بر روی برجسته سازی لبه است تا حجیم سازی آن ها.

 در این روش به طور طبیعی حالت لب ها، پهن و حجیم شده و به طور عمده ای برجستگی می یابند. درحالی که ژل های معمولی بیشتر در حجیم سازی لب ها نقش دارند. البته انجام این روش ها به برند ژل نیز بستگی دارد.

 میزان هزینه انجام روش تزریق ژل لب روسی و معمولی 

تفاوت دیگر ژل لب روسی و ژل معمولی، میزان هزینه انجام روش است. باید گفت ژل لب روسی در مقایسه با ژلهای قدیمی، هم زمان بر و طولانی است و هم اینکه هزینه بیشتری برای انجام آن لازم است. چنانچه نتیجه مطلوب تری مورد نظرتان است، ارزش آن را دارد که از این روش استفاده کنید. از طرفی ژلهای قدیمی چندان هزینه ای ندارد.

images_1663748677.jpg

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از بیماران ممکن است کمان cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق ژل لب روسی روی آروده باشند.

 هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش کار باید بسیار ساده باشد. تمام آن چیزی که نیاز است متخصص انجام دهد، تزریق مقداری مواد فیلر اسید هیالورونیک به ناحیه ای از لب است که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و شکل کمان تیزتر و بارزتری را در بالای لب، ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هیچ وقت Cupid Bow طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق ژل، نیاز داشته باشند.

آیا تزریق ژل درد دارد؟

خیر- تزریق ژل مدل روسی بیشتر در مرزهای لب و در نقاط کوچکی انجام می شود، بنابراین کمترین میزان درد را دارد. علاوه بر این همانند سایر روش های تزریق فیلر، از مواد بی حس کننده برای این کار انجام می شود.

تزریق ژل لب روسی چقدر زمان می برد؟

این روش حدود 1 ساعت زمان می برد که شاید دو برابر سایر مدل های تزریق ژل لب باشد؛ دلیل این امر نیز تزریقات قطره ای در حاشیه ی لب است که نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب

یکی دیگر از نواحی که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی بر روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه فوقانی لب است که ستون های philtrum نامیده می شوند. زمانی که این ستون ها، با استفاده از فیلر اسید هیالورونیک پر شوند، می توانند به ظاهر زیبا و جوان تر نشان دادن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر نشان دادن شکل لب بالایی کمک کند و باعث شود تا کشیده تر به نظر آید. 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ لیانا
لیانا
پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۱۵
با کد تخفیف خانومی داخل تخفیف هات میتونین بهترین لوازم ارایشی و بخرین میدونستین؟