تمام کاربرد های مستر کارت هدیه

تمام کاربرد های مستر کارت هدیه
متاسفانه نبود کارت‌های متصل به شبکۀ بانکی جهانی در ایران، مشکلاتی را برای برخی ایرانیان به وجود آورده است. به‌ دلیل تحریم‌های اقتصادی طی چند دهۀ گذشته، ارتباط سیستم بانکداری ایران به‌طور کلی با سایر بانک‌های دنیا قطع شده است. این امر سبب شده است که شهروندان ایرانی، برای پرداخت‌های ارزی خود دچار مشکل شده و همینطور نتوانند به راحتی مستر کارت فیزیکی تهیه کنند. یکی از ساده و ارزان‌ترین روش‌های داشتن یک کارت بین‌المللی از شرکت معتبر مستر کارت، خرید کارت‌های هدیۀ این شرکت است. با تهیۀ گیفت کارت مستر کارت، تنها با دریافت یک کد، به سادگی قادر به انجام پرداخت‌های آنلاین خود خواهید بود.
در این مطلب قصد داریم که شما را با مستر کارت هدیه و کاربردهای آن آشنا کنیم.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید
 

مستر کارت هدیه چیست؟

مسترکارت هدیه، کارتی است که می‌توانید به‌وسیلۀ آن از فروشگاه‌هایی که درگاه مسترکارت را پشتیبانی می‌کنند، خرید کنید. مستر کارت‌های هدیه در دو نوع فیزیکی و مجازی موجود هستند. اعتبار خرید این کارت‌ها تا حدود 1000 دلار است که روش بسیار مناسبی برای خریدهای بین‌المللی محسوب می‌شوند.
در نوع مجازی این مستر کارت‌ها، فوراٌ برای شما کدی ارسال خواهد شد که خرید را برای شما تسریع و تسهیل می‌کند.

ویژگی‌های مستر کارت هدیه

همانطور که گفتیم اعتبار این کارت‌ها حدود 5 تا 1000 دلار آمریکاست و هر نفر می‌تواند بر اساس نیاز خود، هرکدام را که می‌خواهد خریداری کند. صدور و تحویل مستر کارت‌های هدیه بسیار سریع بوده و تاریخ انقضای آن‌ها از یک ماه تا یک سال متغیر است. کارمزد این کارت‌ها برای خریدهای دلاری، صفر است. پایه ارزی مستر کارت هدیه، بر اساس دلار آمریکا است اما امکان خرید با سایر ارزها را نیز وجود دارد.

کاربردهای مستر کارت هدیه

صاحبان مستر کارت هدیه برای خرید بلیت هواپیما از تمام شرکت‌های هواپیمایی دنیا، می‌توانند از این کارت استفاده کنند. همچنین این نوع کارت برای رزرو هتل و خدمات رفاهی در سفرهای خارجی نیز قابل استفاده است.
شما با داشتن مستر کارت‌ هدیه می‌توانید پرداخت آزمون‌های زبان مثل تافل و دیگر امتحانات بین‌المللی را به راحتی انجام دهید. این کارت‌ها را می‌توان برای خرید بازی و نرم‌افزار از فروشگاه‌هایی مانند اپل و سامسونگ به کار برد و از آن برای خرید بلیت تورنمنت‌های ورزشی نیز استفاده کرد.
مالکان مستر کارت هدیه می‌توانند به راحتی پرداخت حق عضویت کنفرانس‌های بین‌المللی یا خریدن مقالات بین‌المللی را با کمک این کارت انجام دهند. همچنین پرداخت هزینۀ سفارت نیز به کمک این کارت ممکن خواهد بود. به‌طور کلی شما با خرید مستر کارت هدیه، سهولت و راحتی را در انواع پرداخت‌های آنلاین، ثبت‌نام آزمون‌ها، خرید آنلاین کالا از سایت‌های خارجی، رزرو هتل و هر نوع پرداخت اینترنتی را با صرف کمترین هزینه تجربه خواهید کرد.
البته توجه داشته باشید که این کارت‌ها امکان دریافت حواله سوئیفت ندارند؛ بنابراین استفاده از آن‌ها برای وریفای اکانت در سایت‌هایی مانند فریلنسر و آپورک و یا نقد کردن درآمد ارزی، ممکن نخواهد بود. همچنین برای ارسال حواله نیز نمی‌توان از کارت‌های مجازی استفاده کرد.

چگونه مستر کارت هدیه را تهیه کنیم؟

برای خرید مستر کارت هدیه و انواع دیگر گیفت کارت، به سایت موبوگیفت مراجعه کنید. موبوگیفت بهترین مرجع گیفت کارت بوده و خرید گیفت کارت اورجینال و ارزان از طریق این سایت، بسیار آسان خواهد بود. شما با خرید گیفت کارت از طریق موبوگیفت، می‌توانید با خیال راحت تمام کارهای ضروری‌ را که نیاز به پرداخت ارزی دارند، انجام دهید.
موبوگیفت در زمینۀ فروش اینترنتی مدل‌های مختلفی از گیفت کارت مثل گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت نینتندو ، گیفت کارت روبلاکس ، گیفت کارت آمازون و ... توانسته با سابقۀ چندین سالۀ خودش به‌خوبی رضایت مشتریان را جلب کند. اگر شما هم به فکر تهیه مستر کارت هدیه از جایی مطمئن هستید، پیشنهاد ما به شما موبوگیفت است. پس از خرید مستر کارت هدیه از موبوگیفت، کدی از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد. شما به کمک آن کد می‌توانید از سایت‌هایی که به درگاه پرداخت مستر کارت متصل هستند، تمام محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.
اگر هرگونه سوالی در مورد خرید گیفت کارت اورجینال و نحوۀ فعال‌‌سازی آن داشته باشید، پشتیبانی 24 ساعته موبوگیفت آن را پاسخ خواهد داد. فقط کافیست تا به این وبسایت به نشانی www.mobogift.com مراجعه کرده یا از طریق شمارۀ  031371707 با مشاوران موبوگیفت تماس بگیرید.
 
 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.