نکاتی راجع به گیفت کارت آمازون و ای بی که نمی دانید!

نکاتی راجع به گیفت کارت آمازون و ای بی که نمی دانید!

امروزه، خرید آنلاین به عنوان یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید در جهان شناخته می‌شود. با تکنولوژی‌های پیشرفته و گسترش اینترنت، به راحتی می‌توانید انواع کالاها و خدمات را با چند کلیک ساده در درب خانه‌ تحویل بگیرید؛ اما گاهی اوقات بدلیل وجود تحریم‌ها امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مانند آمازون یا ای بی امکانپذیر نیست.
از این رو گیفت کارت‌ها به عنوان یک راه حل هوشمندانه و جذاب به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به اطلاعات بانکی و افتتاح حساب خرید خود را انجام دهید. گیفت کارت‌ها، به طور ساده، کارت‌های هدیه الکترونیکی هستند که با توجه به اعتبار آن‌ها می‌توانید به دلخواه خود در فروشگاه‌ها و وبسایت‌های آنلاین خرید کنید و از تجربه خرید محصولات و خدمات منحصربه‌فرد آن لذت ببرید. احتمالا تا کنون این سوال برای شما پیش آمده که کاربرد گیفت کارت آمازون و ای بی چیست و چطور می‌شود از آن استفاده کرد؟ در ادامه مطلب در رابطه به توضیحات بیشتری در رابطه با گیفت کارت‌ها می‌پردازیم.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

کاربرد گیفت کارت آمازون  

شرکت‌های محبوب و بزرگی مانند آمازون و ای بی نیز در کنار روش‌های پرداخت، گیفت کارت‌هایی را با اعتبارها و ریجن‌های متفاوت ارائه می‌دهند تا کاربران بتوانند به آسانی اکانت خود را شارژ کرده و از اعتبار خود برای خرید وسایل موردنظرشان استفاده کنند.

درواقع با استفاده از گیفت کارت آمازن، می‌توانید محصولات متنوعی از جمله کتاب‌ها، لوازم الکترونیکی، لباس‌ها، وسایل خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی‌ها و بسیاری از سایر محصولات موجود در این فروشگاه را خریداری کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید در صورتیکه از ایران اقدام به خرید کالا از امازون کنید، ارسال محصولات از آمازون به کشور مقدور نیست و باید از شرکت‌های واسط استفاده کنید؛ اما می‌توانید از محصولات دیجیتال و دانلودی آن مانند کتاب‌، مقاله، فیلم، موسیقی و بسیاری دیگر بهره‌مند شوید.

علاوه بر این، از آنجایی که گیفت کارت‌ها دارای تاریخ انقضا نیستند، خرید گیفت کارت آمازون می‌تواند به عنوان هدیه‌ای مناسب نیز در نظر گرفته شود. شما می‌توانید گیفت کارت آمازون را به دوستان، خانواده یا هر شخص دیگری که دوست دارید، هدیه دهید تا آن‌ها بتوانند بر اساس نیازها و علاقه‌های خود، محصولات موردنظرشان را از فروشگاه آنلاین آمازون خریداری کنند.

 

مزایای استفاده از گیفت کارت ای بی

گیفت کارت‌های eBay نیز همانند گیفت کارت‌های آمازون، نوعی کارت‌هدیه الکترونیکی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای خرید محصولات از فروشگاه آنلاین eBay استفاده کنید. eBay یکی از بزرگترین و معروفترین بازارهای آنلاین است که در آن می‌توانید انواع کالاهای دست دوم اما کاملا نو و سالم را که شامل لوازم الکترونیکی، لباس‌ها، جواهرات، لوازم ورزشی، اسباب بازی‌ها و بسیاری دیگر می‌شوند تهیه کنید.

استفاده از گیفت کارت‌های eBay بسیاری از مزایا و فواید برای خریداران به همراه دارد. در ادامه به توضیح این مزایا می‌پردازیم:

خرید محصول بدون محدودیت

با خرید گیفت کارت ای بی، شما می‌توانید از مجموعه گسترده‌ای از کالاها و محصولات موجود در فروشگاه eBay بهره‌برداری کنید. این کارت‌هدیه به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا اطلاعات بانکی، خریدهای آنلاین خود از بین میلیون‌ها کالا در دسته‌بندی‌های مختلف انجام دهید که دقیقاً مطابق با نیازها و سلیقه شما هستند.

هدیه ای مناسب

علاوه بر این، گیفت کارت‌های eBay می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب و مقرون بصرفه برای دیگران استفاده شوند. با اهدای این گیفت کارت‌ها، شما به گیرنده امکان می‌دهید تا بتوانند به صورت مستقیم از فروشگاه eBay محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنند.

تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

 eBay معروف به ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه است که می‌تواند برای خریداران بسیار جذاب باشد. با استفاده از گیفت کارت‌هایeBay، شما می‌توانید از این تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بهره‌برداری کنید و خرید خود را با صرفه‌جویی بیشتر انجام دهید.

امنیت بیشتر

 با استفاده از گیفت کارت‌های eBay، شما نیازی به ارائه اطلاعات بانکی خود ندارید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که اطلاعات شخصی و مالی شما در امان است و از تهدیدهای امنیتی آنلاین محافظت می‌شود.

نکات مهم در نحوه استفاده از گیفت کارت ها

ابتدا باید گیفت کارت را از فروشگاه‌های داخل معتبر و تضمین شده خریداری کنید. عموماً این گیفت کارت‌ها به صورت الکترونیکی ارائه می‌شوند و پس از خرید آن تنها یک کد 16 رقمی دریافت خواهید کرد. پس از دریافت گیفت کارت، به فروشگاه آنلاین مربوطه مانند آمازون یا eBay مراجعه کنید. وارد صفحه اصلی فروشگاه شوید و حساب کاربری خود را باز کنید یا در صورتی که حساب کاربری ندارید، یک حساب جدید بسازید.

البته پیش از خرید به این نکته دقت کنید که ریجن گیفت کارت شما با ریجن حساب کاربری باید یکسان باشند تا اکانت به درستی شارژ شود؛ در غیر این صورت ممکن است نتوانید از اعتبار خود استفاده کنید. پس از ورود، در صفحه حساب کاربری خود، به بخش "افزودن گیفت کارت" یا "ریدیم گیفت کارت" بروید. این بخش ممکن است در بخش پروفایل، تنظیمات یا صفحه پرداخت وجود داشته باشد. در این بخش کافیست کد مربوط به گیفت کارت را وارد کنید تا شارژ اکانت شما با موفقیت انجام شود. برای استفاده از اعتبار اکانت نیز پس از خرید در صفحه پرداخت کافیست روش گیفت کارت را انخاب کنید.

در بخش‌های پیشین به طور کامل کاربرد، مزایا و نحوه استفاده از گیفت کارت‌های آمازون و ای بی را توضیح دادیم، اگر هنوز موفق به خرید گیفت کارت نشدید یا در هنگام ریدیم کردن آن با خطا روبرو شدید، کافیست با کارشناسان فروشگاه معتبر کالیکس گیم در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان خدمات مشاوره و راهنمایی‌های لازم را خدمت شما ارائه دهند.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.