فاصله‌ی اهواز تا تهران زیاد نیست؛ اگر بخواهید!

فاصله‌ی اهواز تا تهران زیاد نیست؛ اگر بخواهید!
کافی است نقشه‌ ایران را تصور کنید تا با یک حساب سرانگشتی دستتان بیاید که برای رسیدن به پایتخت آن ‌هم از شهر اهواز چند ساعت باید درراه باشید! فاصله‌ اهواز تا تهران تقریباً زیاد است. البته که راه برای کوتاه کردن مسیر کم نیست. مثلاً یکی از ساده‌ترین راه‌ها انتخاب مسیر حمل‌ونقل هوایی به جای مسیر جاده‌ایست!
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید
اما مطمئناً باید پیش از تصمیم‌گیری قطعی و خرید بلیط هواپیما این موضوع را مدنظر قرار دهید که قیمت بلیط هواپیما با قیمت بلیط اتوبوس اهواز تهران قابل قیاس نیست. ما به دنبال معرفی راه‌هایی هستیم تا مسیر اهواز تهران در عین طولانی بودن برایتان کوتاه به نظر برسد. اگر قرار است از اهواز به تهران سفر کنید حتماً پیش از تصمیم‌گیری برای خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران از علی بابا این مطلب را مطالعه کنید.

مسیر اهواز تهران چند کیلومتر است؟

یکی از کارهایی که پیش از خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران باید انجام دهید برنامه‌ریزی برای سفرتان است؛ اما برای یک برنامه‌ریزی دقیق باید ابتدا از مسافتی که قرار است طی کنید آگاهی داشته باشید. باید بدانید چند ساعت در راه هستید تا متناسب با آن برای شروع سفرتان در شهر مقصد برنامه بریزید. مسیر اهواز به تهران 820 کیلومتر است. در این مسیر شما با گذشتن از شهرهای دزفول، خرم‌آباد، اراک و قم پس از 12 ساعت نشستن در اتوبوس به تهران می‌رسید. درست است؛ 12 ساعت زمان کمی برای یکجا نشستن نیست ولی راه‌های زیادی برای راحت‌تر کردن این سفر نسبتاً طولانی با اتوبوس وجود دارد.

اولین قدم دقت در خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران

اولین قدم برای تجربه‌ی یک سفر راحت 12 ساعته به تهران دقت در خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران است. باید یک جستجوی ساده می‌توانید سایت‌هایی را برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس پیدا کنید البته حواستان باشد خریدتان را از سایت‌های معتبر انجام دهید تا در صورت بروز مشکل پشتیبانی سایت پاسخگوی شما باشد. اگر هنوز به خاطر کاربری پایین سایت‌های اتوبوس‌رانی به خرید آنلاین بلیط اتوبوس بدبین هستید، مطمئناً تاکنون تجربه‌ی خرید بلیط اتوبوس از علی بابا را نداشته‌اید. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و دردسر با چند کلیک ساده برای خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران از علی بابا اقدام کنید. خوشبختانه در صفحه رزرو و خرید بلیط اتوبوس از علی بابا تمام جزئیات سفر و مشخصات اتوبوس‌ها واضح نوشته‌شده است. نکته‌ای که باید حسابی به آن توجه کنید انتخاب نوع اتوبوس است. حواستان باشد که هنگام خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران، اتوبوس VIP را انتخاب کنید تا در طول مسیر راحت باشید. البته دست شما در انتخاب باز است. اگر مسیر 12 ساعته از اهواز به تهران آن‌قدرها هم برایتان سخت به نظر نمی‌رسد و ترجیح می‌دهید سفر ارزان‌تری داشته باشید می‌توانید اتوبوس‌های معمولی را انتخاب کنید که به نسبت اتوبوس‌های VIP قیمت پایین‌تری دارند؛ حتماً می‌پرسید مزیت اتوبوس‌های VIP نسبت به اتوبوس‌های معمولی چیست؟
مراکز خرید اصلی اهواز کدامند؟

چرا اتوبوس‌های VIP برای سفرهای طولانی مناسب‌ترند؟

صندلی‌های تخت شو و راحت، وجود فضای آزاد بین صندلی‌ها، مانیتورهای شخصی با امکان نصب هدفون، سوکت شارژ در کنار صندلی و در بعضی اتوبوس‌ها دسترسی به وای فای رایگان از دلایلی هستند که شما را برای خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران آن‌هم از نوع VIP مجاب می‌کنند. بی‌شک این امکانات در کنار هم سفر راحت و آسوده‌ای را برایتان رقم می‌زنند.
 

چند توصیه برای کوتاه شدن مسیر در عین طولانی بودن!

حالا که بلیط اتوبوس اهواز تهران را خریده‌اید و با انتخاب اتوبوس VIP کمی از سختی طولانی بودن مسیر کم کرده‌اید، باید به دنبال راه‌هایی باشید که این دوازده ساعت کسالت‌آور را برایتان شیرین کند. طوری که متوجه گذر زمان نشوید و در چشم به هم زدنی به مقصد برسید.

وسایل سرگرمی به همراه داشته باشید!

خود را سرگرم کنید. هرچقدر بیشتر خودتان را مشغول انجام کاری نگه ‌دارید کمتر متوجه گذر زمان می‌شوید. وسایل سرگرم‌کننده‌ای مانند تبلت، گوشی هوشمند، موزیک پلیر، کتاب و هر بازی غیر الکترونیکی که به آن علاقه‌مندید را همراه خود بردارید. با بازی کردن، خواندن کتاب موردعلاقه‌تان، گوش دادن به موسیقی‌هایی که دوست دارید و یا دیدن یک فیلم کمدی خودتان را مشغول کنید.

به بیرون نگاه کنید!

قرار است از شهرهای متفاوتی بگذرید پس بد نیست بخشی از زمانتان را برای تماشای منظره‌های اطرافت خرج کنید.

با هم‌سفرانتان صحبت کنید!

صحبت کردن شما را از کلافگی دور می‌کند. وقتی وارد یک مکالمه‌ی عمیق می‌شوید زمان به‌سرعت می‌گذرد پس در طول مسیر سعی کنید با صحبت کردن خودتان را سرگرم کنید تا متوجه گذر زمان نشوید.

یک بالشت بادی کمک زیادی به شما می‌کند!

بد نیست بخشی از مسیر را چرت بزنید. خوابیدن در طول مسیر سفر به شما کمک می‌کند تا اصلاً متوجه گذر زمان نشوید. بهتر است روز قبل از سفرتان کمتر بخوابید تا برای خوابیدن در اتوبوس به مشکل نخورید. حتماً یک بالشت بادی همراه داشته باشید. اگر هنگام خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران اتوبوس‌های VIP را انتخاب کرده باشید تمامی صندلی‌های اتوبوس تخت شو هستند؛ اما بازهم وجود یک بالشت بادی برای داشتن خوابی راحت در اتوبوس ضروری است.

خوراکی‌های موردعلاقه‌تان را فراموش نکنید!

ازآنجایی‌که مسیر طولانی است بهتر است خوراکی‌های موردعلاقه‌تان را به همراه داشته باشید تا در طول مسیر احساس گرسنگی شما را کلافه و خسته نکند. همچنین می توانید از رستوران های اهواز غذای مناسب خود را تهیه کنید.
شاید در ابتدا خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران و 12 ساعت نشستن در اتوبوس کمی غیرمنطقی به نظر برسد اما همانطور که دیدی با رعایت چند نکته‌ی کوچک می‌توانید سفر در این مسیر به‌ ظاهر طولانی و خسته‌ کننده را به یک خاطره‌ی ماندگار از تبدیل کنید. از سوی دیگر با خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران به جای بلیط هواپیما هزینه‌های سفرتان به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.