لاغری سریع با 20 راهکار علمی و ثابت شده (بدون بازگشت)

لاغری سریع با 20 راهکار علمی و ثابت شده (بدون بازگشت)

این روزها لاغر شدن یکی از مباحث داغ میان افراد مختلف جامعه است چرا که مشاغل کنونی، شرایط اجتماعی، وضعیت بهداشتی جامعه، همه و همه دست در دست هم گذاشته است تا اندام زیبا و متناسب ما را از فرم خارج کند، در این جاست که رعایت نکات بیان شده در این مقاله می تواند بسیار راه گشا بوده و لاغری سریع را برای ما در مدت زمان خیلی کوتاهی با کمترین عوارض به ارمغان بیاورد. پس از همین الان این نکات را در سبک زندگی خود اجرا کنید و معجزه لاغری سریع را با چشمان خود ببینید

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

لاغری سریع

1.به خود گرسنگی ندهید: برای لاغری سریع در رژیم غذایی خود باید پروتئین (ماهی، انواع مواد غذایی دریایی، تخم مرغ، پروتئین های گیاهی)، سبزیجات با برگ تیره، چربی های سالم (مثل روغن زیتون و روغن آووکادو) را حتما قرار دهید و این تصور که با غذا نخوردن حتما لاغر می شوید را همین الان کنار بگذارید.

2.به طور منظم تایم خاصی را در روز ورزش کنید: اینکه پرخوری نکنید یک بعد قضیه برای لاغر شدن است اما از بعد دیگر شما باید به طور منظم، حتی برای مدت کمی، ورزش کرده و یا تحرک فیزیکی داشته باشید بدین ترتیب حتما کاهش وزن شما بدون بازگشت خواهد بود.

3. آب را جایگزین نوشیدنی های شیرین کنید: آب زیاد بنوشید، آب را پیش از وعده های غذایی بنوشید. باز تاکید می کنیم، آب زیاد بنوشید تا هم لاغری سریع رخ دهد و هم زیبایی ظاهری شما تکمیل شود و نیز بدن سالم تری داشته باشید.

4.آرام غذا خوردن را به عادت خود تبدیل کنید: با این روش شما مدت زمان بیشتری احساس سیری می کنید از طرف دیگر با جویدن زیاد غذا میزان ظاهر شدن لکه های ناشی از مشکلات گوارشی به شدت کاهش پیدا می کند، پس آرام غذا بخورید.

5.انتخاب ظرف غذای مناسب با رنگ مشخص: در انتخاب ظرف غذای خود به پیشنهادات متخصصان تغذیه اهمیت بدهید چرا که مسائل روانی تاثیر شگرفی بر اشتها و جذب غذا و در ادامه لاغری و چاقی بدن دارد.

لاغری سریع شکم آرزو یا واقعیت؟

چاق بودن شکم یکی از عواملی است که به شدت روی اعتماد به نفس ما اثر منفی می گذارد و این مطلب درمورد خانم ها بسیار متداول است بنابراین با رعایت موارد زیر از شر این عامل انرژی منفی زندگی خود به راحتی خلاص شده و لاغری سریع شکم را به وجود بیاورید:

1 .روغن نارگیل: این روغن قوی ترین روغن برای چربی سوزی شکم است پس از همین امروز این روغن را جایگزین روغن های ناسالم و چاق کننده کنید!

2 .وزنه بزنید: علم ثابت کرده است که وزنه زدن به طور مستقیم روی چربی شکم اثر می گذارد بنابراین تمرین های بیهوده را کنار گذاشته و روی وزنه زدن تمرکز کنید. برای یادگیری اصولی ورزش بدنسازی و اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای صحیح تمرینات به لینک

https://rohamfit.com/tag/bodybuilding-supplements مراجعه کنید. اگر علاقه ای به ورزش های با وزنه ندارید پیشنهاد می کنیم از ورزش هایی مانند پیلاتس، یوگا، کراس فیت برای چربی سوزی و آرامش ذهن کمک بگیرید.

برای دسترسی سریع به منابع آموزشی پلاتس بر روی لینک https://rohamfit.com/tag/pilates کلیک کنید.

3.هر نوشیدنی شیرین را با آب جایگزین کنید: نوشیدنی هایی مثل نوشابه دقیقا به چربی هایی تبدیل می شوند که در محدوده شکم انبار خواهند شد، پس بدانید چه چیزی عامل انباشت چربی در شکم است و آن را دیگر مصرف نکنید.

4 .ماهی بخورید: ماهی خاصیت چربی سوزی در محدوده مرکزی بدن مثل شکم و پهلو را دارد.

5. سرکه سیب را فراموش نکنید: این سرکه در چربی سوزی شکم، کمر و پهلو معجزه می کند.

6. زنجبیل را در وعده های روزانه خود قرار دهید: این ترکیبات را حتما به خاطر داشته باشید تا چربی سوزی شکم خود را به عینه ببینید:

*ترکیب زنجبیل و لیمو

*ترکیب زنجبیل و سره سیب

*ترکیب زنجبیل و چای سبز

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تمرین ها و تغذیه چربی سوزی می توانید به نشانی: https://rohamfit.com/tag/fat-burning

لاغری در 3 روز آیا امکان پذیر است؟

گاهی می خواهیم در مراسم خاصی شرکت کنیم که بدون زمان بندی قبلی برگزار می شود، در این هنگام ایده لاغری در 3 روز و یا هر تایم کمتری به ذهن ما خطور خواهد کرد. در اینجا یک رژیم سه روزه پیشنهاد می شود که با رعایت آن 3 پوند در سه روز لاغر خواهید شد اما مثل همیشه توصیه ما این است هرگز با این سرعت اقدام به کاهش وزن نکنید چرا که یکی از عوارض آن کبد چرب خواهد بود:

روز اول

  1. پس از بیدار شدن و قبل از صبحانه یک تا دو لیوان آب گرم بنوشید

  2. برای صبحانه اسموتی سبزیجات بنوشید

  3. برای شام یک اسموتی سبزیجات دیگر بنوشید

  4. بین ناهار و شام یک لیوان آب بنوشید

  5. برای شام سالاد سبزیجات + روغن زیتون+ لیموی افشرده شده +سیر خرد شده میل کنید

  6. برای میان وعده ها هم آب بنوشید

روز دوم

  1. اسموتی سبزیجات برای صبحانه

  2. اسموتی سبزیجات برای ناهار

  3. در تمام مدت روز آب بنوشید

  4. برای شام برنج قهوه ای با سالاد گیاهی میل کنید

  5. برای میان وعده کمی آلو یا تمشک یا توت فرنگی و یا گریپ فروت میل کنید

روز سوم

  1. برای صبحانه دو یا سه قطععه میوه + اسموتی سبزیجات

  2. ناهار کمی برنج قهوه ای و سالاد سبزیجات میل کنید

  3. شام شما شامل سالاد سبزیجات+ برنج قهوه ای و کمی ماهی و یا مرغ می شود

چگونه می توانیم لاغری سریع ران و شکم را تجربه کنیم؟ روشی ساده و علمی

1.اول از همه رژیم مناسب: میوه، سبزیجات الیافی، ماهی، گوشت بدون چربی، مغزها و دانه های کامل را در رژیم خود بگنجانید و آب هم جزئی از زندگی روزانه شما باشد، یک جزء مهم و تاثیر گذار.

2.دوم آموزش هوشمندانه:بسیار مطالعه کنید و ورزش مناسب با هدف خود را انتخاب کرده و هر روز انجام دهید. تمرینات هوازی را فراموش نکنید چرا که این تمرینات هم لاغری سریع را ایجاد کرده و هم عضله سازی می کنند.

برای مطالعه بیشتر درباره ورزشهای متناسب با تیپ بدنی خود و همچنین یادگیری نکات تغذیه ای به وبسایت رهام فیت به نشانی https://Rohamfit.com مراجعه کنید.

3.خواب خوب: خوب خوابیدن روی اشتها و جذب چربی در نقاط مختلف بدن اثر می گذارد و شما نباید تاثیر میزان مناسب خواب را بر لاغری سریع خود نادیده بگیرید.


10 پیشنهاد برای لاغری سریع بدون رژیم

1.صبحانه فراموش نشود: در صبحانه غلات سبوس دار به همراه میوه و لبنیات میل کنید و هرگز این وعده غذایی مهم را به بهانه کاهش وزن حذف نکنید چرا که تاثیر معکوس آن را خواهید دید.

2.شب ها درب آشپزخانه را ببندید: آخر شب در جایی از خانه بنشینید که دید کمی به آشپزخانه داشته باشد و اگر حس می کنید که چیز شیرینی می خواهید، بهتر است کمی چای با آبنبات سفت بنوشید و مسواک زده و بعد بخوابید.

3.نوشیدنی های شیرین کالری زایی کرده و شما را هم چنان گرسنه نگه می دارد: به جای نوشیدنی های قند دار سعی کنید این نوشیدنی ها را جایگزین کنید: آب، آب گازدار، آبمیوه 100 درصد طبیعی، اسموتی سبزیجات، شیر بدون چربی

4.برخی از خوراکی های مفید را زیاد بخورید تا معده شما پر شود: بشقاب خود را پر از میوه های کم کالری و انواع سبزیجات سبز رنگ کرده و هر روز از میزان گوشت موجود در بشقاب خود کم کنید.

5.غلات مصرف کنید: بجای غلات تصفیه شده مانند نان سفید، کیک و کلوچه، از غلات کامل استفاده کنید تا هم زودتر سیر شوید و هم بدن سالمتری داشته باشید. ذرت و برنج قهوه ای را فراموش نکنید.

6.محیط خود را کنترل کنید: این عامل بسیار راه گشا است و شما باید به سمت مکان هایی که رستوران های فراوانی دارد، نروید و یا قبل از رفتن به مهمانی کمی میان وعده میل کنید تا در مهمانی پرخوری نداشته باشید و همواره این را به یاد داشته باشید که یک تا دو لیوان آب قبل از غذا برای لاغری سریع عالی است.

7.بشقاب ها فنجان های خود را کوچک کنید: وقتی یک بشقاب کوچک را پر از غذا کنید چشم شما دیگر احساس سیر نشدن نخواهد داشت و در ادامه میزان غذای دریافتی خود را به راحتی کم خواهید کرد.

8.هر کاری را در مراحل و گام های بیشتری انجام دهید: مثلا وقتی می خواهید بشقاب روی میز بگذارید، مسیر طولانی بین آشپزخانه و میز ناهار خوری را انتخاب کنید تا در نتیجه این راهکار ساده تحرک بدنی خود را زیاد کرده باشید، به همین سادگی!

9.در هر وعده غذایی پروتئین بدون چربی یا کم چربی میل کنید: با این روش احساس سیری در شما بیشتر خواهد شد.

10.به سمت مصرف مواد سبکتر بروید: برخی از مواد پرچرب را با کم چرب ها جایگزین کنید مثلا به جای سیب زمینی سرخ شده، سیب زمینی شیرین بخورید و به جای انواع مایونزها روی ساندویچ خود سس خردل بریزید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ mehran666666
mehran666666
یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲
سلام من خیلی چاقم و دنباله این میگردم تا کم خطر ترین و بدون دردسر ترین و البته ارزان ترین روش و برای کاهش وزن انتخاب کنم.چند روش و بهش رسیدم مثلا ورزش و رژیم غذایی و ... و از دمنوش های لاغری هم خیلی استفاده کردم نتیجه نگرفتم