معرفی بهترین کتاب های کمک درسی

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی

یادگیری آسان با کتاب های کمک درسی

پایه دهم اولین پایه از دوره متوسطه دوم است که یادگیری درست و کامل دروس آن، برای کسانی که خود را برای کنکور آماده می کنند بسیار مهم است. اغلب دانش آموزان برای حل تمرینات خود به یک خرید کتاب کمک درسی نیاز دارند. تا بتوانند در آزمون ها از پس حل هر سوالی بر بیایند. با خرید کتاب های کمک آموزشی پایه دهم گویا همواره یک معلم همراه دانش آموز شما است .

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
خودتان را اینجا معرفی کنید

زیرا هر قسمتی از درس را که سر کلاس  های آنلاین یا مدرسه خوب متوجه نشده باشد، با مراجعه به کتاب های کمک آموزشی به خوبی فرا می گیرند. همین موضوع باعث شده که اغلب خانواده ها سعی می کنند تمامی کتاب های کمک آموزشی مورد نیاز فرزندانشان را برای یادگیری بهتر فراهم آورند. اگر شما هم به دنبال تهیه کتاب های کمک آموزشی پایه دهم متوسطه هستید، با ما در این مقاله از پایتخت کتاب همراه شوید.

فروشگاه اینترنتی پایتخت کتاب

از آنجایی که دروس پایه دهم سرآغاز دروس کنکور است، خرید کتاب کمک درسی در یادگیری بهتر دروس به شما کمک می نماید. زیرا یادگیری کامل این پایه پیش نیاز یادگیری دروس پایه های بالاتر است. اگر دانش آموزی نتواند به درستی درس های این پایه را فرا بگیرد، در مقاطع بالاتر به مشکل بر میخورد. مخصوصا یادگیری کامل دروس تخصصی مثل زیست، شیمی، ریاضی، فیزیک و.... برای ورود به دانشگاه و موفقیت در کنکور سراسری بسیار مهم است.

اهمیت خرید کتاب کمک درسی چیست؟

 

کتاب های کمک آموزشی پایه دهم به شما کمک می کنند تا هر زمان که به مشکل برخوردید راهنمای شما باشند. مطمئنا برای همه پیش می آید که در یادگیری یک مبحث به مشکل بر بخورند. با خرید کتاب کمک درسی می توانید هرگاه هر مطلبی را فراموش کردید یا به مشکل برخوردید به راحتی به آن مراجعه کنید. اما چه کتاب کمک آموزشی بخریم؟

قبل از خرید هرگونه  کتاب های کمک آموزشی پایه دهم متوسطه، بهتر است یک سری نکات را رعایت کنید تا بهترین کتاب کمک آموزشی را تهیه نمایید. از جمله این نکات شامل موارد زیر می باشد.

بانک کتاب پایتخت

 

1. برای خرید کتاب کمک درسی به سرفصل ها دقت کنید.

سرفصل های کتاب های کمک آموزشی پایه دهم به شما کمک می کنند تا بررسی کنید آیا همه مباحث مهم و اصلی در این کتاب گنجانده شده باشد. خیلی از کتاب های کمک آموزشی هستند که در آن به همه مباحث و سرفصل ها اشاره نشده است. این موضوع باعث می شود در مواقع لزوم و نیاز به مشکل بر نخورید.

2. حل تمرین ها را بررسی کنید.

در زمان خرید کتاب کمک درسی حتما نگاهی به روش توضیح و حل مسائل آن بپردازید. خیلی از کتابهای کمک آموزشی موجود در بازار به خوبی به توضیح حل مسائل نمی پردازند و به صورت خلاصه به جواب نهایی می رسند. این موضوع برای حل مسائل دروس مهمی مثل فیزیک، ریاضی و یا حتی شیمی بسیار مهم است. زیرا توضیح کامل حل مسائل به شما کمک می کند تا به درستی آن مسئله را یاد بگیرید.

3. توضیحات درس را قبل از خرید کتاب کمک آموزشی بخوانید.

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید کتاب کمک درسی باید به آن دقت شود نحوه توضیح و شرح درس است. نوع قلم و نحوه نگارش شرح دروس برای درک بهتر آن بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع اینکه شما بتوانید با خواندن شرح درس کتاب های کمک آموزشی پایه دهم متوسطه، متوجه توضیحات مدرس و نویسنده آن شوید بسیار مهم است. بنابراین در حد چند سطر هم شده از چند مبحث مختلف را با دقت بررسی کنید.

 

1. دقت به انتشارات کتاب های کمک آموزشی پایه دهم

انتشارات یک مجموعه درسی عامل مهمی در زمان  خرید کتاب کمک درسی می باشد. یک ناشر خوب که آوازه کتاب هایش بین همه دوستانتان پیچیده باشد مطمئنا می تواند برای شما نیز مفید باشد. اما این امکان صد در صد نیست. یعنی لزوم به خوب بودن یک کتاب برای دوستتان و تناسبش برای شما همیشگی نیست. بهتر است موارد گفته شده قبل را نیز در کنار این مورد لحاظ نمایید. اما یک انتشاراتی خوب و نام آور قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود.

2. خرید کتاب کمک درسی از یک فروشنده معتبر

یک فروشنده معتبر که بتوانید انواع کتاب های کمک اموزشی تان را  به راحتی از آن تهیه کنید نیز یکی از موارد مهم برای خرید کتاب کمک درسی می باشد. یک فروشنده خوب هم تنوع محصولی بالایی دارد و باعث می شود دست شما در زمان انتخاب باز باشد. هم می تواند مشاور خوبی برای خرید بهینه کتاب های کمک آموزشی پایه دهم متوسطه باشد. بنابراین یک فروشنده نقش مهمی برای خرید موفق کتاب های کمک درسی دارد.

برای خرید کتاب کمک درسی از کجا اقدام کنیم؟

با توجه به مواردی که بیان کردیم و اهمیت پایه دهم متوسطه خرید کتاب کمک درسی یکی از ملزومات هر دانش آموزی محسوب می شود. شما بهتر است قبل از خرید هر گونه کتاب کمک آموزشی ابتدا بررسی کنید در چه دروسی نیاز به کتاب دارید. این کار باعث می شود که هزینه اضافی برای خرید کتاب نپردازید. به جای آن کتاب های مورد نیازتان را به راحتی خریداری کنید.

پایتخت کتاب

در ایام کرونا و آنلاین شدن مدارس خیلی از دانش آموزان پایه دروسشان ضعیف شده است. همچنین به دلیل آنلاین بودن مدارس ممکن است دانش آموز به خوبی در حین آموزش مجازی دروس مورد نظرشان را یاد نگیرد. در این ایام خرید کتاب کمک درسی بسیار از سمت دانش آموزان و خانواده ها مورد استقبال واقع شده است.  مجموعه پایتخت کتاب مفتخر است با کامل ترین لیست کتاب های کمک آموزشی پایه دهم متوسطه در کنار شما عزیزان باشد. همه تلاش پایتخت کتاب حفظ و ارتقا سطح سواد و دانش کودکان این مرز و بوم است. به همین جهت بهترین کتاب های کمک آموزشی را در لیست خرید کتاب کمک درسی خود قرار داده است. کافی است از لیست کتاب های موجود در سایت کتاب کمک آموزشی مورد نیازتان را انتخاب نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. وقت طلاست و  فرصت مطالعه محدود. زمان را برای یادگیری بیشتر از دست ندهید و همین حالا خرید کتاب کمک درسی خود را ثبت نمایید.

اگر کنکوری هستی حتما مقاله نحوه مطالعه کنکور از تابستان که توسط تیم تحریریه پایتخت کتاب آماده شده است را مطالعه بفرمایید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.