مهارت هنری خود را تبدیل به کسب و کار اینترنتی کنید

مهارت هنری خود را تبدیل به کسب و کار اینترنتی کنید

یکی از مزایای وسوسه انگیز کسب و کار اینترنتی این است که شما میتوانید از مهارت های هنری و استعداد های خود درآمدزایی کنید. کسب درآمد در زمینه ای که به آن علاقه دارید مزیت های زیادی دارد؛ از جمله اینکه انگیزه و انرژی شما برای انجام آن کار خیلی بیشتر است.جمله ی معروف کنفسیوس به همین موضوع اشاره دارد:

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

کاری را انجام بده که عاشق آن هستی و حتی یک روز هم در زندگیت مجبور نخواهی بود کار کنی.

کسب درآمد از مهارت های هنری و استعداد های خود

هر فردی مهارت هایی را در درون خود دارد که خیلی از اوقات از این مهارت خبر دار نیست. عده ای هم مهارت های خود را می شناسند اما نمیدانند چگونه از ان درآمدزایی کنند! بنابراین فقط تعداد کمی وجود دارند که از استعداد های خود درآمد کسب میکنند.‌

اگر نحوه ی مراقبت از گیاهان را خوب بلدید، ورزشکار هستید، به ساز های مختلف علاقه دارید،در زمینه ی خاصی متخصص هستید و ... کسب و کار اینترنتی برای شما عالی است. میتوانید از تمام مهارت های ریز و درشت خود درآمد کسب کنید.

 

قدم اول : این سوالات را از خود بپرسید

اولین قدم برای درآمدزایی از مهارت ها این است که سوالات زیر را از خود بپرسید:

 

  • از انجام چه کار های بیشتر لذت میبرید؟
  • اگر هیچ پولی نداشتید ، چه فعالیتی را انجام میدادید؟
  • نقاط قوت شما چیست؟
  • نیاز های اصلی مردم چیست؟
  • دوست دارید بیشتر درباره ی چه چیزی صحبت کنید‌‌؟
  • قدم دوم : انتخاب یک موضوع تخصصی

     

     

    بعد از اینکه به سوالات بالا پاسخ دادید باید زمینه ای را انتخاب کنید که بیشترین میزان علاقه و توانایی را در آن دارید.کدام مهارت شما منحصر بفرد است؟چه کاری را بهتر از دیگران انجام میدهید؟ باید روی یک موضوع به صورت تخصصی و نیچ کار کنید تا بیشترین تمرکز را روی آن داشته باشید.

     

    قدم سوم : انتخاب یک بستر برای فعالیت

    شما میتوانید با مهارت های خود به راحتی به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.در این مرحله کافی است بستری را که میخواهید در آن فعالیت کنید را پیدا کنید. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی کدام پلتفرم برای شما مناسب تر است؟ سایت،اینستاگرام ،یوتیوب،آپارات،توییتر یا ...؟

    برای پاسخ به این سوال باید تحقیق کنید که مخاطبان هدف شما (کسانی که به مهارت هنری شما علاقه مندند) کجا بیشترین میزان فعالیت را دارند.

     

    قدم چهارم:تولید محتوا

    قدم بعدی برای کسب درآمد اینترنتی از مهارت های هنری شما این است که در بستری که انتخاب کردید شروع کنید به تولید محتوای ناب.

     

    ۱.محتوای شما باید متناسب با بستری که انتخاب کردید باشد

    برای مثال اگر در یوتیوب فعالیت میکنید باید بدانید که محتوای ویدیویی حرف اول را میزمد و باید محتوای شما نیز در همین راستا باشد. یا اگر در اینستاگرام که ین بستر بصری است فعالیت میکنید باید بدانید که فیلم و عکس اهمیت ویژه ای دارند.

     

    ۲.حضور مستمر و دائمی

    نکته مهم بعدی برای گسب درآمد از اینترنت این است که شما باید به طور مداوم و مستمر فعالیت کنید.نمیتوانید یک روز باشید و دو روز نباشید یا... باید به صورت منظم تولید محتوا کنید.

     

    قدم پنجم: درآمدزایی شما شروع میشود

     

     

    بعد از طی کردن مراحل بالا شما به جایی می رسید که مخاطبان هدف را به سمت خود جذب میکنید.مخاطبان با شما انس میگیرند و شما را در فضای اینترنت دنبال میکنند.اما از چه روش هایی درآمد کسب میکنید؟ در ادامه این روش ها را با هم بررسی میکنیم.


    روش های کسب درآمد اینترنتی از مهارت های هنری

     

    ۱.فروش محصول یا خدمات

    در این روش میتوانید به طور مستقیم محصولات و خدمات خود یا دیگران را به فروش بگذارید.صنایع دستی یا خدمات خود را به دیگران بفروشید و درآمد کسب کنید.

     

    ۲.تبلیغات

    شما به عنوان کسی که در فضای مجازی تولید محتوا میکند و مخاطبان هدف خاصی دارد میتوانید تاثیر گذار باشید.اگر محصول یا خدماتی را به مخاطبان خود معرفی کنید آن ها استقبال میکنند.بنابراین میتوانید از این روش از مهارت خود درآمد کسب کنید.

     

    ۳.دوره های آموزشی

     

     

    اگر در ورزش خاصی مهارت دارید،ساز خاصی را خوب بلد هستید،میتوانید ساخت صنایع دستی را آموزش دهید، در زبان یا ریاضیات مهارت دارید یا ... از تمام مهارت های خود میتوانید درآمد کسب کنید آن هم با برگزاری دوره های آموزشی.شما میتوانید با دریافت هزینه از دیگران مهارت های خود را به آن ها بیاموزید و از اینترنت درآمد کسب کنید.

     

    ۴.مشاوره

    مردم بابت در اختیار گذاشتن تجربیات و مهارت های شما حاضر هستند هزینه پرداخت کنند.شما میتوانید در زمینه ای که مهارت دارید مشاوره دهید و از این طریق از مهارت و استعداد خود درامد کسب کنید.مشاوره یکی از روش های پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

     

    اهمیت داشتن سایت برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

     

     

    امروزه داشتن سایت جزو اولویت های هر کسب و کار اینترنتی به شما میرود؛ به طوری که حتی وجود اینستاگرام هم نمیتواند جای خالی سایت را پر کند.شما برای کسب درآمد از مهارت ها و استعداد های خود لازم است که در کنار دیگر رسانه های اجتماعی یک وبسایت هم داشته باشید. اما چرا؟

     

    1.دسترسی به جامعه ی هدف بیشتر

    اولین شرط برای کسب درآمد از اینترنت این است که دیده شوید! داشتن یک وبسایت به شما کمک میکند که بیشتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

     

    2.اعتبار بیشتر

    برای اعتبار بخشیدن به کسب و کار و برند خود لازم است که یک وبسایت داشته باشید.داشتن یک وبسایت برای به رسمیت شناختن استعداد ها و مهارت های شما ضروری است.

     

    3.فروش آسان محصولات و خدمات

    با داشتن یک سایت شما به راحتی میتوانید محصولات و مهارت های هنری خود را بفروش برسانید. فقط کافی است این خدمات را روی سایت قرار دهید و نصب یک درگاه پرداخت ، از اینترنت کسب درآمد کنید.

     

    خودتان یک وبسایت راه اندازی کنید!

    تا اینجای کار با لزوم راه اندازی وبسایت آشنا شدید و دیدی که کسب و کار ها برای موفقیت بیشتر در فضای رقابتی به یک وبسایت احتیاج دارند.اگر طراحی وبسایت خود را به شرکت ها و افراد دیگر بسپارید هزینه ی زیادی را برای شما به دنبال دارد. شما میتوانید با استفاده از دوره نخبگان وبمستر با هزینه ی بسیار کم صفر تا صد راه اندازی وبسایت را یاد بگیرید و از این راه درآمد هم کسب کنید.

     

    مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

    نظرات و سوالات کاربران

    هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
    هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.