8 برنامه iOS برای طراحان گرافیک خلاق

8 برنامه iOS برای طراحان گرافیک خلاق
خلاقیت و ایده های ناب جز جدا ناپذیره زندگیه یک طراحه. شما نمی دونید که دقیقا چه زمانی یک ایده ی ناب به ذهنتون خطور میکنه اما تقریبا همیشه یک وسیله دیجیتال مثل اسمارت فون و یا تبلت در کنارتون دارین. پس بهتره که برای مواقع حساس و حیاتی نرم افزارهای مناسبی به همراهتون داشته باشین .در نتیجه امروز 8 نرم افزار برای طراحان خلاق معرفی می کنیم.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

معمولا همه ایده های جالب به دور از میز کار و در زمان آزاد افراد رخ میده. شاید ایده دقیقا نمیدونه که باید کی به ذهن آدما برسه laugh
طراحان حرفه ای خوب میدونن که این لحظات خاص رو نباید از دست بدن و هرچه زودتر باید این ایده ها رو پیاده سازی کنن حتی تو یه مدل ساده و کوچک تر. از اونجایی که همه ما اسمارت فون و یا تبلتمون ازمون جدا نمیشه بهتره که یه سری نرم افزار ها رو برای این لحظات خاص به همراهمون داشته باشیم. این نرم افزارهایی که معرفی میکنیم برای سیستم عامل iOS  هست.

1-DesignPad
فکر کنم این نرم افزار تمامی نیاز های شما برای طراحی Layout رو پاسخگو باشه. این نرم افزار توسط شرکت Quark طراحی شده و این امکان رو بهتون میده که خیلی سریع و راحت Layout یک صفحه رو با عکس و متن طراحی کنید. زمانی که مقدماتی از ایده رو بدونید , خیلی راحت با این نرم افزار می تونید اون رو به شکل کاملا بصری پیاده سازی کنید.
 
 

2-Color Thief
رنگ ها توانایی بالایی در نشان دادن حالت یک عکس دارند. با این نرم افزار می تونید رنگ های یک عکس را به عنوان یک فیلتر استخراج کنید و بر روی عکس های دیگر فیلتر گذاری کنید.
 
 

3-Adobe Kuler
اگر به رنگ ها و خصوصا رنگ های برجسته در طراحی خود علاقه دارید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. قابلیت اصلی این نرم افزار ایجاد تم های رنگی به کمک دوربین تلفن همراه هست اما قابلیت های دیگه ای هم تو این نرم افزار از شرکت Adobe موجود هست. هماهنگی مناسبی هم با دیگر نرم افزارهای این خانواده مثل فتوشاپ و ایلوستریتور داره.
 
 

4-Repix
با این نرم افزار به راحتی می تونید عکساتون رو ویرایش کنید. بیش از 28 قلم برای افکت دادن به تصاویر و 16 فیلتر برای افزودن جلوه های زیباتر به تصویر شما در این نرم افزار وجود دارد.
 

5-Adobe Ideas
همونطور که میدونیم نرم افزارهای Adobe در زمینه طراحی همیشه حرفی برای گفتن داشتن و همچین تو این رشته پیشگام بودن و هستن. با این نرم افزار , می تونید بر روی اسمارت فون و یا تبلت ایده های خودتون رو پیاده سازی کنید.  هر طرحی رو پیاده سازی و یا ویرایش کنید و اون رو تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید. همچنین می تونید این نرم افزار رو با Adobe Kuler همگام سازی کنید. در هر صورت از نرم افزارهای Adobe قافل نشید. 
 

6-DesignDuet
با این نرم افزار ویژه می تونید به سیستمتون متصل بشین , در فتوشاپ تغییراتی رو بر روی یک پروژه انجام بدین و canvas فتوشاپ رو به طور زنده تو اسمارت فون و یا تبلتتون ببینید. برای این کار باید فتوشاپ CS5 به بالا رو تو سیستمتون داشته باشید.
 
 

7-Computer Arts Print Glossary
وقتی دارین با یک پرینتر دست و پنجه نرم می کنید , باید با یک سری اصطلاحات تخصصی هم آشنا باشین. نا امیدکنندست که با یک پرینتر کار کنیم بدون اینکه اطلاعاتی در موردش داشته باشیم. با این واژه نامه چاپ , شما می تونید تقریبا با تمامی اصطلاحات مربوط به این صنعت آشنا بشید.
 
 

8-Flowboard
با Flowboard به راحتی برای خودتون یک پورتفولیو و یا یک ارائه طراحی کنید. این نرم افزار دارای چندین تمپلیت آماده هست و می تونید به راحتی با افزودن تصاویر , ویدئو ها و متون و در نهایت تغییر سایز این المان ها می تونید به نیازتون برسید. بعد از طی چند مرحله ساده یک اسلاید شو جذاب رو طراحی کردین wink
 
 
همین الان از بین این نرم افزارها گلچین کنید و نصبشون کنید تا همیشه همراهتون باشه و ایده ای از ذهنتون دور نشه. حتی ساده ترین ایده از نظر خودتون هم می تونه یه کسب و کار عالی براتون راه بندازه laugh
شما هم اگر نرم افزارهای خوبی رو سراغ دارین , به ما معرفی کنید...wink

رضا از سال 87 برنامه نویسی را با زبان های خانواده C شروع کرد و بعد از 4 سال به سمت طراحی و برنامه نویسی تحت وب رفت. وی همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر به امر ترجمه کتاب در حوزه برنامه نویسی مشغول بود که کتاب او در مرحله ویراستاری قرار دارد. به روز بودن و افزایش مستمر اطلاعات شخصی در زمینه وب دغدغه ی اصلی و همیشگی رضاست.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.