آشنایی با هواپیماهای بوئینگ ایران

آشنایی با هواپیماهای بوئینگ ایران
بوئینگ به تولید هواپیماهای جنگی تجاری همراه با سیستم‌های فضایی ، دفاعی و امنیتی می‌پردازد. بوئینگ که یکی از صادرکنندگان برتر ایالات متحده است، از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و سایر مشتریان دولتی از 150 کشور جهان پشتیبانی می‌کند.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید
محصولات تخصصی بوئینگ شامل هواپیماهای تجاری، هواپیماهای نظامی، ماهواره‌ها، سلاح‌ها، سیستم‌های پرتاب، سیستم‌های الکترونیکی و دفاعی، سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته به همراه لجستیک و آموزش مبتنی بر عملکرد است.
 
بوئینگ در طراحی، ساخت و فروش هواپیماها، موشک‌ها، چرخ دستی‌ها، ماهواره‌ها، موشک‌ها و تجهیزات دنده‌ای شرکت دارد. این شرکت در حال حاضر به پنج بخش مختلف تقسیم می‌شود و به طور مداوم در لیست‌های فوربس به عنوان سودآور رتبه بندی می‌شود.
 
 بوئینگ بزرگترین شرکت هوافضا در جهان و تولیدکننده پیشرو هواپیماهای جت‌های تجاری، دفاعی، فضایی و امنیتی و ارائه دهنده خدمات پشتیبانی پس از فروش است. این شرکت به عنوان بزرگترین صادر کننده تولید آمریکا، در بیش از 150 کشور از خطوط هوایی و مشتریان دولتی ایالات متحده پشتیبانی می‌کند. محصولات بوئینگ و خدمات متناسب شامل هواپیماهای تجاری و نظامی، ماهواره‌ها، سلاح‌ها، سیستم‌های الکترونیکی و دفاعی، سیستم‌های پرتاب، سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته و لجستیک و آموزش مبتنی بر عملکرد است.
تفاوت‌های هواپیمای ایرباس و بوئینگ
هواپیماهای تجاری بوئینگ با ارائه هواپیما و خدماتی که طراحی، راندمان و ارزش برتر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و یک تجربه پرواز برتر به مشتریان خود دارند، متعهد شده‌اند که در حمل و نقل هوایی تجاری پیشرو باشند. امروزه، بیش از 10،000 هواپیمای جت تجاری تجاری بوئینگ در خدمت دنیا هستند. هواپیماهایی که با سوخت کمتری دورتر پرواز می‌کنند، هواپیماهایی که باعث کاهش سر و صدای فرودگاه و انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شوند، هواپیماهایی که ضمن ارائه عملکرد برتر خط پایین به اپراتورها، راحتی دلخواه مسافر را فراهم می‌کنند. سیستمی برای امروز و فردا، این یک راه بهتر برای پرواز است.
 
هواپیماهای تجاری بوئینگ، واحد تجاری شرکت بوئینگ، مقر آن در سیاتل، واشنگتن است و بیش از 60،000 نفر در سراسر جهان استخدام می‌کند.
 
ساده‌سازی خدمات می‌تواند برای عملیات هواپیمایی چالش برانگیز باشد. بوئینگ این را می‌فهمد و مجموعه‌ای از خدمات قابل انعطاف را برای کمک به خطوط هوایی برای بهبود عملکرد ارائه می‌دهد. مجموعه‌ای از خدمات مهندسی، قطعات و لوازم تعمیر و نگهداری است که به شرکت‌های هواپیمایی امکان می‌دهد راه حل‌هایی را که نیازهای خاص آنها را برآورده می‌کند، سفارشی سازی کنند. این شرکت متناسب با هواپیمایی خاص، از شرکت‌های نوپا با تعمیر و نگهداری محدود و مهندسی گرفته تا حامل‌های شبکه سنتی با توابع پشتیبانی مستقر مجموعه جهانی مراقبت از ناوگان شامل راه حل‌های مهندسی ناوگان، راه حل‌های ناوگان مواد و راه‌حل‌های یکپارچه ناوگان - پشتیبانی و زنجیره تامین خطوط هوایی، مهندسی و نیازهای تعمیر و نگهداری اکنون و آینده است.

ارائه خدمات مراقبت از ناوگان جهانی بوئینگ

راه‌حل‌های مهندسی ناوگان شامل فعالیت‌های مهندسی و برنامه ریزی مرتبط با مدیریت عملکرد فنی هواپیما است. به عنوان مثال، بوئینگ می‌تواند برنامه‌های تعمیر و نگهداری یک شرکت هواپیمایی را کنترل کند، عملکرد به موقع و یا پیکربندی هواپیما را ردیابی کند.
راه حل‌های مواد ناوگان می‌تواند شامل برنامه‌ریزی قطعات یدکی، سفارش، مدیریت تأمین کننده و تعمیر قطعات است، باز کردن منابع مشتری، کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی.
راه حل‌های یکپارچه ناوگان، نقاط قوت راه‌حل‌های مهندسی و مدیریت مواد را با پایگاه دانش گسترده Boeing و یک شبکه جهانی با دقت انتخاب شده و از ارائه دهندگان پیشرو MRO ارائه می‌دهد که هم پایه و هم تعمیر و نگهداری خط را ارائه می‌دهند.
 
این شرکت در حال حاضر بزرگترین شرکت هوافضا در جهان است. این بزرگترین صادر کننده تولید در آمریکا است و در بیش از 150 کشور مختلف از خطوط هوایی پشتیبانی می‌کند.
 
هواپیماهای تجاری برخی از محبوب ترین‌ها در جهان هستند. سالهاست که بوئینگ با ساخت هواپیماهای جت‌های تجاری برتر شناخته شده است. آنها بیش از 10،000 هواپیمای جت تجاری Boeing در سراسر جهان دارند که تقریبا نیمی از کل ناوگان جهان را تشکیل می‌دهد.
 

رویدادهای قابل توجه

سال 2018 پر از بحران برای بوئینگ بود و آینده آنها در سال 2019 نیز سنگین بود . آنها در حال حاضر سعی می‌کنند بعد از کشته شدن بیش از 300 مسافر در دو تصادف 737 MAX ، دوباره اعتماد به دست آورند.
 

تصادفات

اگرچه بوئینگ متعهد است تا حد امکان ایمن باشد و هواپیماهای جنگی تولید کند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مطابق با استانداردهای بالا باشد، اما تعداد بسیاری از تصادفات اخیر را داشته است. خانواده 737 هواپیمای مسافربری به دلیل بروز مشکلات شناخته شده‌اند.
حتی اگر این پرفروش‌ترین جت تجاری تاکنون باشد، مشکلاتی رخ داده است، مانند تصادف اخیر در سال 2019.
در تاریخ 3 مه 2019، یک نسل بعدی 737 هنگام تلاش برای فرود در هنگام طوفان، از یک باند به درون رودخانه سقوط کرد. زخمی‌هایی در بر داشت اما تلفاتی رخ نداده است.
10 مارس 2019 یک پرواز 737 MAX فقط شش دقیقه پس از برخاستن سقوط کرد. این طرح در آن زمان تنها چهار ماه به طول انجامید، اما همه 157 نفر که در آنجا بودند، کشته شدند. بسیاری از مقامات حمل و نقل هوایی در سرتاسر جهان پاسخ 737 MAX را داده‌اند.

انواع بوئینگ داخل ایران

  • بوئینگ 727
  • بوئینگ 737
  • بوئینگ 737 NG
  • بوئینگ 737 MAX
  • بوئینگ 747
  • بوئینگ 300-747
  • بوئینگ 757
  • بوئینگ 777
از انواع مختلف بوئینگ در جهان تعدادی از آن در ایران هستند که سالانه به مردم خدمات می‌دهند. این هواپیماها کیفیت خوبی دارند و سالانه سفرهای زیادی توسط آنها انجام می‌شود. برای سفر با بوئین
 به مقاصد خود می‌توانید از خرید بلیط هواپیما از علی بابا بپردازید.
با خرید بلیط هواپیما از علی بابا  در بخش بلیط هواپیما می‌توانید از نوع هواپیمایی که از طریق آن قرار است سفر کنید مطلع شوید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.