بزرگترین شرکت حمل و نقل سراسری کشور کدام است ؟

بزرگترین شرکت حمل و نقل سراسری کشور کدام است ؟

شاید شما عزیزان نیز در نقاط مختلف کشور نیاز به جابجایی و انتقال محموله های مختلف خود داشته اید و لزوم وجود یک شرکت حمل و نقل بزرگ و معتبر را حس کرده باشید.  حمل و نقل و باربری مجموعه ای از خدمات است که امکان انتقال کالاهای مختلف از شهر موردنظر به سایر شهر ها را فراهم می نماید و همکاری با مجموعه ای معتبر و متخصص امکان انتقال سریع و ایمن و خصوصا ارزان قیمت را برای شما فراهم می نماید.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

در کشور عزیزمان تعداد شرکت های باربری و حمل و نقل بسیار زیاد است اما یکی از شرکت های حمل و نقل سراسری که امکان ارسال محموله ها از همه شهر های کشور را برای شما فراهم می نماید آنی بار است .

آنی بار با سالها تجربه و سابقه در خدمات باربری و حمل و نقل در کشور به صورت همه روزه امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت از همه شهر های کشور را برای شما فراهم می نماید.

انواع خودروهای باربری برای انتقال انواع محموله

مجموعه آنی بار متشکل از یک ناوگان گسترده باربری میباشد که انواع خودروهای باربری در کلاس های مختلف را شامل میشود. همین موضوع سبب شده است که امکان انتقال انواع بار و کالا از نقاط مختلف کشور در اسرع وقت فراهم شود و شما با کمترین هزینه و زمان بتوانید محموله های خود را به نقاط مورد نظر ارسال نمایید.

آنی بار انواع کامیون و تریلی را در اختیار شما قرار میدهد :

  • کامیون ( تک ، جفت و 911 )
  • تریلی ( کفی ، بغلدار ، چادری ، کمپرسی ، کمرشکن )
  • کامیونت و خاور ( مسقف ، روباز )
  • نیسان وانت

هر یک از خودروهای باری نامبرده شده برای انتقال محموله هایی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند . این خودروها دارای ابعاد ، توان حمل و شرایط حمل متفاوتی می باشند و انتخاب مناسب ترین گزینه علاوه بر امنیت انتقال محموله ها ، هزینه های باربری را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

مشاوره در انتخاب خودروی باری مناسب بسیار مهم است و می توانید از طریق شماره 5 رقمی آنی بار ( 57669-021) با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

باربری با انواع کامیون ها

برای ارسال محموله هایی که وزن کمتری دارند از کامیون ها استفاده میشود . برای ارسال محموله های شما از همه نقاط کشور آنی بار انواع کامیون های زیر ر ا در اختیار شما قرار میدهد :

  • کامیون 10 تن ( کامیون تک محور )
  • کامیون 15 تن ( کامیون جفت محور )
  • کامیون 911

کامیون ها برای تردد در معابر شهری نسبت به تریلی ها مناسب تر هستند .به همین دلیل در برخی موارد محموله یک تریلی بین چند کامیون تقسیم میشود.  خدمات باربری با انواع کامیون ها به صورت همه روزه از نقاط و شهر های مختلف کشور انجام میشود و امکان ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی برای شما فراهم می شود.

آنی بار به عنوان برترین و حرفه ای ترین شرکت حمل و نقل سراسری کشور امکان انتقال محموله ها را با ارزانترین نرخ کرایه و با بهترین بیمه نامه برای شما فراهم می نماید.

به عنوان مثال ، برای  باربری مشهد  به صورت همه روزه می توانید انواع کامیون را از همه نقاط کشور ثبت سفارش نمایید.

باربری با تریلی

تریلی ها خودروهای باربری بزرگ ، با توان حمل بار بالایی هستند که می توانید برای حمل بارهای سنگین و یا حجم زیادی از انواع محموله از آن ها استفاده کنید.

تریلی ها به صورت استاندارد امکان بارگیری و ارسال محموله ها تا 24 تن را دارند . در صورتی که محموله های شما دارای وزن بیشتری باشند باید از تریلی کمرشکن استفاده نمود.

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی بغلدار
  • تریلی کمرشکن

برای حمل کانکس ، حمل آهن آلات ، حمل سنگ معدن ، حمل خودرو های راه سازی مانند بیل مکانیکی و . . . از تریلی ها استفاده می شود و بر اساس نوع محموله ها می بایست از بهترین و مناسب ترین خودروی تریلی استفاده کرد.

برای باربری اصفهان نیز می توانید از طریق آنی بار و شمار 57669-021 ثبت سفارش انواع تریلی را از همه نقاط کشور انجام دهید.

حمل بار با خاور

خاورها پرکاربرد ترین خودرو های باربری هستند که با توجه به نوع اتاق بارشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی ، خاور بغل بازشو ، خاور مسقف ، خاور اتاق بزرگ ، که هر کدام از این خاورها برای حمل بارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند .

خاورها برای حمل بار شهری و بین شهری تا وزن 4 تن مناسب می باشد و توسط مجموعه آنی بار در همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میگیرند.

انتخاب خاور می بایست بر اساس نوع محموله انجام شود.  به عنوان مثال خاورمسقف برای حمل اثاث منزل ، حمل لوازم الکتریکی ، حمل کاغذ و . . . مناسب می باشد زیرا در برابر آب خوردگی از آن ها محافظت می کند .

خاور بغل بازشو برای حمل بارهای سنگین که بلند کردن آن ها با دست سخت است و نیاز به بارگیری با لیفتراک است ، مناسب می باشد.

برای  باربری شیراز ، همه روزه انواع خاور تنها با یک تماس تلفنی در اختیار شما قرار میگیرد .

باربری با استفاده از بیمه نامه کامل

برای حمل و نقل بار و کالاهای شما به نقاط مختنلاف کشور ، آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه سرمایه و محموله شما را بصورت کامل تضمین خواهد نمود.

استفاده از بیمه نامه ای که در صورت بروز حوادث و خسارات ، هزینه های ناشی از خرابی و یا ازبین رفتن کامل محموله را بر عهده بگیرد از ویژگی های یک شرکت حمل و نقل متخصص و حرفه ای خواهد بود.

آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بهترین بیمه نامه با بالاترین پوشش ممکن استفاده می نماید. بیمه ایران بهترین و کاملترین بیمه ای است که از لحظه بارگیری تا لحظه تحلیه محموله تمامی مسئولیت های حمل و نقل را بر عهده خواهد گرفت.

میزان پوشش بیمه نامه بر اساس  میزان ارزش محموله شما مشخص میشود و با اعلام ارزش دقیق محموله می توانید از بیمه نامه متناسب با آن بهره مند شوید. 

به عنوان مثال ، برای باربری کرمان مجموعه آنی بار  تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

مشاوره و استعلام کرایه باربری

برای انتقال محموله ها ، نرخ کرایه برای صاحبین بار بسیار مهم است . متاسفانه در شرایط کنونی و افزایش روزانه نرخ ها ، کرایه ها نیز بصورت روزانه افزایش دارند و اعلام نرخ کرایه دقیق به روز بارگیری موکول میشود .

عوامل زیادی در تعیین هزینه های حمل و نقل بار به شهرستان ها موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس آنها مشخص میشود . عوامل موثر در کرایه عبارتند از :

  • شرایط و وضعیت آب و هوایی
  • افزایش هزینه های رانندگان ( لوازم یدکی و سوخت )
  • شرایط سیاسی و ......

تمامی این شرایط در هزینه های حمل و نقل بار و کالا برای شهرهای مختلف کشور موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس همین موارد مشخص میشود . شما عزیزان برای ارسال بار به نقاط مختلف کشور می توانید بصورت تلفنی با کارشناسان مجموعه آنی بار از طریق شماره تلفن پنج رقمی  57669-021  در تماس باشید و ارزانترین نرخ کرایه کرایه برای نقاط مختلف کشور را بصورت روزانه استعلام کنید.

علاوه بر این می توانید از طریق وبسایت آنی بار anibar.net بروزترین نرخ کرایه و اطلاعات کافی در خصوص خدمات باربری شهرستان آنی بار را کسب نمایید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.