سفارش ساخت تابلو حروف برجسته به تابلوسازی دورال در مشهد

سفارش ساخت تابلو حروف برجسته به تابلوسازی دورال در مشهد

آیا در مورد خصوصیات و ویژگی‌های انواع تابلو حروف برجسته نظیر تابلو چنلیوم و تابلو استیل طلایی چیزی می‌دانید؟ و یا با روند ساخت حروف برجسته آشنا هستید؟ تاکنون برای سفارش ساخت تابلوی مورد نظرتان به کدام تابلوسازی در مشهد مراجعه کرده‌اید؟ آیا گروه تبلیغاتی دورال را می‌شناسید و از خدمات این تابلوسازی مشهد بهره برده‌اید؟

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

همانطور که می‌دانید شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی و پر ازدحام ایران است که سالانه شاهد حضور میلیون‌ها گردشگر و زائر ایرانی و غیر ایرانیست. وقتی شما وارد این شهر بزرگ می‌شوید متوجه خواهید شد که پس از گنبد طلایی امام رضا علیه سلام، این تابلوهای رنگارنگ و متنوع مغازه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها هستند که خودنمایی می‌کنند. تابلو حروف برجسته مغازه‌های سوغاتی فروشی، تابلوهای استیل طلایی رنگ سجاده و تسبیح فروشی‌ها، تابلو‌های چلنیوم سر در مغازه‌های پوشاک فروشی و جواهرفروشی، تابلوهای بسیار زیبا و متنوع سردر هتل‌ها و.... چهره شهر را گرم و زنده نگه داشته و شور و هیجان خاصی را در میان ساکنان و زائران مشهد مقدس ایجاد کرده که این خود گواه بر رونق بالای اقتصادی این شهر زیارتی و توریستی دارد. به همین دلیل شغل تابلوسازی در مشهد به شکلی جدی‌تر و حرفه‌ای تر دنبال شده و به آن توجه و اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود.

در مشهد صاحبان مغازه‌ها، هتل‌ها، شرکت‌ها و... برای رقابت و تبلیغات بصری بیشتر، سعی می‌کنند سفارش تابلوهای تبلیغاتی خود را به بهترین تابلوسازی‌های موجود در مشهد بسپارند و از به روزترین نوع تابلوها برای کسب و کار خود استفاده نمایند. یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تابلوسازی‌های مشهد گروه تبلیغاتی دورال است که ساخت انواعی از تابلوهای متنوع نظیر تابلو حروف برجسته را به کمک پیشرفته‌ترین تجهیزات و حرفه‌ای‌ترین پرسنل در رزومه کاری خود دارد.

اگر شما هم قصد سفارش تابلو در مشهد از جمله انواع تابلو حروف نظیر تابلو چنلیوم، تابلو استیل طلایی، تابلوهای نمای چوب و یا کامپوزیت را دارید حتما به تابلوسازی دورال مراجعه کنید چرا که این گروه تابلوسازی در مشهد کارآمدترین و با کیفیت‌ترین تابلوهای تبلیغاتی برجسته را طراحی و تولید می‌کند و جزو بهترین‌های تابلوسازی مشهد محسوب می‌شود. طراحی تمامی تابلوها در گروه تبلیغاتی دورال توسط نرم افزار 3D Max صورت گرفته و پس از تایید مشتری به مرحله اجرا می‌رسد. سپس تابلوهای سفارشی در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت دقیق و حرفه‌ای تولید می‌گردند.

ساخت تابلو حروف برجسته در تابلوسازی دورال به کمک مجهزترین دستگاه‌های برش لیزر غیر فلزات، برش لیزر فلزات، CNC، کاتر پلاتر و دستگاه حروف ساز تابلو چلنیوم انجام شده و قطرهای مختلف حتی زیر یک سانتیمتر نیز در این تابلوسازی قابل سفارش است. در ادامه مقاله به معرفی انواع این نوع تابلو خواهیم پرداخت و شما را با روند تولید آن آشنا خواهیم کرد. همچنین عوامل موثر بر قیمت تابلو حروف برجسته را مورد بررسی قرار خواهیم تا به کمک این اطلاعات بهترین و کارآمدترین تابلوی تبلیغاتی را برای کسب‌و‌کار خود سفارش دهید.

تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته به تابلوهایی گفته می‌شود که دارای سبکی مدرن بوده و حروف مندرج در آنها به شکل سه بعدی و برجسته طراحی می‌شود. به همین دلیل برای تمامی مشاغل مناسب بوده و در بیشتر کسب‌و‌کارها می‌توان از آن به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و مدرن استفاده کرد.

تابلو حروف برجسته از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین نوع تابلوهای تبلیغاتی دنیاست که توسط اکثر تابلوسازی‌های دنیا تولید و اجرا می‌شود. این تابلوها براساس مکان‌های مختلف در اندازه‌های متفاوت ساخته و نصب می‌شوند و برای زیباتر نشان دادن آنها از نورپردازی‌های حرفه‌ای با سبک‌های مختلف استفاده می‌شود. به طور مثال یکی از رایج‌ترین لامپ‌های مورد استفاده در تابلو حروف برجسته چلنیوم و کامپوزیت لامپ‌های SMD هستند که به تابلو جلوه‌ای خاص و زیبا می‌بخشند.

مزایای تابلوهای حروف برجسته

یکی از بروزترین و مدرن‌ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی، انواع تابلو حروف برجسته نظیر تابلو چنلیوم و تابلو استیل طلایی هستند که حس نوآوری را به کسبه‌ها و مشتریان انتقال می‌کند. این مزیت باعث شده تا تابلو حروف برجسته از جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی برخوردار شوند و جزو انتخاب اول کسب کارها قرار گیرند.

زیبایی منحصر به فرد این تابلوها از دیگر ویژگی‌های آنان محسوب می‌شود به طوری که نصب تابلو حروف برجسته بر سر در مغازه‌ها و کسب و کارها نه تنها منجر به جذب بالای مشتری شده بلکه به زیبایی دکوراسیون سر در مغازه نیز می‌افزاید و حس اعتماد به نفس و آرامش صاحبان این کسب‌و‌کارها را بالا می‌برد.

از مزیت‌های بارز تابلو حروف برجسته تنوع بالای این تابلوهاست. تابلو چنلیوم، تابلو استیل طلایی، تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود و تابلو وکیوم از جمله تابلوهای حروف برجسته محسوب می‌شوند که توسط تابلوسازی دورال طراحی و تولید می‌گردند. در ساخت حروف برجسته این تابلوها می‌توان از متریال‌های مختلف استفاده کرد؛ به همین دلیل می‌توان آن را در هر مکانی با هر نوع شرایط آب و هوایی نصب کرد.

تابلو استیل طلایی

تابلو استیل طلایی در مشهد یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تابلو حروف برجسته است که از مقاومت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. تابلو استیل دارای زیبایی و درخشندگی بسیار بالاییست و از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. برای زیباتر جلوه دادن این نوع از تابلو حروف برجسته از نورپردازی‌های بسیار حرفه‌ای استفاده می‌شود تا مشتریان زیادی جذب تابلو و در نتیجه جذب کسب کار مورد هدف شده و بازدهی آن در امر تبلیغات بالاتر رود. برای زیباتر شدن تابلو حروف برجسته استیل غالبا از رنگ‌های متناسب برندها استفاده می‌شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. یکی از این رنگ‌ها رنگ طلاییست که به آن تابلو استیل طلایی گفته می‌شود.

نمای کامپوزیت مغازه در تابلوسازی

این تابلو همانند سایر تابلوهای حروف برجسته متناسب با اکثر کسب و کارها تعبیه شده و گزینه مناسبی برای رستوران‌ها، بانک‌ها، صرافی‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌هاست. در ساخت این نوع از تابلوها از نوعی ورقه مقاوم به عنوان نمای کامپوزیت مغازه استفاده می‌شود که دارای طول عمر بالا و دوام بسیار بالاست. سپس بر روی آن کار نصب حروف برجسته انجام شده و همچنین جهت زیباتر جلوه دادن آن نیز از سبک‌های مختلف نورپردازی استفاده می‌شود.

تابلو چنلیوم

از دیگر تابلوهای پرطرفدار و جذاب حروف برجسته، تابلوهای چنلیوم می‌باشد که همانند تابلو استیل طلایی و تابلوهای با نمای کامپوزیت دارای مزایا و کاربرد بسیار بالاست. تابلو چلنیوم در انواع مختلف تابلو چنلیوم ستاره‌ای، الماسی، دوبل و کریستالی در بازار موجود می‌باشند.

این تابلوها از عمر و دوام بسبار بالا برخوردار بوده و در برابر نور خورشید، ضربه و عوامل محیطی مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. ساخت این نوع از تابلو حروف برجسته بسیار راحت بوده و به آسانی در سریع‌ترین زمان، طراحی و تولید می‌گردند. اما با این وجود مهارت بسیار بالایی در ساخت آنها نیاز است که حتما باید زیر نظر یک نیروی حرفه‌ای آموزش دیده انجام شود.

گروه تبلیغاتی دورال از جمله بهترین‌های تابلوسازی در مشهد است که تمامی تابلوهای خود را زیر نظر بهترین و متبحرترین تکنسین‌ها طراحی و تولید می‌کند. برای سفارش تابلو در مشهد می‌توانید به وب سایت شرکت دورال مراجعه کرده و از تمامی خدمات و محصولات آن دیدن فرمایید.

تابلو حروف برجسته پلاستیک

در ساخت حروف برجسته این نوع تابلوها از متریالی به نام پلاکسی گلاس ساخته می‌شود و بر خلاف تابلوهای چنلیوم نور را از لبه‌های حروف خود با کیفیت بالا عبور می‌دهد که این خود از مزایای این نوع تابلو نسبت به تابلو چلنیوم است. اما از طرفی نوعی عیب هم محسوب می‌شود چرا که منجر به ناخوانا بودن حروف از زاویه کناری آن می‌شود. برای ساخت زیرسازی و لبه‌های حروف تابلوهای پلکسی گلاس می‌توان از متریال‌های متفاوت با رنگ‌های متنوع استفاده کرد.

در ساخت حروف برجسته این نوع از تابلوها مقاومت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها وجود دارد و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به تابلو حروف برجسته پلاکسی گلاس تابلو برجسته پلاستیک، نیونپلاستیک و یا ال ای دی پلاستیک نیز گفته می‌شود.

تابلو وکیوم

یکی دیگر از انواع ساخت حروف برجسته تابلو، مدل وکیوم آن است که کارایی همچون تابلو استیل طلایی، تابلو چنلیوم و دیگر تابلوهای هم گروهی خود دارد. ساخت حروف برجسته وکیوم نیز همانند سایر انواع تابلو حروف برجسته بوده و توسط تمام تابلوسازی‌ها از جمله تابلوسازی در مشهد طراحی و تولید می‌شود. تمایز این تابلو نسبت به سایر تابلوهای هم گروهی خود در شکل خاص حروف سه بعدی آن است. ساخت این دستگاه توسط دستگاه تمام اتوماتیک که با کمک حرارت بر روی ورقه‌های پلکسی گلس صورت می‌گیرد، می‌باشد.

از مزایای ساخت حروف برجسته این نوع می‌توان به عمق زیاد و سه بعدی بودن سطح روی حروف، امکان تلفیق حروف این نوع از تابلو حروف برجسته با سایر حروف برجسته مانند استیل و..، تنوع در رنگ، طرح و مدل‌های خاص و سه بعدی، دید واضح و کامل حروف، امکان استفاده از فرم‌های دایره و یا نیم دایره به جای طرح‌های فلت، ضد آب بودن، داشتن دوام و عمر بالا، استحکام در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی، قابلیت اجرای انواع نورپردازی‌های ترکیبی، وزن سبک تابلو، انعطاف‌پذیری بالای آن، خلق حالات مختلف سه بعدی و اشکال فانتزی زیبا، یکپارچگی حروف، امکان شبیه‌سازی حروف این نوع تابلو از جنس آلیاژهای ریخته‌گری شده مانند برنج و یا آلومینیوم، دارای سطح نرم، محدب و مقعر دو بعدی و سه بعدی حروف، امکان ساخت این حروف توسط دستگاه با برنامه‌های مخصوص و... اشاره کرد.

مراحل ساخت حروف برجسته

مراحل ساخت حروف برجسته به نوع تابلویی بستگی دارد که شما سفارش می‌دهید. به طبع مراحل ساخت تابلو چنلیوم با مراحل ساخت تابلو استیل طلایی تا حدی متفاوت است اما بطور کل همگی آنها از یک الگو پیروی می‌کنند.

در مرحله اول ساخت حروف برجسته، جهت طراحی اولیه از نرم افزارهایی نظیر ایلوستریتور و کورل استفاده می‌شود و نمونه اولیه را به صورت پیش فرض به مشتری نشان می‌دهند. اگر سفارش دهنده تابلو حروف برجسته، طرح اولیه را پسندید آن را برای مرحله ساخت به کارگاه ارجاع می‌دهند. در سالن کارگاه بر اساس طرح مورد پسند و نوع آن ساخت حروف برجسته و تابلو انجام و به مرحله اجرا می‌رسد.

غالبا بسیاری از تابلوهای حروف برجسته مانند تابلو چلنیوم و تابلو استیل طلایی در مشهد به شکل دستی ساخته می‌شوند و فقط جهت برش ورقه‌های فلزی یا کامپوزیت از دستگاه‌های اتوماتیک پیشرفته استفاده می‌شود. البته در تابلوسازی دورال مشهد برخی از مراحل ساخت نیز توسط دستگاه‌های پیشرفته ساخته می‌شود تا دقت بیشتری در ساخت این تابلوها حاصل گردد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو حروف برجسته

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو حروف برجسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع متریال استفاده شده در ساخت تابلو حروف برجسته؛ یکی از مهم‌ترین المان‌های تاثیرگذار بر قیمت انواع تابلو حروف برجسته متریالی است که در ساخت آن بکار برده می‌شود. مثلا در نوع تابلو چنلیوم از ورقه‌های پی وی سی، ورق استیل، روکش پلکسی و... استفاده می‌شود که هر کدام قیمت‌های خاص خود را دارند و یا نوع ورقه‌های کامپوزیت و یا نوع استیل‌های مورد استفاده در ساخت تابلو استیل طلایی و تابلو کامپوزیت ممکن است با هم فرق داشته باشد که این خود عامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو حروف برجسته محسوب می‌شود.
  2. دیودها؛ در تابلو چنلیوم نوع، تعداد و استفاده یا عدم استفاده از دیودها می‌تواند بر قیمت این نوع از تابلو حروف برجسته موثر باشد.
  3. قطر قلم؛ از دیگر المان‌های مهم و تاثیرگذار بر قیمت تابلو حروف برجسته، قطر قلم است که به اندازه‌های داخلی حروف از قسمت پایین به بالا و از راست به چپ و زوایای موجود در آن بستگی دارد. هر چقدر متریال مورد استفاده در ساخت حروف برجسته کمتر باشد به همان نسبت قیمت تابلو حروف برجسته نیز کمتر محاسبه می‌شود.
  4. موقعیت و محل نصب؛ تابلوهای حروف برجسته تقریبا در بیشتر مکان‌ها قابل نصب هستند و در این زمینه دارای محدودیت نمی‌باشند. برای نصب این تابلوها حتما باید از یک نصاب مجرب و کاردان کمک گرفت. هزینه نصب تابلو حروف برجسته نیز بر حسب نوع زیر کار، ارتفاع و نحوه تقسیم جریان منبع تغذیه محاسبه می‌شود که همگی این موارد تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده تابلو حروف برجسته خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت حروف برجسته و ویژگی‌های تمامی انواع تابلو حروف برجسته اعم از تابلو چنلیوم، تابلو استیل طلایی، تابلو وکیوم و... و همچنین سفارش تابلو در مشهد به وب سایت گروه تبلیغاتی دورال www.doralsign.com که از بهترین مرکز تابلوسازی مشهد است مراجعه کرده و ضمن بازدید از محصولات و خدمات این شرکت از راهنمایی‌های مشاورین این مجموعه نیز بهرمند شوید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ محمد
محمد
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵
بسیار عالی