هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد
در سفر به شهر زیارتی مشهد، عوامل زیادی برای انتخاب هتل مناسب ازبین هتل های مشهد وجود دارد. شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها بودجه‌ای باشد که برای سفر کنار می‌گذارید. البته ارائه خدمات مناسب و باکیفیت هم قطعا در تصمیم برای رزرو هتل مشهد موثر است. مشهد، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران، مهم‌ترین قطب زیارتی گردشگرپذیر کشور به‌شمار می‌رود.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید
ازاین‌رو با گذشت زمان و رفت‌وآمد گردشگران داخلی و خارجی به این شهر، هتل‌های متنوع در گوشه‌وکنار مشهد و عموما اطراف حرم مطهر، به‌وجود آمدند. هتل های مشهد با امکانات مختلف و ارائه خدمات متفاوت، برای جلب رضایت زائران با یک‌دیگر رقابت می‌کنند. اما هرگز با دیدن هتل‌های لوکس و لاکچری از رفتن به سفر و هزینه‌های آن نترسید. برای یک مسافرت خوب با امکانات کافی که زیارت، گردش و تفریح در آن اولویت داشته‌ باشد، اقامت در هتلی دو یا سه ستاره هم پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. علاوه‌براین، با انتخاب چنین هتلی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و بودجه بیشتری را برای انجام کارهای موردعلاقه خود در سفر یا خرید سوغاتی اختصاص می‌دهید. درادامه این مطلب قصد داریم هتل کارن مشهد را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل کارن

خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های معروف مشهد بوده که هتل‌های زیادی را در خود جای‌ داده ‌است. هتل سه ستاره کارن هم در سال 96 به جمع هتل های مشهد واقع‌در این خیابان پیوست. هتل کارن در خیابان امام رضا، امام رضا هشت، نبش کوچه رجب‌زاده سه، در هشت طبقه و 65 واحد اقامتی به خدمت‌رسانی به زائران می‌پردازد. هنگام رزرو هتل مشهد نزدیکی محل اسکان تا حرم از فاکتورهای اصلی به‌شمار می‌رود. با رزرو اتاق در هتل کارن، می‌توانید با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم مقدس برسانید. این هتل با چند ورودی مختلف حرم، کم‌تر از یک کیلومتر فاصله دارد.
هتل کارن برای کسانی که می‌خواهند دسترسی راحتی به مراکز خرید و دیدنی‌های مشهد داشته‌ باشند، گزینه مناسبی خواهد بود. با طی مسافت کوتاهی با ماشین از هتل کارن، به مسجد 72 تن، مصلی تاریخی مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار، گنبد خشتی، پارک باغ ملی و... می‌رسید. بازار معروف رضا هم که در فاصله حدود یک کیلومتری هتل قرار گرفته، رفت‌وآمد شما را برای خرید سوغاتی آسان می‌کند. برای کسانی که علاقه‌مند به گشت‌وگذار در پاساژها و مراکز خرید معروف شهر مشهد هستند، کرایه تاکسی از هتل و رفتن به مرکز تجاری الماس شرق، باتوجه به فاصله کوتاه 30 دقیقه‌ای آن تا هتل، پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی به‌نظر می‌رسد. اگر از بین هتل های مشهد کارن انتخاب شما باشد، باید برای اقامت یک شب در این هتل حداقل 300 هزارتومان درنظر بگیرید که با رزرو هتل مشهد علی بابا و دریافت تخفیف رزرو آنلاین، سفر مقرون‌به‌صرفه‌تری را تجربه خواهید کرد.

اقامت

هتل کارن علاوه‌بر انواع مختلف اتاق‌ها، برای هر اتاق دو نوع معمولی و فولبرد یعنی همراه صبحانه، ناهار و شام دارد. درحالی که اتاق را غیرفولبرد رزرو کنید، فقط صبحانه روی سرویس اتاق دریافت می‌کنید. اتاق دوتخته دابل، دوتخته توئین، سه‌تخته و چهارتخته انواع اتاق‌های هتل هستند. با رزرو هتل مشهد از سایت علی بابا قبل از سفر، می‌توانید از مشخصات و امکانات اتاق خود اطلاع پیدا کنید. هریک از اتاق‌های هتل نوساز کارن امکاناتی مانند روم‌سرویس، رخت‌آویز، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس‌بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون LCD، اینترنت، آباژور، تلفن، کمد لباس، پاورسوئیچ و... دارد. هتل کارن دو آسانسور دارد که امکان تردد را برای شما راحت‌تر می‌کند.
درصورت سفر هوایی به مشهد، پس از هماهنگی با هتل می‌توانید از استقبال فرودگاهی و ترانسفر هتل استفاده کنید. اگر با کودکان خود به سیروسیاحت می‌روید، خوب است بدانید که اقامت خردسالان تا سه سال اگر از سرویس اضافه استفاده نکنند رایگان بوده و برای کودکان سه تا شش سال با همین شرایط، هزینه اقامت نیم‌بها است. بانوان مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبر به‌راحتی قادر به دریافت اتاق خواهند بود.

امکانات

هتل سه ستاره کارن امکانات مختلفی را دراختیار زائران می‌گذارد. این هتل خدماتی مخصوص معلولان ارائه می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به اختصاص ویلچر برای معلولان حرکتی اشاره کرد. در لابی هتل، امکانات خوبی مانند سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی، اینترنت رایگان و محدود، تلویزیون و... وجود دارد. اگر اتاق خود را به‌صورت فولبرد رزرو نکرده باشید، برای سرو غذا جای نگرانی نیست، شما می‌توانید از رستوران هتل برای سفارش غذا استفاده کنید. صبحانه هتل کارن جزو امکانات رایگان هتل بوده که تنوع خوبی دارد. املت گوجه‌فرنگی، تخم‌مرغ آب‌پز، شیر، املت میکس، نیمرو، عدسی، سوسیس سرخ‌شده، مربا، کره و... لیست صبحانه هتل را تشکیل می‌دهند. کافی‌شاپ هتل کارن هم انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای شما آماده می‌کند.
هتل کارن امکانات دیگری هم مثل پرینتر، فتوکپی، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، صندوق امانات، اتاق چمدان، ترانسفر برگشت غیررایگان، گشت غیررایگان، نمازخانه و... را برای مسافران حرم رضوی فراهم کرده‌ است. برای رزرو هتل کارن و اطلاع از سایر خدمات و امکانات هتل می‌توانید به سایت رزرو هتل مشهد مراجعه کنید. هم‌چنین با بازدید از سایت علی بابا درجریان آخرین تخفیف‌های رزرو هتل و تورهای فصلی آگاهی قرار می‌گیرید.
 
 
 
 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.