رزرو هتل های مسکو با سامانه رزرواسیون تریپ

رزرو هتل های مسکو با سامانه رزرواسیون تریپ
چگونه می توان هتل های ارزان قیمت در مسکو رزو کرد؟ بهترین هتل های مسکو کدامند ؟ پایتخت روسیه زمانی فقط یک شهر کوچک بود، اما امروزه به شهری بزرگ و مدرن تبدیل شده است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر زیبا دارای هتل های و اقامتگاه های فراوانی است، که می توانند از هزاران گردشگر میزبانی کنند.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

مسکو به‌ عنوان پایتختی پرجنب ‌وجوش و بزرگ‌ ترین شهر اروپا، ترکیبی قدرتمند از تاریخ و جذابیت، و پر از مکان‌ های مشهور جهانی است. مسکو یکی از مهم ترین مقاصد اروپا است که دارای تاریخ شگفت انگیز و معماری رنگارنگ و الهام بخش است. خانه کرملین، میدان سرخ، مقبره لنین و بسیاری از بناهای تاریخی شگفت ‌انگیز دیگر را در خود جای داده است. در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید در این شهر تاریخی زیبا بهترین رزرو هتل خارجی را با قیمتی ارزان و با صرفه در سایت تریپ انجام دهید، پس با ما همراه شوید.
بهترین هتل های مسکو

بهترین هتل های مسکو

مسکو یکی از شهرهای روسیه است که هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان است، این شهر به دلیل وسعت زیاد و امکانات خوبی که دارد، دارای انواع هتل ها و بوتیک ها با قیمت های متفاوت است. در زیر به  معرفی چنتا از بهترین هتل های مسکو می پردازیم.

هتل مسکو

هتل مسکو که قدمت آن به سال 1903 برمی ‌گردد، به مهمانان نگاهی اجمالی به دوران قبل از انقلاب روسیه و دوره شوروی متعاقب آن می‌ دهد که تا پایان قرن بر مسکو تسلط داشته است. بخشی از مجموعه هتل دارای معماری باشکوه امپراتوری آمیخته با ظرافت مدرن است. در این هتل می توانید صبحانه را در اتاق میل کنید، که چشم انداز کرملین و میدان سرخ را ارائه می دهد.

هتل Baltschug Kempinski

هتل پنج ستاره Baltschug Kempinski مسکو در ضلع جنوبی رودخانه Moskva واقع شده است و مناظری چشمگیر از میدان سرخ را در اختیار شما قرار می دهد. هتل در یک ساختمان بزرگ امپراتوری قرار دارد که در سال 1898 ساخته شده است. سوئیت های دایره‌ ای را در هتل رزرو کنید تا مناظر کل شهر را ببینید.

هتل هیلتون مسکو

هتل هیلتون مسکو برای کسانی است که به دنبال نگاهی نوستالژیک در عین حال مجلل به دوران شوروی هستند. پس از جنگ جهانی دوم، خط افق مسکو با ساخت هفت برج که تجسم سبک معماری استالینیستی بودند، متحول شد.  وقتی دوران شوروی به پایان رسید، هتل هیلتون به یکی از این برج‌ های عظیم استالینیستی در منطقه لنینگرادسکایا نقل مکان کرد و یک هتل مجلل در ساختمان  تأسیس کرد.

هتل PR Myasnitsky

هتل PR Myasnitsky در ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی در وسط خیابان پرجنب ‌و جوش Myasnitskaya واقع شده است. این هتل یک میز پذیرش 24 ساعته و فضای نگهداری چمدان برای مهمانان ارائه می دهد و همچنین وای فای در سراسر هتل رایگان است. این هتل مجهز به تهویه مطبوع مرکزی است و هر اتاق با کف پارکت دارای حمام اختصاصی است. هتل دارای برخی اتاق ها با چشم انداز خیابان Myasnitskaya است. اتاق ها همچنین دارای قهوه ساز، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت هستند. می توانید یک صبحانه عالی در رستوران Market Place واقع در نزدیکی هتل سرو کنید. هتل PR Myasnitsky  خدمات خشکشویی و همچنین امکانات تجاری نیز ارائه می دهد.

هتل ریتز کارلتون

هتل ریتزکارلتون بخشی از یک هتل زنجیره ای بین المللی پنج ستاره است، اما در مسکو هنوز دوست دارند چیزهای سنتی را حفظ کنند. هنگام ورود به هتل از شما استقبال می شود، ومراسم اسلاوی اجرا می شود که قدمت آن به قرن ها قبل می رسد. این هتل در فاصله چند قدمی از میدان سرخ قرار دارد.
هتل آکوارل مسکو

هتل آکوارل

هتل آکوارل در قلب مرکز تاریخی مسکو واقع شده است وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. ایستگاه مترو Teatralnaya با 7 دقیقه پیاده روی از این هتل فاصله دارد. اتاق ‌های هتل آکوارل دارای تهویه مطبوع و عایق صدا دارای تلویزیون صفح ه‌تخت، گاو صندوق و مینی ‌بار هستند. حمام خصوصی دارای سشوار، دمپایی، حوله حمام و لوازم آرایش رایگان است.
صبحانه در بار هتل به مهمانان ارائه می شود این هتل دارای یک لابی بار بزرگ است که در آن تنقلات در دسترس است. بار و سرویس اتاق 24 ساعته نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل آکوارل به صورت 24 ساعته می توانند شما را در مورد رزرو رستوران ها و سرگرمی های مسکو کمک کنند، مهمانان می توانند از کتاب کتابخانه هتل هم لذت ببرند.

هتل متروپل مسکو

هتل متروپل که در سال 1907 به پایان رسید، به سبک هنری متمایز ساخته شد، بزرگترین هتل در مسکو بود. شوروی این هتل مجلل را به یک ساختمان اداری دولتی تبدیل کرد، اما اهمیت فرهنگی هتل متروپل بعد از سقوط هتل و بازسازی مجدد آن شناخته شد. این هتل دارای 70 اتاق بازسازی شده  است که در آن تکنولوژی با تاریخ تلفیق شده است.

هتل چخوف

هتل چخوف در ساختمانی به سبک کلاسیک دهه 1890 در کنار تئاتر لنکوم واقع شده است، یک پیشنهاد لوکس است که به نمایشنامه نویس روسی آنتون چخوف تقدیم شده است. این هتل برای علاقه مندان به تئاتر است، زیرا نمای بیرونی تاریخی یک فضای داخلی فوق مدرن را پنهان می کند. کافه بار چخوف جایی است که منوی انتخاب شده غذاها و نوشیدنی هایی را ارائه می دهد که مورد علاقه خود آنتون چخوف بوده است.

هتل موس

هتل موس در یک محله آرام واقع شده است و در مرکز تاریخی مسکو در فاصله چند قدمی مناظر اصلی قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای رستوران، مرکز تناسب اندام و بار می باشد. این هتل دارای یک مجموعه هنری است لابی هتل دارای یک شومینه دنج است و مهمانان می توانند از وای فای رایگان در سرتا سر هتل استفاده کنند. هر اتاق با مواد طبیعی تزئین شده است واحدها دارای کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند. کاخ کرملین تنها 2 کیلومتر تا هتل  فاصله دارد و فروشگاه بزرگ GUM نیز در 2 کیلومتری هتل قرار دارد.
هتل پتروف پالاس مسکو

هتل پتروف پالاس

هتل پتروف پالاس دارای 43 اتاق است که نگاهی مجلل به زندگی گذشته خانواده سلطنتی روسیه را برای شما فراهم می کند. در کاخ بازسازی شده پتروف در حومه مسکو، هتل پتروف قرار دارد، این هتل مجلل قبلاً خانه ای برای استراحت تزارهای روسیه بوده است. شما می توانید در همان اتاق های بازسازی شده ای بمانید که امپراتورها و شاهزاده خانم ها در مسیر خود به پایتخت روسیه در آنجا می ماندند.

هتل بارویخا

اگر به دنبال تجربه زندگی لوکس در خارج از شهر هستید، در هتل بارویخا اقامت کنید. هتل بارویخا که در امتداد سواحل رودخانه مسکو قرار دارد، در 8 کیلومتری در حومه شهر است که خانواده سلطنتی روسی برای استراحت به آنجا می روند. هتل بارویخا دارای اسپا است، و رستوران‌ ها و فروشگاه‌ های طراحان را می ‌توانید در این هتل پیدا کنید.

هتل Russo-Balt

این هتل مرکزی مسکو که در ساختمانی زیبا متعلق به سال 1876 با باغ خصوصی واقع شده است، 100 متر با ایستگاه متروی آرباتسکایا فاصله دارد. یک صبحانه که از محصولات ارگانیک مزرعه خصوصی تهیه شده است، در اینجا سرو می شود. در تابستان ها شما می توانید صبحانه خود را در باغ هتل میل کنید.
یک تلویزیون صفحه تخت و مینی بار در هر یک از اتاق های هتل وجود دارد. اتاق‌ های زیبا دارای مبلمان چوبی ، سقف‌ های بلند و لوسترلوکس در هر اتاق قرار دارد. غذاهای اروپایی پخته شده از محصولات تازه و ارگانیک مزرعه خصوصی در رستوران AODUVAN هتل سرو می شود. مهمانان می توانند از نوشیدنی ها و تنقلات در تراس آفتاب هتل لذت ببرند. همچنین هتل Russo-Balt خدمات شاتل را برای مهمانان ترتیب می دهد.

هتل فور سیزن مسکو

هتل فور سیزن مسکو در ساختمان تاریخی در قلب مسکو قرار دارد، و یک دقیقه پیاده روی تا کاخ کرملین، میدان سرخ و تئاتر بولشوی فاصله دارد. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز نسپرسو، آی پد، وای فای رایگان است. حمام خصوصی دارای سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بولگاری نیز می ‌باشد امکانات اضافی شامل میز مطالعه و صندوق امانات است. رستوران Quadrum این هتل غذاهای ایتالیایی سرو می کند و بوفه مدرن آن  صبحانه آلاکارته ارائه می دهد. میهمانان می توانند از غذاهای روسی و بین المللی در رستوران های هتل لذت ببرند.

هتل سرتنسکایا

هتل سرتنسکایا فقط 38 اتاق دارد و هر کدام با سنت ها و فرهنگ عامه روسی طراحی شده اند. مبلمان و تابلوهای چوبی فراوانی وجود دارد که همگی با دقت طراحی شده اند تا روح روستاهای روسیه را تداعی کنند. این هتل دارای یک حیاط داخلی به نام باغ زمستانی است که در طول سال به مکانی برای شکوفایی فضای سبز تبدیل شده است. این هتل  تنها 20 دقیقه پیاده تا میدان سرخ فاصله دارد.

هتل PARRADOSSO

هتل PARRADOSSO واقع در1 کیلومتر از تئاتر بولشوی مسکو قرار دارد، اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان و بار دارد. این هتل حدود 1.7 کیلومتر تا فروشگاه بزرگ GUM، 1.8 کیلومتر تا مقبره لنین و 1.8 کیلومتر تا کاخ کرملین فاصله دارد. این هتل دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل می باشد. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع ارائه می دهد که دارای میز، قهوه ساز و چای ساز، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با وان هستند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل بوتیک PARRADOSSO شامل موزه تاریخی ایالتی، موزه خانه ویکتور واسنتسف و میدان سرخ است.

هتل تاریخی شوروی

برای کسانی که می خواهند در دوران شوروی غوطه ور شوند، هتل تاریخی شوروی یک محل اقامت مناسب است. این هتل از سال 1952 افتتاح شد، زمانی که خود استالین دستور داد که این هتل با رستوران های مجلل ساخته شود.

هتل Stand Art Hotel

هتل استند آرت در مرکز شهر مسکو، واقع شده است. میدان سرخ، کاخ کرملین و مشهورترین تئاترهای دولتی تنها 10 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارند. اتاق های مدرن با طراحی منحصر به فرد و سبک خاصی از فضا را ارائه می دهند. روشنایی چند سطحی و تهویه مطبوع آسایش ویژه ای را برای هر مهمان فراهم می کند. دستگاه قهوه ساز کپسولی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون آینه ای صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت در هر اتاق موجود است. منوی بالش ویژه در صورت درخواست نیز موجود است.
صبحانه در رستوران مدرن YURA هتل سرو می شود، سرویس اتاق در صورت درخواست ارائه می شود. خدمات دربان و سالن بدنسازی در محل موجود است. مرکز اسپا و تندرستی با حمام، سونا، استخر شنا، و ماساژهای آسیایی در اینجا ارائه می‌ شود. خدمات دربان در پذیرش و آنلاین در دسترس هستند و به مهمانان پیشنهاد می شود از طریق دربان دیجیتالی فردی خدمات سفارش دهند.
هتل Barin Residence Grand مسکو

هتل Barin Residence Grand

اتاق ‌های این هتل با تهویه مطبوع، وای ‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سرویس اتاق ارائه می شود. این هتل حدود 1.7 کیلومتر تا میدان سرخ، 1.7 کیلومتر تا کلیسای جامع سنت باسیل و 2.3 کیلومتر تا موزه هنرهای زیبا پوشکین فاصله دارد. این هتل همچنین دارای منظره شهر، تراس و میز پذیرش 24 ساعته است. اتاق دارای کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله است. همه اتاق ها دارای صندوق امانات هستند، در حالی که اتاق های انتخابی دارای بالکن هستند اتاق های مهمان یک مینی بار برای مهمانان فراهم می کنند.

هتل وی

هتل وی در 1.8 کیلومتری تئاتر بولشوی، با پارکینگ خصوصی رایگان، بار و تراس می باشد. این هتل 4 ستاره دارای خدمات دربان و میز تورنیز هست. هتل وی دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل می باشد. اتاق های هتل با تهویه مطبوع با کمد لباس، چای ساز، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی ارائه می شود. در این هتل همچنین یک مرکز تجاری وجود دارد و مهمانان می توانند از خدمات اتو یا خشکشویی نیز استفاده کنند. موزه تاریخی دولتی در 2 کیلومتری هتل وی، و مقبره لنین در 3 کیلومتر این هتل قرار دارد.

رزرو هتل ارزان با سامانه رزرواسیون تریپ

مسکو پایتخت روسیه و یکی از برترین شهرهای توریستی به شمار می رود که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران در سراسر جهان را به خود جذب می کند. ایرانیان زیادی نیز برای دیدن زیبایی های این شهر هر ساله به مسکو سفر می کنند، یکی از دغدغه های مسافران رزرو هتل های ارزان قیمت و با صرفه در مسکو است. باید به شما بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست خوشبختانه مسکو به دلیل وسعت زیادی که دارد دارای هتل های متعددی است، که هر ساله میزبان چندین هزار نفر در سال است.
ما به شما پیشنهاد می کنیم برای رزرو آسان و ارزان قیمت هتل های مسکو به سایت رزرواسیون تریپ مراجعه کنید، این سایت با تجربه چندین و چند ساله خود در خصوص هتل ها می تواند بهترین سایت برای رزرو هتل مسکو می باشد. شما کافیست با وارد شدن به سایت تریپ و مشخص کردن مبدا و مقصد خود از قیمت ها و نوع هتل ها آگاه شوید، همچنین می توانید مقایسه ای اجمالی به تمام هتل های خارجی در سراسر دنیا داشته باشید.

چکیده

مسکو یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می شود، شما می توانید با رزرو تور روسیه نوروز 1401 از طریق سایت تریپ تمامی جاذبه های دیدنی مسکو را از نزدیک تماشا کنید. شما می توانید ازقلعه های تاریخی چشمگیر و آثار اتحاد جماهیر شوروی در گوشه و کنار شهر، و همچنین یادگارهای نمادین امپراتوری روسیه، مانند میدان سرخ افسانه ای، کاخ کرملین باشکوه و کلیسای جامع زیبای سنت باسیل را دیدن کنید. همچنین می توانید بهترین هتل های توریستی این شهر را از سایت رزرواسیون آنلاین تریپ خیلی راحت و سریع رزرو کنید و همچنین از پشتیبانی 24 ساعته سایت نیز بهرهمند شوید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.
منبع:تریپ|www.trip.ir

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.