کدام هتل های کیش به مراکز خرید نزدیک هستند؟

کدام هتل های کیش به مراکز خرید نزدیک هستند؟

وجود جاذبه های گردشگری فراوان، امکان تماشای گونه های جانوری جذاب، تفریحات ساحلی، مراکز خرید متعدد با اجناس متنوع و قیمت های مناسب و قوانین شهری خاص، جزیره کیش را به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری ایران تبدیل کرده است. هرساله تعداد زیادی از مردم با رزرو هتل در کیش و اقامت در آن، از امکانات گوناگون این جزیره لذت می برند. یکی از نکات مهم هنگام اقامت در کیش، این است که هتل موردنظر به مراکز خرید این جزیره زیبا و منحصر به فرد نزدیک باشد. نزدیکی هتل به مراکز خرید، باعث می شود که گردشگران به راحتی و بدون دغدغه رفت و آمد بتوانند خریدهای خود را انجام دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش بپردازیم.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید


 

هتل های نزدیک به مرکز خرید پردیس کیش کدامند؟

یکی از مراکز خرید مشهور و پرطرفدار جزیره کیش، بازار پردیس نام دارد. گردشگران خانم با مراجعه به این بازار، می توانند به انواع و اقسام پوشاک زنانه و لوازم آرایشی های باکیفیت برندهای مطرح دسترسی داشته باشند. با توجه به کیفیت بالای اجناس ارائه شده در این مرکز خرید، قیمت ها نیز نسبتا گران است. هتل های نزدیک به بازار پردیس عبارتند از:

  • هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش:

این هتل فعالیت خود در مجموعه سورینت را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. هتل مریم کیش علاوه بر نزدیکی به مرکز خرید پردیس با ساحل، اسکله، تالار شهر، هایپر مارکت و غیره نیز فاصله کمی دارد.

  • هتل چهار ستاره سورینت صدف کیش:

هتل صدف کیش یکی از بهترین و باکیفیت ترین هتل های چهار ستاره این جزیره است که امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل علاوه بر مرکز خرید پردیس، به مرکز خرید مروارید کیش نیز نزدیک است.


 

هتل های بین المللی، پانوراما و فلامینگوی کیش به کدام مراکز خرید این جزیره نزدیک هستند؟


 

  • هتل بین المللی

یکی از گزینه های مناسب برای رزرو هتل در کیش، هتل بین المللی این جزیره است. این هتل پنج ستاره را با ۳۳۶ اتاق، در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع احداث کرده اند. نزدیکی هتل بین المللی کیش به مراکز خریدی مانند مریم نو، تیسا، بیست و نگین مال، آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل ها در بین گردشگران تبدیل کرده است. از امکانات دیگر این هتل می توان به اینترنت پرسرعت، نزدیکی به جاذبه های گردشگری، مشرف بودن اتاق های شمالی به دریا و غیره اشاره کرد.

  • هتل پانوراما

هتل پانوراما به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره کیش، با ۱۵ طبقه در زمین ۳۰ هزار متر مربعی تاسیس شده است. در این هتل ۲۶۷ اتاق و سوئیت وجود دارد. ویژگی های این هتل عبارتند از: معماری زیبا، ارائه امکانات رفاهی مدرن، اتاق های راحت و مجهز به اینترنت پرسرعت، تلفن، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، میز تحریر و غیره. گردشگران با اقامت در هتل پانوراما، به مراکز خرید نگین مال، زیتون، مروارید مال، چین و مرکز تجاری سارینا دو دسترسی دارند.

  • هتل فلامینگو

هتل چهار ستاره فلامینگو واقع در ضلع غربی بلوار دریای کیش، دارای چهار طبقه و ۲۰۲ اتاق است. گردشگران با اقامت در این هتل، به مراکز خرید مریم و بیست دسترسی دارند. ارائه امکانات رفاهی مانند مینی بار، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، تلفن و غیره در اتاق ها، نزدیکی به مراکز تفریحی و جاذبه های دیدنی، آبنمای زیبا و فضای سبز منحصر به فرد، از ویژگی های مهم هتل فلامینگو به شمار می روند.


 

هتل شایگان کیش به کدام مراکز خرید این جزیره نزدیک تر است؟

هتل شایگان یکی دیگر از هتل های پنج ستاره جزیره کیش، به مراکز خریدی مانند رویال مال، پارسیس مال، کیش مال و میکا مال و همچنین مرکز خرید پردیس یک، دو و سه نزدیک است‌. مسافران با رزرو هتل شایگان، فقط چند دقیقه با مراکز خرید نامبرده فاصله دارند.

از مهم ترین ویژگی ها و امکانات این هتل لوکس و منحصر به فرد، می توان مواردی مانند اتاق های مشرف به آب های خلیج زیبای فارس، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، مینی بار، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، پارکینگ اختصاصی و غیره را نام برد.

معرفی هتل های نزدیک به بازار زیتون کیش

بازار زیتون با مساحت ۵ هزار مترمربع، یکی از محبوب ترین مراکز خرید جزیره کیش است که دو طبقه دارد. این بازار در مرکز شهر واقع شده و معماری خاص و منحصر به فردش، آن را به یکی از نمادهای جزیره مرجانی کیش تبدیل کرده است. فروشندگان بازار زیتون از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر و از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۱ شب، آماده ارائه خدمات به گردشکران هستند. هتل های نزدیک به بازار زیتون عبارتند از:

  • هتل پنج ستاره ویدا؛

  • هتل چهار ستاره ارم؛

  • هتل سه ستاره گراند؛

  • هتل سه ستاره رویال قائم.

رزرو هتل در کیش با مناسب ترین قیمت در سایت فلای تودی

برای رزرو هر یک از هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش شامل هتل های سورینت مریم و صدف، هتل های بین المللی، پانوراما، فلامینگو، شایگان، ویدا، ارم، گراند و رویال قائم کیش، می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

این سایت بهترین مرجع رزرو آنلاین هتل است. با ورود به بخش هتل های داخلی و مشخص کردن تاریخ ورود و خروج، به راحتی هتل موردنظر خود را رزرو کنید. تیم پشتیبانی فلای تودی در تمام ساعات شبانه روز، آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است. مزایای رزرو آنلاین هتل کیش در فلای تودی عبارتند از: دسترسی به تمام اطلاعات هتل ها، امکان مقایسه هتل ها با یگدیگر، بهره مندی از تخفیف های ویژه و غیره.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.