در کدام منطقه استانبول هتل رزرو کنیم؟

در کدام منطقه استانبول هتل رزرو کنیم؟

شهر استانبول یکی از نقاط گردشگری بسیار محبوب برای ایرانیان به‌شمار می‌رود. این شهر جاذبه ‌های گردشگری فراوانی داشته و با توجه به اینکه در منطقه اوراسیایی ترکیه واقع شده است، می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز سفر به اروپا را برای شما رقم بزند. اما قبل از سفر به استانبول شاید به این فکر کنید که در کدام منطقه استانبول باید هتل رزرو کنید؛ از همین‌رو در این مطلب ما ضمن آشنایی شما با بهترین مناطق برای رزرو هتل در مورد هتل گرین پارک مرتر استانبول و برخی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم. همراه ما باشید!

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل

استانبول شهری زیباست و اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید، بهتر است با مناطق معروف استانبول که بهترین مکان برای رزرو هتل هستند، آشنا شوید. آشنایی با بهترین مناطق شهر استانبول به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به سلیقه، وضعیت مالی و روحیات خود در مناسب‌ترین محله هتل رزرو کنید.

محله سلطان احمد

یکی از بهترین مناطق شهر استانبول برای رزرو هتل، محله سلطان احمد است. این محله را می‌توان قلب تاریخی و فرهنگی استانبول به‌شمار آورد. شما با اقامت در این محله می‌توانید از قدیمی‌ترین منطقه شهر استانبول لذت ببرید. دورتادور این محله را آب فرا گرفته و قسمت غربی آن هم با دیوارهای تاریخی مربوط به پاسبانی پوشانده‌‌ شده‌اند.

اگر می‌خواهید برای اولین بار به شهر استانبول سفر کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که در محله سلطان احمد هتل رزرو کنید؛ چرا که علاوه‌بر زیبایی بیش از اندازه، هتل‌های زیادی هم در این محله وجود دارند. هتل‌ سه ستاره باسیلوس یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های شهر استانبول به‌شمار رفته که در این منطقه واقع شده است. با اقامت در این هتل، شما می‌توانید به مناطق گردشگری شهر استانبول مانند کاخ توپکاپی، مسجد حاجی صوفیا دسترسی راحتی داشته باشید.

محله بی اوغلو

محله بی اغلو در شمال محله سلطان احمد قرار داشته و یکی از بهترین مناطق برای رزرو هتل در شهر استانبول به شمار می‌رود. این محله به منطقه سرزنده و پویای شهر استانبول معروف است. خیابان استقلال یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های استانبول در این محله قرار دارد و اگر شما هر ساعت از شبانه‌روز به این خیابان بروید، افرادی را در حال خرید می‌بینید.

اگر با هزینه‌های فروشگاه‌ها و رستوران‌های لوکس میدان تکسیم کنار نمی‌آیید، می‌توانید به این محله مراجعه کنید و از صرف غذاهای محلی و خوشمزه با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه‌ لذت ببرید. نکته جالب در رابطه با منطقه بی اغلو این است که گردشگران با هر میزان توان مالی می‌توانند لحظاتی شاد و مفرح در این محله تجربه کنند.

Jumba Hostel یکی از بهترین‌ هاستل‌هایی است که در استانبول وجود داشته و در این محله قرار دارد؛ از همین‌رو اگر توان مالی مطلوبی دارید، می‌توانید یک اتاق در این هاستل رزرو کنید. محیط جذاب این هاستل بدون شک می‌تواند سفری لذت‌بخش برای شما رقم بزند.

اما اگر به‌دنبال اقامتگاهی با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید، ما به شما هتل 4 ستاره مدرن را پیشنهاد می‌کنیم. البته که Villa Pera Suite هم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود، این هتل در مرکز بی اغلو قرار داشته و به جاذبه‌ های گردشگری شهر استانبول مانند میدان تکسیم دسترسی راحت‌تری دارد.

محله مرتر

یکی از بهترین محله‌ها برای رزرو هتل در شهر استانبول محله مرتر است. این محله به‌خصوص برای کسانی که عاشق خرید هستند، انتخاب مناسبی به‌شمار می‌رود. در محله مرتر بهترین مراکز خرید شهر استانبول قرار گرفته و در واقع می‌توان این منطقه را قطب اصلی لباس و پوشاک شهر استانبول دانست.

اکثرا صادرات لباس و پوشاک شهر استانبول از این محله صورت می‎گیرد. مراکز خریدی که در این محله قرار دارند، به‌خوبی می‌توانند انتظارات و نیازهای مختلف گردشگران با سلایق مختلف را بر آورده کنند.

هتل پارک سبز مرتر استانبول یکی از بهترین مکان‌ها برای اسکان مسافرین و گردشگران در این منطقه است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل به مرکز خریدهای محله مرتر دسترسی داشته باشید و هرآنچه را که مد نظر دارید، تهیه کنید. فروش انواع لباس‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب و به‌صورت عمده در این محله صورت می‌گیرد، پس فرصت را از دست ندهید با رزرو یکی از اتاق‌های هتل پارک سبز مرتر استانبول، بهترین‌ها را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

علاوه بر مراکز خرید، فستیوال‌های بسیار پرطرفدار شهر استانبول در این منطقه برگزار می‌شوند. تمامی فستیوال‌های مربوط به سال نو میلادی و عید نوروز در این محله برگزار شده و حال‌وهوای دیگری به آن می‌بخشند.

محله گالاتا

محله گالاتا یکی از بهترین و پرجنب‌‌و‌جوش‌ترین محله‌های شهر استانبول است و شما می‌توانید در محله گالاتا هتل رزرو کنید. در طی سال‌های اخیر محله گالاتا به‌شدت مورد توجه گردشگران قرار گرفته؛ چرا که این محله کافه‌های دنج و بسیار زیبا، رستوران‌های لوکس و محیط جذاب برای شبگردی‌های مهیج داشته و این موارد به شدت برای گردشگران محبوب بوده است.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در این محله وجود دارد و شما با اقامت در هر کدام از آن‌ها می‌توانید لحظاتی هیجان‌انگیز و زیبا را برای خود رقم بزنید. Happy Home Galata Partsیکی از هتل‌هایی است که شما می‌توانید با اقامت در آن لذت شبگردی‌ در محله گالاتا را تجربه کنید.

 

با فلای تودی سفری هیجان‌انگیز و بی دردسر داشته باشید!

فلای تودی یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی است که از طریق آن شما می‌توانید بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده و در بهترین محله شهر استانبول هتل رزرو کنید. با فلای تودی تمامی اقدامات سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و سفری هیجان‌انگیز و بدون دردسر برای خود رقم بزنید. شما می‌توانید به‌راحتی با مشاورین فلای تودی تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید در هتل پارک سبز مرتر استانبول یا دیگر هتل‌های این شهر برای شما اتاق رزرو کنند.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.