راهنمای رزرو هتل شایگان

راهنمای رزرو هتل شایگان

هتل شایگان جزو برترین و محبوب‌ترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید. به همین خاطر مخصوصاً در دوران پیک سیزن، اتاق‌های هتل شایگان به سرعت تکمیل ظرفیت می‌شود. از‌این‌رو بهتر است با مراجعه به سایت رزرو هتل شایگان کیش و رزرو کامل یک اتاق، از بابت محل اقامت خود آسوده خاطر باشید. خب برای رزرو اتاق باید چه مراحلی را پشت سر گذاشت؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا رزرو اتاق در هتل شایگان را با علی بابا به شما نشان دهیم.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

معرفی هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش جزو معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید. این هتل 5 ستاره در سال 1382 به بهره‌برداری رسید و طی این سال‌های هنوز هم جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید. این هتل در کنار خط ساحلی قرار دارد و همین موضوع بیش از همه باعث شهرت آن شده است.  هتل شایگان موقعیت قرارگیری مناسبی دارد. از‌این‌رو مسافران می‌توانند به جاهای دیدنی کیش همانند اسکله تفریحی و بازارهای متعدد همانند مراکز خرید پردیس 1 و 2، رؤیا مال، بازار زیتون، مرکز تجاری پانیذ و ... دسترسی پیدا کنند.

این هتل سالیان سال است که در زمینه مهمانداری مهارت دارد. نیروهای هتل شایگان افرادی باتجربه و تحصیل‌کرده هستند و رفتاری بسیار مؤدبانه و محترمانه از خود نشان می‌دهند. این هتل با وجود آنکه ظاهری قدیمی دارد؛ اما فضای داخلی آن را به‌خوبی بازسازی کرده‌اند. در طبقه اول این مجموعه هتل شانی وجود دارد که جزو رستوران‌های باکیفیت جزیره به حساب می‌آید. همچنین انواع برنامه‌های طنز شبانه در سالن همایش همین هتل برگزار می‌شود.

روش‌های رزرو اتاق در هتل شایگان کیش

برای رزرو اتاق در هتل شایگان روش‌های مختلفی وجود دارد. در وهله اول می‌توانید بعد از آنکه به جزیره کیش رسیدید، خودتان را به این هتل برسانید و یک اتاق بگیرید. در این روش امکان دارد اتاق خالی پیدا نکنید. همچنین باید بدانید که باید نرخ کامل را پرداخت کنید. حتی شاید مجبور شوید در اتاقی که دوست ندارید اقامت داشته باشید. روش بعدی، رزرو از شماره تماس هتل است. در این روش می‌توانید رزرو را به‌صورت کامل انجام دهید و برگه واچر برای شما فکس یا ایمیل شود. به این ترتیب اتاق خودتان را دریافت می‌کنید؛ اما باز هم باید نرخ کامل را بپردازید.

در روش سوم می‌توانید از طریق وبسایت علی بابا اقدام کنید. فقط با چند مرحله ساده می‌توانید هر اتاقی که می‌خواهید را در هتل شایگان رزرو کنید و واچر را از طریق علی بابا دریافت نمایید. علی بابا نیز به‌صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی می‌کند. پس در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید سریعاً با پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین دیگر نیازی به پرداخت مبلغ کامل اتاق نیست. زیرا در علی بابا همیشه می‌توانید از تخفیف‌های متعدد استفاده کنید. در ضمن اگر جزو باشگاه مشتریان ویژه علی بابا شده باشید، از تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند خواهید شد.

مراحل رزرو هتل شایگان کیش به صورت اینترنتی

  1. ابتدا وارد سایت علی بابا شوید و در بخش هتل، هتل شایگان کیش را جستجو کنید.
  2. در بخش بالا سمت چپ، تاریخ ورود و تاریخ خروج از هتل را انتخاب نمایید.
  3. در بخش پایین سایت، می‌توانید انواع اتاق و سوئیت مختلفی که در مدت سفرتان آماده تحویل هستند به شما نمایش داده می‌شوند.
  4. با کلیک روی رزرو اتاق، وارد صفحه ورود به اکانت کاربری خودتان خواهید شد.
  5. در صورتی که اکانت کاربری نداشته باشید، در عرض 2 دقیقه اکانت کاربری خودتان را می‌سازید.
  6. حال باید نام مسافران، تاریخ سفر و فرم رزرو را تکمیل نمایید.
  7. در این مرحله تمامی اطلاعات به شما نمایش داده می‌شود و باید این اطلاعات را تأیید کنید.
  8. بعد از تأیید اطلاعات به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. در این صفحه باید مبلغ کل شب‌های اقامت را بپردازید.
  9. در نهایت یک واچر برای شما صادر می‌شود.
  10. در بخش کاربری و روی اپلیکیشن موبایل در هر لحظه می‌توانید به واچر خود دسترسی پیدا کنید.

قوانین و نکات رزرو هتل شایگان کیش

  1. قوانین کنسلی در هر زمان متفاوت خواهد بود. پس پیش در سایت رزرو هتل شایگان کیش حتماً قوانین کنسلی را بررسی نمایید تا دچار مشکل نشوید.
  2. اتاق در سال 14 تحویل مسافران می‌شود و مسافران عزیز نهایتاً تا ساعت 12 باید اقدام به تخلیه اتاق کنند. در صورتی که مسافر بعد از ساعت 12 اتاق را تخلیه نکند، به منزله یک روز اقامت بیشتر است و باید هزینه آن را پرداخت نماید.
  3. سوئیت‌های جانبی دارای اتاق خواب هستند و ظرفیت شش نفر را دارند.
  4. سوئیت‌های جانبی در نیم‌طبقه اول قرار دارند و مسافر ان برای دسترسی به آن باید چند پله را بدون آسانسور بالا بروند؛
  5. اتاق‌های ویلایی هتل در محوطه اصلی قرار دارند.
  6. سوئیت‌های ویلایی در محوطه هتل قرار دارند و دارای چند پله هستند.
  7. هزینه اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان است.
  8. هزینه اقامت کودکان 2 تا 6 سال به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.
  9. هزینه اقامت کودکان 6 سال به بالا به‌صورت کامل دریاف می‌شود.
  10. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
  11. استعمال دخانیات داخل محوطه هتل ممنوع است.

در نهایت باید گفت که علی بابا بهترین روش برای رزرو اتاق در هتل شایگان به حساب می‌آید. با کمک علی بابا هم از تخفیفات مختلف بهره‌مند می‌شوید و در هر ساعت شبانه روز می‌توانید از پشتیبانی مجموعه کمک بگیرید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.