تورهای نوروز ۹۹ جنوب شرق آسیا با آژانس‌های تخصصی

تورهای نوروز ۹۹ جنوب شرق آسیا با آژانس‌های تخصصی
برای بسیاری از خانواده‌ها، سفر نوروزی شاید تنها سفر سال یا حداقل مهم‌ترین سفر سال آن‌ها باشد چرا که همگی افراد در بلندترین زمان ممکن توانسته‌اند برنامه‌ی خود را هماهنگ کرده و به سفری دسته‌جمعی در مقصدی که به آن علاقه داشته‌اند سفر کرده‌اند، پس این که کیفیت و دقت آن تور، همانی باشد که آ‌ن‌ها توقع دارند از پس آژانس مسافرتی که سابقه و تجربه‌ی لازم را داشته باشد بر می‌آید.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

آژانس آویسا، با سابقه‌ای بیش از ده ساله در زمینه تورهای مسافرتی و با تمرکز بر تورهای جنوب شرق آسیا و به‌خصوص مسیرهای خاص این منطقه، توانسته تا بازار تورهای این منطقه، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت و برنامه‌ریزی دل‌خواه مشتریان را ارائه دهد. در این‌جا دو مقصد محبوب و همیشگی مسافران را در نوروز ۹۹ تشریح خواهیم کرد.

تور مالزی نوروز 99؛ لذت سواحل خانوادگی و دنج

تور مالزی نوروز 99 می‌تواند از بهترین سفرهای نوروزی برای خانواده‌های ایرانی باشد. در درجه‌ی اول آن که به واسطه‌ی فاصله‌ای که از ایران دارد و نیاز آن به حداقل ۱ هفته برای گردش و تفریح است، ممکن است در مواقع دیگر سال امکان هماهنگی همه‌ی اعضای خانواده وجود نداشته باشد. در درجه‌ی بعدی اما خود جاذبه‌های بی‌نظیر مالزی‌ست که به‌خصوص در نوروز می‌تواند برای مسافران جذاب و دوست‌داشتنی باشد.
تورهای نوروزی مالزی با پروازهای ایرلاین خوش‌نام ایرانی ماهان برنامه‌ریزی شده است و به صورت پیش‌فرص مدت زمان تورهای این مسیر ۷ شب و ۸ روز خواهد بود. پروازهای ماهان به این مقصد اواخر شب از تهران پرواز کرده و تقریباً صبح به وقت محلی به کوالالامپور می‌رسد و در برگشت هم قبل از شب به وقت محلی به سمت تهران حرکت کرده و نیمه‌شب به وقت تهران می‌رسد. در کنار این پرواز برای مسافرانی که درخواست استفاده از ایرلاینی مانند قطر را داشته باشند نیز فراهم است اما قیمت این پرواز تقریباً دوبرابر ماهان خواهد بود و همچنین توقفی در شهر دوحه خواهد داشت.

خدماتی که آژانس آویسا بر روی تور مالزی خود عرضه می‌کند شامل بلیت رفت و برگشت به کوالالامپور، اقامت در هتل انتخابی با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری، تورلیدر فارسی، سیم کارت رایگان مالزی و بیمه مسافرتی تا سقف ۱۰ یا ۲۰ هزار یورو خواهد بود. همچنین مسافرانی که قصد استفاده از تورهای شهری یا خارج شهر در مقصد را داشته باشند، می‌توانند از تورلیدرها آن‌ها را خریداری کنند و به سهولت و راحتی به گردش بپردازند.
بسته‌های تور مالزی که آویسا برای همراهان خود در نوروز ۹۹ برگزیده است به مقصدهای کوالالامپور، لنکاوی و پنانگ است. در کنار این‌ها امکان ترکیب کوالالامپور با سنگاپور یا بالی نیز وجود دارد. شهر کوالالامپور اگر چه زیبا و پر امکانات است اما برای تور نوروز 99 مالزی پیشنهاد ما آن است که حتماً به اقامتی ۴ شبه در این شهر اکتفا کنید و ۳ شب دیگر را در یکی از سواحل دنج، خانوادگی و زیبای پنانگ یا لنکاوی اقامت کنید، مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. اگر قصد سفر به این شهرها را داشتید حتماً هتل ۵ ستاره رزرو کنید، چیزی که برای کوالالامپور لزومی بر آن نیست.

تور تایلند نوروز 99؛ لذت سواحل پر جنب و جوش

مسافران زیادی به سفر تایلند رفته‌اند و باز هم آن را برای بار چندم انتخاب می‌کنند، دلایل این امر فراوان است، شاید راحتی و آسایشی که در این مسیر برای مسافران ایرانی وجود دارد در شهر دیگری نتوان یافت و همین سبب شده تا مسافران به جای برگزیدن مسیری جدید، به تکرار این کشور بی‌نظیر بپردازند و همیشه هم راضی و خوشحال باشند.

تور تایلند نیز با پرواز ماهان برنامه‌ریزی شده است. مدت زمان این مسیر نیز برای مسافران تورهای نوروزی تایلند ۷ شب و ۸ روز خواهد بود. پروازهای نوروزی اما یک تفاوت اساسی با روزهای عادی سال دارند، علاوه بر پرواز به بانکوک، پرواز مستقیم ماهان به پوکت نیز در روزهای عید نوروز هم برقرار است و به همین دلیل شیوه‌ی ارائه بلیت‌ها به ۴ شکل امکان‌پذیر شده است.
  1. پرواز رفت و برگشت به بانکوک
  2. پرواز رفت به بانکوک و برگشت از پوکت
  3. پرواز رفت به پوکت و برگشت از بانکوک
  4. پرواز رفت و برگشت به پوکت
کسانی‌که قصد خرید تور بانکوک یا تور بانکوک پاتایا را دارند، از گزینه‌ی اول بهره می‌برند. کسانی‌که که قصد سفر به تور ترکیبی بانکوک پوکت دارند وابسته به این که ترجیح می‌دهند اقامت‌شان با چه ترکیبی باشد یکی از گزینه‌های دوم یا سوم را بر می‌گزینند و نهایتاً کسانی‌که در پوکت اقامت دارند از گزینه‌ی آخر بهره خواهند برد. البته ممکن است در شرایطی و وابسته به روز و تاریخ انتخابی، افرادی مجبور شوند به جای گزینه‌های دوم و سوم از گزینه‌ی اول استفاده کنند.
خدماتی که آژانس آویسا در تورهای نوروز 99 تایلند هم ارائه می‌کند، مشابه با خدمات تور مالزی‌ست.
مسافران در تایلند می‌توانند شهرهای بانکوک، پوکت، پاتایا یا ساموئی را برای سفر خود برگزینند. البته باید دقت کنید که آژانس آویسا به عنوان مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا، امکان آن را دارد که مسیرهای دیگر کشور زیبای تایلند را به مسافران عرضه کند. پس اگر تصمیم برای سفر به تایلند دارید، بهتر است با یکی از مجریان تخصصی آن سفر کنید، پس با ما تماس بگیرید و تور تایلند نوروز 99 خود را برنامه‌ریزی کنید.
 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.