سفر‌های نوروزی به صرفه را از حالا رزرو کنید

سفر‌های نوروزی به صرفه را از حالا رزرو کنید
بهترین تفریح ممکن در سال جدید سفر رفتن است، شهرهای جدید را می‌بینید و با مردمی از سرزمین‌های دیگر معاشرت می‌کنید.  مقاصد مختلفی را می‌توانید برای سفر خانوادگی و یا دوستانه انتخاب کنید در اینجا نکته اساسی این است که اگر هرچه زودتر هتل و پرواز سفر را در غالب تور رزرو کنید با نرخ پایه و به صرفه خرید می‌کنید.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

سفری آرامش بخش در سواحل دریای آندمان با تور تایلند نوروز

تور تایلند نوروز 98یک انتخاب برای کسانی‌ است که در سفر سخت گیر هستند این مقصد گردشگری همه ساله گردشگران فراوانی را جذب می‌کند و استاندارد‌های بالایی در هتل داری و خدمات گردشگری دارد. تور‌های مختلف ترکیبی و تک مقصدی در آژانس آویسا برای سفر نوروزی شما برنامه‌ریزی شده است طبق سلیقه شخصی می‌توانید سفر به بانکوک، پاتایا و پوکت را انتخاب کنید و یا ترکیبی از بانکوک و یک شهر ساحلی را داشته باشید.
در این سفر مناسب‌تر است هتل‌های چهار و پنج ستاره رزرو کنید تا از امکانات فوق‌العاده هتل‌ها مانند خدمات استخر، اسپا، سالن‌های ماساژ استفاده کنید  تمام هتل های آژانس با خدمات سرو صبحانه نیز هستند.
این سفر معمولا حدود یک هفته است و با پرواز مستقیم و راحت ماهان برنامه‌ریزی می‌شود همه تور‌ها دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند و از گشتهای شهری وخرید در تایلند لذت می‌برید البته ترتیب هماهنگی لازم برای ترنسفر فرودگاهی نیز جزو خدمات آژانس است.
برای ساختن تعطیلاتی زیبا و به یادماندنی به سفر به تایلند فکر کنید و از مشاوره کارشناسان سفر آویسا استفاده کنید.

با تور مالزی نوروز در تعطیلات عید ۹۸ خوش بگذرانید

انتخاب درست یعنی رزرو تور مالزی نوروز 98 و سفر به شهری سر سبز و زیبا که از قدم زدن و اقامت در آن بسیار به هیجان می‌آیید. در کوالالامپور خرید کنید و از غذاهای محلی مالزیایی نوش جان کنید  برای دیدن موزه‌ها و پارک‌های زیبا بروید، برج های پتروناس یکی از نماد‌های کوالالامپور است که دیدنش را نباید از دست بدهید به بالای برج بروید و  شهر را تماشا کنید.
برنامه‌ریزی تور مالزی در آژانس آویسا بسیار جامع است و شما می‌توانید بجز دیدن کوالالامپور برای سفر به لنکاوی، پنانگ و حتی سنگاپور نیز برنامه‌ریزی کنید.
تمام هتل های پیشنهادی آژانس از سه ستاره‌های ارزان گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس دارای صبحانه و انواع سرویس های مختلف هستند که می توانید اطلاعات دقیق رااز کارشناسان آژانس دریافت کنید.
پرواز‌های مالرزی با هواپیمایی ماهان انجام شده و گردشگران با ترنسفر‌های آژانس به هتل دست رسی راحتی دارند. برای داشتن نوروزی فرح‌بخش به مالزی سفر کنید.

عید 98 در میان فرهنگ گرجی با تور گرجستان نوروز

تور گرجستان نوروز 98  یک سفر ارزان و نزدیک نوروزی است که با جمعی از دوستان و خانواده می‌توانید این سفر را انتخاب کنید. عاشق گرجستان می‌شوید این شهر پر از غذاهای خوشمزه گوشتی است که دستور‌ پخت‌های مرموز و عالی دارند.
به خیابان روستا ولی بروید و در کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان قدیمی طعم واقعی و لذت بخش غذاها و نوشیدنی‌های گرجی را بچشید و با مردم گرجی معاشرت کنید.
یکی از دیدنی‌ها جذاب تفلیس برج ساعت در خیابان شاوتلی است، سبک معماری و رنگ آمیزی آن هیچ کم از داستان‌های زمانهای کودکی ندارد. در اطراف این برج جالب کافه های خوبی است که می‌توانید در این فضای زیبا قهوه بنوشید.
در تفلیس هتل چهار ستاره رزرو کنید هتل‌های پیشنهادی آژانس دارای صبحانه هستند و اقامتی دلچسب را تجربه می‌کنید.
سفر به گرجستان با هواپیمایی قشم ایر و ایران ایر انجام می‌شود تور‌ها در آژانس آویسا دارای ترنسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان هستند به همراه  خانواده و دوسانتان امسال عید نوروز را در گرجستان جشن بگیرید.

سفر به شهر رویایی ترکیه با تور استانبول نوروز

تور استانبول نوروز 98 بسیار پرطرفدار است، ترکیه را ببینید و در خیابان هایش قدم بزنید مخصوصا استانبول که شهری زیبا و بی‌نظیر است در بهار رنگارنگ و سر سبز می‌شود می‌توانید تصور کنید که سفر به شهری که درمیان  تنگه بسفور عبور کرده انواع کشتی‌های مسافربری با غذاهای دریای و کبابهای ترکی دارد چه چیز محشری از آب در می‌آید.
تورهای نوروزی آژانس آویسا را از حالا با نرخ پایه با هواپیمایی معراج و قشم ایر رزرو کنید و به این شهر زیبا سفر کنید.
استانبول پر از هتل‌های زیبای سه تا پنج ستاره است با هر بودجه‌ای می‌توانید از مهمانان این شهر باشید؛ برای انتخاب هتل با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید هتلی درامیننو یا تقسیم انتخاب کنید که دست رسی راحتی به مترو وتراموا داشته باشد البته در این محله‌ها بسیاری از دیدنی‌ها را می‌توانید با قدم زدن هم ببینید.
در استانبول بسیاری از برند‌های اروپایی شعبه دارند و از تمامی برند‌های ترک هم می‌توانیدخرید‌های خوب داشته‌ باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید.

تعطیلاتی رویایی در هتل‌های شاهانه با تور آنتالیا نوروز

این شهر جنوبی و ساحلی ترکیه  هر ساله پذیرای گردشگران اروپایی فراوانی است هتل های مجلل و زیبایی دارد و با استاندارد‌های بالا از شما میزبانی می‌کنند استخر های زیبا بزرگ که چهار فصل هستند و اتاق‌های کودک و محوطه بازی‌های خوبی برای بچه‌ها و کودکان در سنین مختلف دارند.
بسته به ستاره و رتبه هتل‌ها خدمات و تعدد سرویس‌ها کمی متفاوت است اما بسیاری از هتل‌های آژانس دارای خدمات سرو غذا و نوشیدنی شبانه‌روزی هستند و هزینه جانبی بابت خورد و خوراک هم ندارید و از غذاها و نوشینی‌های ترکی و بین‌المللی لذت می برید.
تور‌های آنتالیا با پرواز‌های مختلف ایران‌ ایر، سان اکسپرس و اطلس جت برنامه‌ریزی شده و به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی ارائه شده اند. البته فاصله فرودگاه تا هتل در پرواز‌های ترک کوتاه‌تر است و زود‌تر به هتل می‌رسید.
تعطیلات نوروز را به این شهر ساحلی سفر کنید؛ با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور آنتالیا نوروز 98 را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.