سرور مجازی ویندوز اروپا چه کشورهایی را بخریم؟

سرور مجازی ویندوز اروپا چه کشورهایی را بخریم؟

چنانچه قصد خرید سرور مجازی ویندوز اروپا را دارید بهتر است بدانید که کدام کشور ها کیفیت سرویس دهی بهتری را به کاربران ایرانی دارند. در اکثر کشور های اروپا دیتاسنتر های بین المللی متعددی در حال ارائه خدمات به کاربران از کشور های مختلف هستند که از این میان شرکت های معروفی نظیر OVH ، لیزوب و هتزنر از معروف ترین شرکت های بین المللی در ارائه خدمات سرور مجازی هستند که شرکت های ایرانی با برخی از این دیتاسنترها به صورت نمایندگی برای ارائه خدمات از آن ها کار می کنند. در ادامه به معرفی بهترین کشورها برای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا Windows VPS خواهیم پرداخت .

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سرور مجازی اختصاصی که مخفف عبارت انگلیسی Virtual Private Server است در تعریف ساده یک رایانه مجازی است که در محلی با دسترسی به اینترنت پرسرعت و شرایط نگهداری خاص به نام مرکز داده یا Data center میزبانی می شود. همین قابلیت مجازی بودن این سرور ها این امکان را به کاربران آن ها می دهد تا از هر کجا از دنیا بتوانند از راه دور با استفاده از اینترنت به این سرور ها متصل شوند و خدمات خود را از طریق آن ها ارائه دهند.

انواع سرور مجازی اروپا

در یک دسته بندی کلی می توان گفت که سرور های مجازی که در کشور های اروپایی میزبانی می شوند، بر اساس سیستم عاملی که از آن پشتیبانی می کنند و بر روی آنها نصب می شود به دو گروه سرور مجازی ویندوز اروپا و سرور مجازی لینوکس اروپا تقسیم بندی می شوند که کاربران این سرور ها می توانند بسته به زبان های برنامه نویسی که با آن ها کار می کنند و پایگاه های داده ای که نیاز به نصب دارند سیستم عامل مد نظر خود را انتخاب کنند.

در ایران بیشتر کاربرانی که نیاز به کار با محیط گرافیکی برای ترید و بازرگانی، تغییر آی پی ایرانی جهت عبور از تحریم ها و یا استفاده از وب سرویس های قابل ارائه در سیستم عامل ویندوز دارند از Windows VPS استفاده می کنند و کاربرانی که نیاز به راه اندازی سرویس های تحت سیستم عامل لینوکس دارند از Linux VPS استفاده می کنند.

مزایای استفاده از سرور مجازی ویندوز اروپا

برای کاربران ایرانی که از کشور ایران تصمیم به خرید و اتصال به سرور های مستقر در کشور های اروپایی نظیر هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و … را دارند استفاده از سرور های اروپا مزایا متعددی دارند که در ادامه به صورت خلاصع به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. دسترسی به اینترنت پر سرعت بین المللی از طریق اتصال از راه دور.
  2. امکان اتصال از طریق موبایل های هوشمند، تبلت و کامپیوتر از هر کجا.
  3. دسترسی 24 ساعته و بدون قطعی به سرور ها.
  4. استفاده از سیستم عامل محبوب ایرانی ها یا همان ویندوز که تمامی ما تجربه کار با آن را داریم.
  5. عبور از تحریم ها و محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است.
  6. امکان فعالیت به عنوان یک شهروند از کشوری که سرور در آن میزبانی می شود.
  7. سرعت دسترسی بهتر از خارج از کشور و سرور های گوگل
  8. امکان میزبانی نرم افزار ها و اپلیکیشن های نوشته شده باMicrosoft dot net
  9. امکان میزبانی و دسترسی به پایگاه داده Microsoft SQL server
  10. امن ترین، سریع ترین و روان ترین سیستم عامل برای کار از راه دور با محیط گرافیکی GUI
  11. استفاده از منابع سخت افزاری و نرم افزاری کاملا اختصاصی
  12. امکان استفاده از سیستم عامل به صورت کامل و با کاربر Administrator
  13. قابلیت نصب انواع نرم افزار هایی که بر روی سیستم عامل ویندوز قابل نصب هستند
  14. پینگ تایم و زمانی دسترسی مناسب برای ایران
  15. مناسب برای اجرای نرم افزارهایی که نیاز به دسترسی به اینترنت پر سرعت و فعالیت 24 ساعته دارند.

معرفی بهترین کشورها برای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا

بهترین کشور برای خرید سرور مجازی ویندوز کجاست؟ در ادامه به معرفی بهترین کشورهای اروپایی که بهترین سرعت و کیفیت را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهند و احتمال بلاک شدن کاربران ایرانی در دسترسی به آنها بسیار ناچیز است را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا از کشور آلمان

کشور آلمان یا Germany با جمعیت 80 میلیون نفری خود از کشور های بزرگ و پیشرفته اروپایی با فاصله 5100 کیلومتری از ایران است که سال هاست در زمینه ارائه سرور مجازی و سرور اختصاصی از جایگاهی خاص بین کشورهای اروپایی برخوردار است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. دیتاسنتر های این کشور در چند شهر بزرگ آن من جمله برلین مرکز این کشور قرار دارند و در صورتی که نیاز به خرید سرور مجازی آلمان دارید شرکت توشن بهترین گزینه برای خرید مطمئن با نماد اعتماد برای کاربران ایرانی است.

راهنمای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا از کشور فنلاند

کشور فنلاند یا Finland در فاصله 4600 کیلومتری از ایران با جمعیت کم 6 میلیون نفری خود از کشور های پیشگام در ارائه سرورهای مجازی با سیستم عامل ویندوز و لینوکس است که در سال های اخیر از کشور هایی بوده است که کاربران ایرانی توجه زیادی را به آن داشته اند. جمهوری فنلاند در شمال اروپا قرار دارد و بیشتر دیتاسنتر های آن در مرکز آن و در شهر هلسینکی قرار گرفته اند. فنلاند از شمال با نروژ، از شرق با روسیه، از غرب با سوئد مرز زمینی دارد. شرکت توشن سرور مجازی فنلاند را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت و آپتایم به کاربران خود ارائه می دهد.

راهنمای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا از کشور هلند

کشور هلند یا Netherlands در فاصله 5500 کیلومتری از کشور ایران از دیگر کشورهای اروپایی است که توانسته است با ارائه سرور های با کیفیت و میزبانی چندین دیتاسنتر معروف بین المللی در مرکز خود، توجه ایرانی ها ا به خود جلب کند. جمعیت این کشور در حدود 17 میلیون نفر است و از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از راه دریا با بریتانیا همسایه است. آمستِردام پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور هلند است که در استان هلند شمالی در غرب هلند واقع شده است. در صورتی که قصد خرید سرور مجازی هلند را دارید شرکت توشن امکان ارائه سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز و یا لینوکس با بهترین کیفیت را از این کشور به کاربران ایرانی دارد.

سخن آخر

علاوه بر کشور های نام برده شده در بالا کشور های دیگری نیز در اروپا میزبان دیتاسنتر های بین المللی هستند که برای کاربران ایرانی به کشورهایی اشاره کردیم که بهترین بازدهی و سرعت دسترسی را در سال های اخیر فراهم کرده اند. در شرکت توشن از کشور های اعلام شده سرور مجازی با هر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز قابل ارائه هستند. همین حالا با شماره 021 – 91006996 تا کارشناسان فروش شرکت توشن ابهامات و سوالات شما را رایگان پاسخگو باشند و یا به آدرس اینترنتی www.Toshan.net برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.