معرفی سرور مجازی لینوکس آسام سرور

معرفی سرور مجازی لینوکس آسام سرور

Virtual Private Server یا سرور مجازی که به آن vps هم گفته می‌شود، دارای قابلیت‌های مختلفی است. قابل ذکر است که سرور مجازی لینوکس توسط آسام سرور ارائه می‌شود که کاربرد زیادی در سایت‌هایی با ترافیک بالا و برنامه‌های متن باز دارد. علاوه بر این، دارای امنیت بالا، پردازش بالا و انعطاف‌پذیری است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره سرور مجازی آسام سرور خواهیم داد؛ پس همراه ما باشید.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

 

سرور مجازی چیست؟

سایت‌ها، کاربران و اطلاعات و داده‌های زیادی دارند؛ تمامی داده‌های یک سایت باید روی سروری ذخیره شوند. باید بدانید که سرور یک سیستم کامپیوتری قوی است که اطلاعات وب‌سایت‌ها روی آن وجود دارند.

بعد از اینکه فهمیدید سرور چیست، به مفهوم سرور مجازی می‌پردازیم؛ قابل ذکر است که توسط تکنولوژی مجازی‌سازی، سرورهای مجازی تولید می‌شوند. یک سرور مجازی تقریبا عملکردی مانند سرور فیزیکی دارد. اگر سروری مجازی‌سازی شود، ظرفیت آن با نرخ بالاتر و کارایی بیشتری برخوردار خواهد شد. همچنین هر سرور مجازی می‌تواند برنامه و سیستم عامل و ... را بدون تاثیر بر سایر منابع سیستم میزبان اجرا کند. تمام ویژگی‌های گفته شده دستیابی به داده‌ها و امنیت را افزایش می‌دهد.

شما با خرید سرور مجازی لینوکس، خواهید توانست با یک سخت افزار یا سرور اختصاصی چند سرور مجازی مستقل از هم داشته باشید و روی آن‌ها سیستم عامل و منابع مستقل نیز قرار دهید.

 سرور مجازی لینوکس

این سرور از سرویس‌هایی است که توسط آسام سرور ارائه می‌شود و کاربردهای زیادی دارد. از آنجایی که وقتی سیستم عاملی روی سرور نصب می‌شود، به صورت مستقیم با فناوری سرور در ارتباط نیست، سرورهای لینوکس و ویندوز محل میزبانی سیستم عامل یا ویندوز را نشان می‌دهند. در ادامه به مزایا و ویژگی‌های این سرور می‌پردازیم.

مزایای خرید سرور مجازی

سرور لینوکس از آنجایی که کاربرد زیادی دارد، پرطرفدار است. از مهم‌ترین مزایای این سرور می‌توان استفاده آسان را ذکر کرد؛ چرا که طوری طراحی شده است که هر فردی می‌تواند بدون دانش خاصی، کار با آن را تجربه کند. علاوه بر این، امنیت بالایی هم دارد و شما با خرید سرور مجازی لینوکس، دیگر نگران از بین رفتن داده‌هایتان نخواهید بود. این سرور برای رمزگذاری اطلاعات و داده‌ها هم استفاده می‌شود.

همچنین مقرون‌به‌صرفه بودن سرور، آن را از سایر سرورهای مجازی متمایز کرده است. علاوه بر این، از ویژگی انعطاف‌پذیری هم برخوردار است و آن را در وب‌سایت‌های مختلفی هم استفاده می‌کنند. این سرور برای کسانی مناسب است که فکر توسعه و گسترش سایت خود را در سر دارند تا با استفاده از آن، ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در سایت خود اعمال کنند.

علاوه بر این، این نوع از سرور، پاسخگوی نیازهای سایت شما خواهد بود و برای توسعه سایت بسیار مناسب است. برخورداری از سرور لینوکس، ترافیک سایت شما را هم بالا خواهد برد و به دلیل همین مزایایی که دارد، به بهترین سرور مجازی برای برنامه‌نویسان تبدیل شده است. برخی دیگر از مزایای این سرور لینوکس عبات‌اند از:

  • حفظ امنیت و حریم خصوصی

  • دارای پشتیبانی اختصاصی

  • پایداری و آپ تایم مداوم

  • عملکرد با قدرت پردازش زیاد

  • ظرفیت بسیار زیاد

  • سرعت بالا

  • قابلیت تهیه بکاپ و پشتیبان‌گیری به صورت منظم

  • قابلیت میزبانی از چند دامنه برای یک کاربر

  • اختصاص منابع لازم برای افراد

  • دارای دسترسی به ROOT برای کنترل سرور

ویژگی‌های سرور مجازی لینوکس

شما با خرید سرور مجازی لینوکس می‌توانید منابع مورد نیاز خود را به صورت نامحدود تامین کنید. به عنوان مثال اگر با کمبود حافظه یا CPU در سیستم خود مواجه شدید، در هر زمان که خواستید، می‌توانید حافظه خود را تا میزان دلخواهی افزایش دهید. همچنین روی سرور مجازی، نرم افزارهای فرانت پیج مانند پایتون، جاواPHP ،‌ROR ،‌ SSH و CGI را می‌توان نصب کرد و از آن‌ها بهره‌مند شد.

ویژگی‌های دیگر این سرور، انعطاف‌پذیری بالا و داشتن قیمت مناسب آن است. همچنین سیستم عامل لینوکس متن باز است؛ از این رو، امنیت زیادی در مقابل بد افزارها و ویروس‌ها را دارد و شما برای نصب کردن آن به لایسنس نیازی نخواهید داشت. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از این سیستم عامل، باگ‌ها را شناسایی و برطرف کنید.

 

بهترین ویژگی‌‌های آسام سرور

همانطور که می‌دانید، شرکت‌های زیادی هستند که در زمینه سرورهای اشتراکی، اختصاصی و مجازی فعالیت دارند. خرید سرور برای دسترسی به سرعت بالا و کیفیت خوب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ اما مسئله مهم این است که سرور خوب را از کجا بخریم؟ البته باید بدانید که اگر به تازگی وب‌سایت طراحی کرده‌اید یا سایت وردپرسی دارید، سرورهای اختصاصی و مجازی برای شما کاربردی نخواهند داشت.

ویژگی‌های متفاوت آسام سرور نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است. شما با خرید سرورهای اختصاصی آسام سرور، می‌توانید به منابع اختصاصی با حجمی بالا دسترسی داشته باشید و به صورت حرفه‌ای از آن در امور خود استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی این سرور، انتخاب کردن لوکیشن سرورتان از بین 31 لوکیشن مختلف است؛ سایر ویژگی‌های سرور مجازی لینوکس عبارت‌اند از:

  • منابع اختصاصی

  • تنوع لوکیشن‌ها

  • فضای ذخیره‌سازی SSD NVMe

  • سیستم Raid ورژن 10

  • پورت 1 گیگابایت

  • استفاده از Hyper-v و VMware ESXi

چرا سرور مجازی لینوکس آسام سرور را تهیه کنیم؟

با خرید سرور مجازی لینوکس، شما قادر خواهید بود به منابع کاملا اختصاصی با حجم بالا دست یابید. با ویژگی‌هایی که در بخش‌های بالا ذکر شد، باید دانسته باشید که شما با سرور لینوکس، می‌توانید به صورت حرفه‌ای امور خود را انجام دهید.

همچنین می‌توانید با ابزار IPMI سخت افزاری سرور را مدیریت کنید. مدیریت نرم افزاری سرور هم مانند تعویض سیستم عامل، ریستارت و ... در دست خودتان است. علاوه بر این موارد ذکر شده، در سرورهای مجازی آسام سرور شما محدودیتی در دسترسی ادمین و روت ندارید و تمام سرورهای این مجموعه دارای آپ تایم بالا و پایداری بدون توقف هستند و حتی پرسرعت‌ترین و جدیدترین نسل هارد دیسک SSD را ارائه می‌دهند.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.