اولین همایش آینده طراحی وب

اولین همایش آینده طراحی وب
اولین همایش آینده طراحی وب به منظور معرفی دستاوردها و تکنیک‌های جدید در حوزه طراحی وب به همراه نکات مهم در راه اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی در ۱۵ و ۱۶ مهرماه ۹۴ توسط مدرسه استانداردهای وب برگزار می‌گردد.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید


همایش آینده طراحی وب یک رویداد دو روزه برای طراحان، توسعه دهندگان FrontEnd و کسانی که می‌خواهند وب را جذاب کنند است. این رویداد توسط استودیو آرتیمان و مجیدآنلاین در نیمه مهرماه سال جاری در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزاری می‌شود. در این همایش، افراد با تجربه و کسانی که در صنعت وب دستی به آتش دارند تجربیات و اطلاعات خود را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند تا آنها هم بتوانند اثری متفاوت و جذاب در وب تولید کنند. همچنین با توجه به تب و تاب راه اندازی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا، در این رویداد علاوه بر نکات فنی، به نکات کسب و کاری نیز پرداخته خواهد شد و صاحبین کسب‌وکارهای موفق در این حوزه سخنرانی خواهند داشت. 
سعی شده است موضوعات و نحوه ارائه‌ها در این همایش متفاوت و جذاب باشد، از این رو برگزاری این همایش در چارچوب زیر خواهد بود:
۱- ارائه‌های فنی، تخصصی
ارائه‌ها بصورت فنی، تخصصی با هدف معرفی متدها و تکنولوژی‌های جدید در حوزه طراحی وب است که توسط افراد با تجربه که قبلا در این زمینه فعالیت دارند ارائه خواهد شد. زمان در نظر گرفته شده برای هر ارائه بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می‌باشد.
۲- سخنرانی‌ها
برخی از موضوعات فنی، تخصصی در حوزه وب و همچنین بررسی برخی کسب و کارهای موفق در حوزه وب با هدف انتقال تجربه، ایده و همچنین راهکار به علاقمندان، در قالب سخنرانی انجام خواهد شد. برخی از سخنرانان بدلیل اینکه خارج از ایران هستند بصورت مجازی و توسط Skype در این رویداد حضور خواهند داشت. زمان در نظر گرفته شده برای هر سخنرانی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد.
۳- پنل‌های چالشی و تعاملی
جهت تعامل بیشتر با شرکت‌کنندگان و رفع مشکلات آنان، یک پنل تخصصی در هر روز برگزار خواهد شد، که موضوعات پنل‌ها بصورت بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی و همچنین فنی می‌باشد که اعضای هر پنل انتخاب شده از صنوف مختلف جهت بحث در این زمینه و پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان می‌باشند. زمان در نظر گرفته شده برای هر پنل ۱ ساعت می‌باشد.

در هر کدام از بخش‌های بالا اساتید، سخنرانان و متخصصین برجسته‌ای با هدف به اشتراک‌گذاری دانسته‌های خود و کمک به ارتقا وب فارسی (چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ محتوایی، مدیریتی) در این رویداد حضور خواهند داشت. در بخش ارائه‌های فنی متخصصین برجسته ای از جمله امیرعباس عبدالعلی، آرش میلانی، پرهام باغستانی، شاهو طوفانی، جادی میرمیرانی، علی نعمتی شهاب، صالح سوزنچی، محسن طالب، میلاد اسلامی‌زاد، داوود تراب‌زاده و عسل راد و همچنین سالار کابلی و پری میچل که بصورت آنلاین در این رویداد حضور دارند، به ارائه فنی و آموزشی به علاقمندان خواهند پرداخت. در بخش سخنرانان نیز شاهین طبری، عطا خلیقی، شهاب جوانمردی، مجید علوی‌زاده، آرش برهمند، دکتر بهرام صادقی نیز سخنرانی خواهند داشت.
در بخش پنل‌های رویداد که با عنوان هر وب‌سایت به مثابه یک رسانه درروز اول و چالش نیروی انسانی در روز دوم برگزار خواهد شد محمد جواد شکوری، مانی قاسمی، روزبه منیری، جادی میرمیرانی، شاهین طبری، عطا خلیقی، مجید علوی‌زاده و پویا محمودیان حضور خواهند داشت که علاوه بر بررسی مشکلات این حوزه و ارائه پیشنهادات و راهکارهایی جهت بهبود این مسایل، پاسخگوی سوالات حضار خواهند بود.

موارد مطرح شده در زیر برخی از موضوعات و محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند :
  • خط، محتوا و فونت فارسی، از گذشته تا آینده
  • چرا ممکنه کار کردن به صورت آزاد به نفع شما باشه
  • ماشین زمان یادگیری فنون، از گدشته تا آینده وب
  • ورکلفوی طراحی مدرن با استفاده از gulp
  • وب پلتفرم و وب در سال ۲۰۲۰ به کجا خواهد رسید ؟
  • آینده وب از منظر داده های مکانی و سرویس های مبتنی بر نقشه
  • پنج اشتباه کلیدی در طراحی کسب‌وکارهای تحت وب
  • کاربرپژوهی در وب‌سایت‌ها و وب پرتال‌های سازمانی
  • نقش UX در آینده طراحی LandingPageها
  • آینده طراحی لی‌اوت وب سایت‌ها، ماجول گرید در دسترس‌تر از همیشه
  • آینده سوشال CRM در طراحی وب‌سایت
  • وب‌سایت به مثابه رسانه
  • آینده جاوااسکریپت، ES6 و بعد از آن
  • آینده طراحی وب سایت
  • Build tooling for a lean web application stack
  • آینده و پرداخت
  • سواد رسانه اي در آينده طراحي وب و دنياي ديجيتای دیجیتال

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد جزییات این رویداد به آدرس http://conf.wsschool.org/fowd و برای تهیه بلیت شرکت در این همایش به صفحه ثبت‌نام در اولین همایش آینده طراحی وب مراجعه کنید. همچنین در جوامع مجازی می‌توانید با هشتگ #FOWDConf94 ما را دنبال کنید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ مجید
مجید
سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹

۲۵۰,۰۰۰تومان.. خیییییییییییلی زیاده. من + خانومم= 500 +هزینه اقامت دوشب در تهران=؟؟!!
این همه اسپانسر و ...
خیلی دوست داشتم ولی