خرید انواع ویدئو پروژکتور آموزشی 2022

خرید انواع ویدئو پروژکتور آموزشی 2022

با وجود مجموعه وسیعی از انواع محصولات که در بازار موجود است، اطلاع از اینکه هنگام خرید یک ویدئو پروژکتور کلاسی و آموزشی باید از کجا شروع کرد، بس دشوار است. اما در حقیقت اینطور نیست و انتخاب یک دستگاه جدید برای مدرسه چندان دلهره‌آور نمی‌باشد. تنها کافی است کمی آگاهی در خصوص آن به دست آورید و مطمئن شوید که می‌دانید به دنبال چه چیزی هستید. ما در ادامه توضیح جامعی در این خصوص ارائه می‌دهیم تا تمام آنچه که احتیاج دارید، در دسترس شما باشد. از سوی دیگر، بودجه و انتظارات شما هر چه باشد، کارشناسان پرو استور آماده هستند تا شما را در این زمینه یاری دهند. بدین ترتیب می‌توانید دستگاهی را پیدا کنید که تفاوت واقعی برای مدرسان و دانش‌آموزان شما ایجاد نماید.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید


خرید ویدئو پروژکتور آموزشی

روشنایی ویدئو پروژکتور کلاسی

حین تصمیم‌گیری در مورد خرید ویدئو پروژکتور آموزشی طبیعی است که روشنایی زیاد کلاس‌های درس در ذهن ما نقش ببندد. در واقع همین گونه است و عموما اتاق اموزشگاه‌ها از روشنایی بالایی برخوردار هستند. اما این را هم بدانید که گاهی یک Video Projector می‌تواند خیلی روشن‌تر باشد. علی‌الخصوص اگر در فضایی تاریک و با نور کم مورد استفاده قرار گیرد. امروزه نمونه‌هایی از ویدئو پروژکتور در بازار دیده می‌شوند که با شدت نوردهی بیشتری، در مقابل هجوم نور محیطی که از پنجره‌ها و لامپ‌های روی سقف وارد می‌شود، قرار می‌گیرند. همه چیز بستگی به یافتن تعادل مناسب برای سطوح نوری موجود در کلاس دارد.

قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی

رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور آموزشی

یکی از مهم‌ترین عواملی که هنگام خرید دیتا پروژکتور آموزشی و کلاسی باید به آن توجه داشت، کیفیت تصویر و رزولوشن است. رزولوشن در واقع تعداد نقاطی (پیکسل) است که تصویر ارائه از آن تشکیل می‌شود. هرچه تعداد این نقاط بیشتر باشد، تصویر واضح‌تر خواهد بود. به این ترتیب متن‌های کوچک خواناتر هستند. برای ویدیو پروژکتورها، پنج رزولوشن اصلی وجود دارد که به این اسامی: XGA ،WXGA ،1080p ،WUXGA و 4K خوانده می‌شوند. امروزه Classroom Projector با طیف گسترده‌ای از وضوح در دسترس هستند و می‌توان گفت ویدئو پروژکتور 4k بهترین این کفیت تصویرهاست. این موضوع به مدارس و مسئولان کمک می‌کند تا گزینه‌ای را انتخاب نمایند که برای نیازهای خاص کلاس مناسب است. با این حال وضوح بالا، لزوما دغدغه اصلی بسیاری از محیط‌های آموزشی نیست. به عنوان مثال، در فضاها و سالن‌های بزرگ، بهتر است نمونه‌ای انتخاب کنید که وضوح بالاتری عرضه کند تا حتی جزیی‌ترین مسائل از دید بیننده پنهان نشوند. البته گاهی هم بودجه‌های محدود مدرسه می‌تواند تعداد گزینه‌های مناسب را کاهش دهد.

فاصله‌ی پرتاب یا Throw Ratio

اصطلاح پرتاب کوتاه در دیتا پروژکتور به این مفهوم است که می‌توانید تصویر بزرگی را به نمایش گذارید. حتی اگر فاصله‌ی دستگاه با دیوار نمایش بسیار اندک باشد. در آموزشگاه‌ها و اماکنی از این قبیل، چنانچه محدودیتی نداشته باشید و بتوانید دستگاه خود را با فاصله‌ی دورترین از دیوار قرار دهید، باز هم با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. برای مثال، سایه‌های افرادی که بین پروژکتور و پرده نمایش رفت و آمد می‌کنند و یا سایر وسایل و اثاثیه‌ای که ممکن است مانع نمایش شوند. از این رو در مکان‌های شلوغی چون مدارس، بهره‌گیری از دیتا پروژکتور پرتاب کوتاه بسیار کارآمد می‌باشد. تقریبا بیشتر برندهای معتبر تولیدکننده، انواعی با این خصوصیت عرضه نموده‌اند و حتی با قیمت‌های عالی ارائه می‌شوند. اقسام گوناگونی که با هر بودجه‌ای سازگار هستند. همچنین برای خرید و آگاهی از قیمت ویدئو پروژکتور هم باید فاکتورهایی نظیر وضوح و روشنایی را در نظر بگیرید.

گارانتی

جدا از مشخصات دیتا پروژکتور، ضمانت‌نامه آنها نیز حایز اهمیت است. به طور کل کلیه وسایل الکترونیکی اعم از پروژکتورها گاهی خراب می‌شوند. این موضوع با استفاده زیاد، در محیط آموزشگاه‌ها نیز رخ می‌دهد. چراکه با مصرف مداوم و مکرر کلاس‌های درسی این احتمال افزایش می.یابد. اگر دستگاهی در مدرسه از کار بیافتد، قطعا برنامه‌های درسی معلمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین همه نگران راه‌اندازی مجدد دستگاه، در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد بود. به همین دلیل جهت اطمینان از عدم بروز مشکل در چنین مواقعی، مطمئن شوید که نوع گارانتی دستگاه مورد اعتماد است. برخی از تولیدکنندگان و مراکز فروش، ضمانت‌های تعویض یا تعمیر رایگان ارائه می‌کنند که می‌تواند خیال مسئولین را راحت کند.

بهترین ویدئو پروژکتور کلاسی

ارتقای سطح کلاس درس با ویدئو پروژکتور تعاملی

اگر قصد سرمایه‌گذاری روی یک ویدئو پروژکتور کلاسی و آموزشی را دارید، لازم است تمامی جوانب را بررسی کنید. شما می‌توانید پتانسیل ارائه‌های تعاملی را نیز در نظر بگیرید و ارزیابی کنید که تا چه حد برای اهداف شما سودمند است. طیف وسیعی از تکنولوژی وجود دارد که به صورت اختصاصی، برای مقوله‌ی آموزش طراحی می‌شوند و تقریبا همه آنها به افزایش تعامل در جلسات آموزشی کمک می کنند. به طور مثال، صفحه نمایش لمسی، سازگار با نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مربوطه در بسیاری از کلاس‌های درس مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درگاه‌های Classroom Projector

ویدیو پروژکتورها غالبا از چندین منبع ورودی پشتیبانی می‌کنند. با این حال، باید مدلی را انتخاب کنید که دارای ورودی، برای پخش‌کننده رسانه یا منابع محتوای شما باشد. انواع تعاملی معمولا علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی‌سیم به رایانه یا دستگاه هوشمند، به منابعی چون: پخش‌کننده‌های Blu-ray و غیره نیز از طریق درگاه‌های HDMI متصل می‌شوند.

خرید ویدئو پروژکتور کلاسی پرو استور

اغلب خرید یک پروژکتور برای مقاصد آموزشی و کلاس درس، تجربه گیج‌کننده‌ای است. زیرا انتخاب‌های بسیار متنوعی وجود دارد و خریدار باید تمامی مواردی که جهت استفاده در مدارس مهم می‌باشند را در نظر بگیرد. راهنمای خرید ویدئو پروژکتور آموزشی ساده و روانی که تیم پرو استور در اختیار شما قرار می‌دهد، به درک اصول اولیه اصطلاحات، ویژگی‌ها و سایر جنبه‌های مهمی که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید کمک بسیاری خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص خرید و قیمت ویدئو پروژکتور با مشاوران فروش ما در پرو استور به شماره 88970214 تماس بگیرید. گروه مجرب ما آماده ارائه هر نوع راهنمایی در خصوص خرید، انواع نمایشگرها و نصب و راه‌اندازی می‌باشد.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.