دریافت مشاوره بیمه تأمین اجتماعی آنلاین، تلفنی و حضوری

دریافت مشاوره بیمه تأمین اجتماعی آنلاین، تلفنی و حضوری

بیمه تأمین اجتماعی یک نظام حمایتی اساسی است که افراد را در مواقعی از جمله بیکاری، بیماری، بازنشستگی و حوادث کاری حمایت مالی می‌کند. این بیمه برای کارگران مشمول قانون کار اجباری بوده و کارفرمایان و افراد مستقل موظف به پرداخت حق بیمه هستند. سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان درمانی عمومی غیر دولتی است و درآمد خود را از محل حق بیمه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های زیرمجموعه آن تأمین می‌نماید.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
مشاوره و خدمات سئو
آژانس تخصصی "انجام سئو"؛ ارائه خدمات حرفه ای سئو سایت
خودتان را اینجا معرفی کنید

مجموعه یاری تأمین باتجربه ارائه خدمات مشاوره بیمه و سایر خدمات بیمه‌ای به بیش از 100 شرکت و تسلط بر قوانین تأمین اجتماعی، به کسب و کارها کمک می‌کند تا جریمه و بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی را از طرق قانونی کاهش دهند. این مجموعه ارائه دهنده خدماتی همچون عارضه‌یابی و اصلاح اشکالات بیمه‌ای، پیش‌حسابرسی بیمه‌ای، مشاوره در قراردادهای پیمان، تنظیم لوایح دفاعیه و شرکت در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر تأمین اجتماعی است. این خدمات به افراد کمک می‌کنند تا از حقوق و تسهیلات مربوط به بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند و به‌صورت بهینه در مسائل مرتبط با بیمه تامین اجتماعی عمل کنند.

دریافت مشاوره بیمه تأمین اجتماعی آنلاین، تلفنی و حضوری

بیمه تأمین اجتماعی چیست؟

سازمان تأمین اجتماعی، یک نهاد عمومی غیر دولتی است که از سال ۱۳۲۹ شروع به کار کرده و به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی فعالیت می‌نماید. این سازمان مسئولیت حمایت از کارگران و کارمندان شاغل در کارگاه‌ها و همچنین صاحبان مشاغل آزاد را برعهده دارد.

در حال حاضر، تقریباً ۴۲ میلیون نفر از افراد به‌صورت مستقیم (به‌عنوان بیمه شده اصلی) و غیرمستقیم (تحت تکفل) توسط سازمان بیمه تأمین اجتماعی پوشش داده می‌شوند. این سازمان، با دریافت حق بیمه از این افراد و همچنین از سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود، درآمد خود را تأمین می‌کند.

میزان حق بیمه در این سازمان برای بیمه‌شدگان اجباری به میزان ۳۰ درصد از حقوق و مزایای کارگران می‌باشد که 7 درصد آن برعهده کارگر و 23 درصد مابقی نیز بر عهده کارفرما است؛ اما تجمیع این مبلغ و واریز به حساب سازمان تامین اجتماعیاز وظایف کارفرما می‌باشد. این نوع بیمه تامین اجتماعی اجباری بوده و هر کسی که به‌عنوان کارگر یا کارمند در یک کارگاه مشغول به فعالیت شود، تحت پوشش این نوع بیمه قرار می‌گیرد و کارفرما باید حق بیمه مربوطه را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه تأمین اجتماعی، طرح‌های این بیمه و ...، می توانید از دوره‌های آموزشی مختلف و راهنمایی‌های مشاورین یاری تأمین استفاده نمایید.

با انواع بیمه تأمین اجتماعی آشنا شوید

اگر تجربه استفاده از خدمات مشاوره بیمه تأمین اجتماعی را داشته باشید، یا اینکه جهت بیمه‌شدن به یکی از مراکز مربوطه مراجعه کرده باشید، بی شک می‌دانید که تنوع بیمه‌های موجود در این سازمان بسیار زیاد است و گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. مشاوران بیمه تأمین اجتماعی، اطلاعات جامعی در خصوص انواع بیمه تامین اجتماعی و مزایا و معایب هر یک دارند و می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. در ادامه، چند نمونه از رایج‌ترین بیمه‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.

  • بیمه اجباری

بیمه اجباری به معنای ضرورت بیمه نمودن تمام افرادی است که در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و سایر محیط‌های کاری مشمول قانون کار، فعالیت می‌کنند. این افراد به‌موجب قوانین کار مشمول حقوق و تعهداتی هستند که تأمین اجتماعی به‌طورکلی آن را تعریف می‌کند. طبق قوانین مربوطه، کارفرما موظف است که کارمندان خود را از اولین روز شروع به کار، بیمه نماید.

  • بیمه اختیاری

در خصوص این نوع بیمه باید گفت این بیمه معمولاً برای کسانی است که تحت پوشش بیمه اجباری نیستند به‌عنوان مثال افرادی که تحت استخدام هیچ کارفرمایی نبوده و شغل آزاد دارند، می‌توانند خود را بیمه اختیاری نمایند. به همین دلیل، افرادی که دارای این شرایط هستند، می‌توانند شخصا به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه نموده و قراردادی جهت بیمه اختیاری تنظیم کنند.

دو نوع بیمه فوق‌الذکر اصلی‌ترین شاخه‌های بیمه تامین اجتماعی است و می‌توان گفت سایر انواع بیمه نظیر بیمه مشاغل آزاد، بیمه زنان خانه دار، بیمه دانشجویی و... زیردسته بیمه اختیاری قرار می‌گیرند.

آشنایی با انواع بیمه تامین اجتماعی

مشاور بیمه تأمین اجتماعی

همان‌طور که می‌دانید، برای پیشرفت کسب‌وکارها، کارفرمایان در زمینه‌های گوناگون بیمه‌ای، نیازمند داشتن متخصصانی هستند که توانایی ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه بیمه را داشته باشند. مشاوران بیمه تأمین اجتماعی مجموعه یاری تأمین، به‌عنوان افراد متخصص واجد شرایط در این زمینه، خدمات مشاوره‌ای خود را به کارفرمایان ارائه می‌دهند.

در یاری تأمین، مشاور بیمه تأمین اجتماعی به کارفرمایان خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل راهنمایی در خصوص تنظیم و ارسال لیست بیمه، دریافت مفاصاحساب بیمه قراردادهای پیمانکاری، بررسی پرونده‌های بدهی کارفرما، و تنظیم لوایح دفاعیه جهت شرکت در هیئت‌های سازمان تأمین اجتماعی و دیگر خدمات مشاوره‌ای در زمینه بیمه تأمین اجتماعی هستند.

مشاوران ما با تخصص و تجربه خود، به کارفرمایان کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند و از مسائل مربوط به جریمه و بدهی به سازمان تأمین اجتماعی جلوگیری نمایند. برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی بیشتر، با مشاوران یاری تأمین تماس بگیرید.

چرا استفاده از مشاوره قبل از انتخاب بیمه الزامی است؟

اهمیت مشاوره بیمه تأمین اجتماعی تا زمانی که به خرید بیمه فکر نمی‌کنید، ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید. اغلب افراد فکر می‌کنند که دریافت مشاوره در مورد بیمه تأمین اجتماعی تنها هدر وقت و هزینه است. حال آن که گروهی دیگر ممکن است فکر کنند که می‌توانند با جستجو در اینترنت به‌تنهایی به اطلاعات موردنیاز برسند.

اما در واقعیت، اگر تجربه‌ای از چالش‌های مختص تأمین اجتماعی شرکت خود ندارید، احتمالاً در انتخاب بهترین راهکار برای کاهش جریمه و بدهی به سازمان تأمین اجتماعی گیج خواهید شد. در این مواقع، استفاده از مشاوره متخصصان بیمه تأمین اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا بادقت و با درنظرگرفتن تجربیات کارفرماهای دیگر، بهترین تصمیم را بگیرید و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

بسیاری از افرادی که بدون راهنمایی گرفتن از مشاور بیمه تامین اجتماعی، امور بیمه‌ای شرکت خود از قبیل ارسال لیست بیمه، دریافت مفاصاحساب بیمه و دفاع از بدهی اعلام شده در هیات‌ها را انجام می‌دهند، دچار مشکلاتی مانند پرداخت بیش از حد حق‌بیمه، عدم توانایی دفاع در هیات و کاهش جریمه‌ی تامین اجتماعی، از دست دادن فرصت قانونی اعتراض به بدهی و غیره می‌شوند.

برای حسابرسی و ارسال لیست بیمه از خدمات مشاوره بیمه استفاده کنید.

 

منظور از لیست بیمه تأمین اجتماعی چیست؟

اکنون که صحبت از لیست بیمه تأمین اجتماعی شد، ممکن است برایتان سؤال ایجاد شود که اصلاً لیست بیمه تأمین اجتماعی چیست؟ به‌طورکلی باید گفت که لیست بیمه تأمین اجتماعی شامل اطلاعات پرسنل شاغل در یک کارگاه می‌باشد که هر ماه و بر اساس کارکرد کارکنان تنظیم و ارسال می‌شود و شامل دستمزد و مزایای مشمول بیمه، تعداد روز کارکرد، تاریخ شروع به کار و ترک کار و سهم حق بیمه‌ی شخص بیمه شده و کارفرما می‌باشد.

به‌ازای هر کسی که نامشان در چنین لیست‌هایی قابل‌مشاهده است، پرداخت یک‌میزان خاص حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی الزامی است. ناگفته نماند که این میزان حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود و در ازای آن امکان بهره‌مندی از مزایای مختلف مربوط به تعهدات این سازمان برای افراد ایجاد خواهد شد.

در واقع بهتر است این‌گونه بیان کرد که این نوع خدمات یک نوع سرویس برد – برد محسوب می‌شوند. از یک سو شما می‌توانید از خدمات چنین سازمانی بهره ببرید و از سوی دیگر سازمان تأمین اجتماعی به درآمد لازم برای انجام امور مدنظر خود یعنی ارائه خدمات به بیمه‌گذاران دست پیدا می‌کند.

این نوع بیمه در بسیاری از کشورهای جهان قابل‌استفاده است و تنها مختص به ایران نیست. قوانین مربوط به لیست تأمین اجتماعی و ارسال آن شامل موارد مختلفی است که وجود آنها باعث ایجاد یک ساختار و چهارچوب قانونی در این زمینه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و به‌منظور درک بهتر از چنین مواردی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آموزش های سایت یاری تأمین استفاده کرده و قبل از ارسال لیست بیمه، در این خصوص اطلاعات جامعی را دریافت کنید.

وظایف مشاور بیمه تأمین اجتماعی

مشاور بیمه تأمین اجتماعی نقش مهمی در بهبود وضعیت بیمه‌ای شرکت‌ها ایفا می‌کند. مشاور با بررسی دقیق لیست بیمه‌ی شرکت‌ها، موارد مغایر قانونی را شناسایی و اصلاح کرده و در نتیجه، جلوگیری از ایجاد بدهی و جریمه برای کارفرما را به انجام می‌رساند. او با تنظیم لوایح مطابق با قوانین بیمه‌ای و شرکت در هیئت‌های سازمان تأمین اجتماعی، به کاهش جریمه‌های کارفرما کمک می‌کند. همچنین، در مورد قراردادهای پیمانکاری با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، مشاوره ارائه می‌دهد. این فرد تلاش می‌کند تا با پیگیری دقیق امور بیمه‌ای کارفرما، صرفه‌جویی در پول و زمان آنان را ممکن سازد. همچنین، با بررسی اسناد مالی شرکت، به کاهش جریمه‌های کارفرما در هنگام حسابرسی بیمه کمک می‌کند.

خدمات مشاوره و آموزش های یاری تأمین را فراموش نکنید!

شرکت یاری تأمین با تخصص و تجربه خود در زمینه بیمه تأمین اجتماعی، به‌عنوان یک مرکز مشاوره‌ی برجسته در این حوزه شناخته می‌شود. این مرکز باهدف راهنمایی و پشتیبانی از کارفرمایان و شرکت‌ها در امور بیمه، ارائه خدمات مشاوره‌ی تخصصی را به‌عنوان یک ابزار حیاتی در مدیریت بیمه تأمین اجتماعی معرفی می‌نماید.

در یاری تأمین، مشتریان از مزایای مشاوره‌ی تخصصی در حوزه بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند. خدمات ارائه شده توسط مشاوران ما شامل عارضه‌یابی و اصلاح اشکالات بیمه‌ای، پیش‌حسابرسی بیمه‌ای، مشاوره در خصوص قراردادهای پیمانکاری، تنظیم لوایح دفاعیه، شرکت در هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر تأمین اجتماعی می‌باشد.

سایت یاری تأمین همچنین به‌عنوان یک منبع آموزشی پویا شناخته می‌شود. کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متنوعی از جمله "نکات بیمه‌ای پایان سال"، "آموزش حسابرس شو"، "لایحه‌نویسی" و وبینارهایی مانند "ناگفته‌های تنظیم لیست بیمه" به مشتریان این شرکت امکان یادگیری و به‌روزرسانی دانش در زمینه بیمه را فراهم می کند.

جمع‌بندی مشاوره بیمه

در این مقاله از یاری رسان تامین (https://yaritamin.com) سعی بر آن شد تا بررسی کاملی از بیمه تأمین اجتماعی و اهمیت مشاوره در این زمینه داشته باشیم. همان‌طور که مطالعه کردید، بیمه تأمین اجتماعی یکی از جوانب حیاتی و پرکاربرد در مدیریت کسب‌وکارها و شرکت‌هاست. باتوجه‌به پیچیدگی و تغییرات مداوم در قوانین و مقررات این حوزه، مشاوره بیمه تأمین اجتماعی به‌عنوان یک ابزار اساسی در مدیریت این امور بیش از هر زمانی اهمیت یافته است. ازآنجا که اطلاعات درست و به‌روز در زمینه بیمه می‌تواند از جلوگیری از بدهی و جریمه گرفته تا بهره‌مندی بهینه از مزایای تأمین اجتماعی را ممکن سازد، مشاوره از متخصصان مجرب این حوزه امری ضروری به حساب می‌آید.

شرکت یاری تأمین باتجربه و تخصص خود، به‌عنوان یک مرکز معتبر مشاوره بیمه تأمین اجتماعی با ارائه خدمات متنوع از جمله عارضه‌یابی، پیش‌حسابرسی بیمه‌ای، مشاوره در قراردادهای پیمانکاری و دفاع در هیئت‌های سازمان تأمین اجتماعی، به شرکت‌ها و کارفرمایان در این زمینه کمک می‌نماید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.