راهنمای سفر به زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری

راهنمای سفر به زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری
سفر رفتن همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد تنوع در زندگی است چه بهتر به شهر‌هایی بروید که با دیدنی‌های فراوان و کارهای هیجان انگیز در انتظار شما هستند. آژانس مقتدرسیر تابان تور‌های گردشگری زیر را برای لذت بردن شما از تعطیلات برنامه‌ریزی کرده است.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید
تور استانبول

تور استانبول و بازدید از کاخ دلما‌باغچه

تور استانبول در این روز‌ها قیمت مناسبی دارد و با پرواز‌های ماهان، زاگرس، اطلس جت و ایران ایر اجرا می شوند. استانبول شهری تاریخی است که دیدنی‌های تاریخی فراوانی مثل مساجد مختلف دوران عثمانی و کاخ‌های ارزشمند مانند کاخ دلماباغچه وو توپکاپی را دارد که اگر برای دیدن هر کدام از آنها هم مشتاق باشید از زیبایی و شکو‌هشان حیرت زده می‌شوید.
سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارد و به راحتی همراه عزیزانتان وارد استانبول می‌شوید از فرودگاه آتاتورک به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس تا هتل همراهی می شوید.
با هر بودجه‌ای در این شهر هتل قابل رزرو است اینجا پر از هتل‌های دنج و خوب سه ستاره است به لیست تورهای مختلف برروی وب‌سایت مقتدر سیر نگاه کنید در تقسیم و در امتداد خیابان استقلال و یا امیننو هتل رزو کنید در این مناطق دست رسی خوبی به تراموا و مترو دارید و همین‌طور در امتداد خیابان استقلال انواع کافه‌ها و رستورانهای ترکی را نیز می‌‌بینید که می‌توانید در آنها قهوه ترک بنوشید و از غذاهای ترکی لذ ببرید.
آژانس مقتدر سیر برای تمام گردشگران تور‌ گشت شهری نیز ترتیب می‌دهد که نقاط دیدنی مهم را به راحتی می‌بینید و لذت می برید.
به بازار ادویه در کنار مسجد رستم پاشا بروید؛ در این بازار رنگارنگ قهوه و باسلوق ترکی بخرید و برای سوغات به همراه بیاورید.
استانبول و سفر به آن آنقدر خوب و لذت بخش است که حتی می‌توانید برای رزرو تور استانبول نوروز ۹۸ نیز از حالا برنامه‌ریزی سفر کنید.
تور تایلند

تور تایلند و اقامت در بهترین ساحل‌های دنیا

تور تایلند همیشه بهترین انتخاب گردشگران است؛ تایلند با سواحل رویایی و طبیعت بکر امکان انواع تفریحات را برای گردشگران فراهم کرده است. این سفر برای عاشقان هیجان بسیار مناسب است دمای هوا بسیار دلچسب است و حتی رو به گرمی دارد. ساعت‌های طولانی در سواحل پوکت و پاتایا قدم بزنید به پارک‌های آبی بروید و عصر‌ها در استخر‌های هتل های پنج ستاره شنا کنید. لیست هتل‌ها را برروی وب‌سایت آژانس ببینید در بانکوک می‌شود هتل سه ستاره هم رزرو کرد اما در شهر های ساحلی سعی کنید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در تمام هتل‌ها برای گردشگران آژانس صبحانه نیز سرو می‌شود.
تور ها به مدت یک هفته با یک مقصد و یا با دو مقصد گردشگری برنامه‌ریزی شده‌اند که به همراه گشت شهری آژانس از یک هفته سفر به تایلند نهایت استفاده را می‌برید.
تمام سفر‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی هستند با پرواز مستقیم ماهان به مقصد می‌رسید و از فرودگاه به هتل می‌روید.
در بانکوک غذاهای خیابانی تایلندی نوش جان نیدو معابد زیبای گرند پلاس را ببینید؛ تجربه سفر به تایلند فراموش نشدنی است به همراه خانواده و دوستانتان می‌توانید حتی برای رزرو تور تایلند نوروز ۹۸ هم برنامه‌ریزی کنید کافی‌است با کارشناسان آژانس تماس بگیرید.
تور دبی
 

اقامت در زیبا‌ترین هتل‌های خاورمیانه با تور دبی

دبی مقصدی لوکس برای سفر‌های لاکچری است این شهر پر از هتل‌های زیباست تقریبا تمام هتل‌های معروف دنیا در دبی هستند و برای هر فصلی از سال با امکانات رفاهی خوبی که دارند پذیرای شما گردشگران عزیز هستند.
استاندارد هتل‌داری در این شهر بسیار بالاست لیست هتل ها را در وب‌سایت آژانس ببینید و از هتل های سه ستاره تا پنج ستاره‌های لوکس مانند سوسیس هتل را می‌توانید رزرو کنید؛ تور‌ها از ۳ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و کارشناسان آژانس برای تمام گردشگران اقدام به اخذ ویزای امارات نیز می‌کنند.
دبی در این روزها هوای گرم خوبی دارد در ساحل قدم بزنید و در کافه‌های مارینا قهوه بنوشید برای خرید به بازار دبی بروید و یا در ابن‌بطوطه یا امارات مال خرید کنید. برای رفتن به اسکی و دیدن پنگوئن‌های با مزه در مجموعه اسکی امارات مال وقت بگذارید.
تمام تور‌های دبی دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه هتل هستند این سفر بسیار آسوده و راحت است می‌توانید به همراه کودکان یا سالمندان هم برای این سفر برنامه‌ریزی کنید.
تمام پرواز‌های دبی با شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر انجام می‌شود و برای انتخاب زمان سفر هیچ مشکلی ندارد از حالا برای دیدن بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در دبی برنامه‌‌ریزی کنید و با مشورت کارشناسان آژانس تور دبی را رزرو کنید.

منبع : ویرلن  

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

هنوز دیدگاه و یا سوالی ارسال نشده است.
هم اکنون شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.