معرفی بهترین UI KIt ها برای طراحان UI

معرفی بهترین UI KIt ها برای طراحان UI
از آنجا که UI  یک فاکتور مهم در طراحی صفحه های وب و اپلیکیشن های موبایل است طراحی مناسب UI  همواره یک چالش بزرگ برای طراحان وب بوده است.
UI مناسب باعث شکل گیری یک تعامل خوب بین کاربر و وب سایت می شود وهمین امر موجب می شود کاربر تمایل بیشتری برای بازگشت به وب سایت شما داشته باشد.
ولی طراحی رابط کاربری کار سنگینی است که نیازمند صرف زمان و هزینه ی زیاد است.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

امروز می خواهیم با UI KIT ها آشنا شویم. UI KIT یا همان بسته طراحی کاربری در واقع یک فایل PSD است که تمام المنت های موردنیاز برای طراحی وب سایت ها یا اپلیکیشن های موبایلی و نیز نوع چیدمان آن ها را به صورت آماده در اختیار شما قرار می دهد، این فایل های PSD لایه باز هستند و می توانید به راحتی تغییرات دلخواه خود را روی آنها اعمال کنید و یا فقط المان های مورد نظر خود برای طراحی را انتخاب و از آن ها استفاده کنید.
بنابراین استفاده از UI KIT می تواند زمان انجام پروژه را به طور محسوسی کوتاه کند و از آنجا که این فایل ها توسط طراحان حرفه ای طراحی می شوند به زیبایی و استانداردسازی سایت شما نیز کمک زیادی می کنند.
در ادامه تعدادی از بهترین UI KIT های رایگان را با هم بررسی می کنیم.

1.Android material design PSD


 
یک فایل PSD فوق العاده برای طراحی اپلیکیشن های اندرویدی با ساختاری زیبا، اینUI KIT می تواند منبع خوبی برای طراحی اپلیکیشن های اندرویدی شما باشد که شامل تعداد زیادی کامپوننت مانند widgetها، تقویم، منوها و چندین آیتم مختلف دیگر است.
 برای دانلود در هر قسمت روی نام کیت کلیک کنید یا آن را از این لینک دانلود کنید.
 

2. Free travel UI KIT for ios app


 
 این کیت شامل بیش از 50 اسکرین زیبا برای اپلیکیشن های مختص سفر است که می تواند اپلیکیشن شما را از دیگر اپلیکیشن های مشابه متمایز کند.

3.Ecommerce app UI KIT


 
یک کیت که طراحی مدرنی برای فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار می دهد تمام المنت هایی که برای ساخت یک فروشگاه انلاین نیاز دارید مانند منوهای راهبری، کاتولوگ اجناس، دکمه های خرید و.. را در برمی گیرد، المنت های مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب و در فایل خود استفاده کنید.

4.Admin dashboard UI Kit


 
ایده های زیبایی برای طراحی صفحه ادمین و المنت های مورد نیاز در این کیت گنجانده شده است.

5.ios 8 login screen


مجموعه ای از بهترین استایل های طراحی صفحه لاگین در این کیت وجو دارد، فراموش نکنید این فایل ها لایه باز هستند بنابراین با خیال راحت المنت ها را انتخاب و در صورت نیاز  آن ها را ویرایش کنید.

6.Travel website UI Kit


برای طراحی یک سایت سفر یا رزرو هتل به چه المنت هایی نیاز داریم؟ تقویم، وضعیت آب و هوا، گالری، لیستی برای اتاق ها، فرم رزرو هتل و غیره،  تمام این المنت ها در این فایل psd قابل دسترسی می باشد، می توانید آنها را در طراحی خود استفاده کنید و یا از آنها ایده بگیرید.

7.  Social mobile app UI design kit for iphone 6


 
المنت های یک صفحه اجتماعی مانند صفحه پروفایل، تام لاین، منو، صفحه ی چت و صفحه ثبت نام در این کیت قرار داده شده اند.
 

8. Infographic brocure template UI


 
یک قالب رایگان برای اینفوگرافیک شامل نقشه جهان، چارت و جدول های مقایسه ای که تمام قسمت ها قابل ویرایش و قابل استفاده در سه رنگ متفاوت هستند.

 9. Set of 20 Ink Logos


 
همه ما از از اهمیت لوگو و تاثیری که در کسب و کار ما دارد باخبریم ولی طراحی یک لوگو به زمان زیادی نیاز دارد، می توانید به جای صرف زمان و هزینه زیاد از این کیت استفاده کنید، لوگوی مورد علاقه ی خود را انتخاب و ویرایش کنید و برند خود را جهانی کنید.

10. Sales Dashboard PSD


 
المان های مورد نیاز برای طراحی صفحه ادمین فروشگاه خود را با این کیت طراحی کنید.
 
 

فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر، چندسالی در حوزه نگهداری شبکه های مایکروسافتی کار کرده و مدتی است وارد دنیای جذاب وب شده فرشته به زبان های برنامه نویسی سمت کاربر علاقه ی زیادی دارد.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ دنیا
دنیا
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۴۱
من که با نرم افزار فروش یار سعی دارم یه کسب و کار خوب برای خودم راه بندازم
ارسال پاسخ مونا
مونا
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۰۵
با تشکر از مطالب عالی و به روزتون
من فقط تونستم دو تا لینک اول رو باز کنم هیچکدوم از لینکها برام باز نشد ممنون میشم بگید مشکل از چی بوده
ارسال پاسخ محمد
محمد
پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
ممنون از زحمات شما ولی در باره UI ها اصولا پیاده سازی هاش مشکل هست (تو اندروید منظورمه) اگه در این آموزش و مطلبی قرار بدین خیلی عالیه