نوشته پيكسلی

نوشته پيكسلی

در اين آموزش با انجام چند مرحله بسيار ساده ميتوانيد يك متن پیکسلی طراحی كنيد.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

طبق معمول يك فايل جديد ايجاد نماييد اندازه آن بستگي به طرح شما دارد من براي طرح خودم انداره 450 در 119 پيكسل را انتخاب كردم.Foreground Color را برابر A9570B وBackground Color را برابر E9901C قرار دهيد.


حالا از منوي Filter گزينه Render را و پس از آنClouds را انتخاب كنيد.



حالا متن خود را تايپ كنيد. رنگ آنرا برابر FFFFFFيعني سفيد قرار دهيد.


سپس بر روي لايه متن خودتان كليك كنيد و آنرا بر روي كليد Create a new Layer بكشيد و رها كنيد تا يك لايه ديگر از همان لايه متن شما ايجاد شود. پس از اين كار لايه اي كه ايجاد شد را به زير لايه متن اصلي خود ببريد.


سپس لايه اي كه جديد ايجاد كرديد (لايه كپي) را انتخاب نماييد و سپس به منوي Filter برويد و سپس گزينه Blur و بعد Gaussian Blur را انتخاب كنيد و مقدار 3.9 را براي مقدار Radius آن وارد كنيد.


حالا دوباره به منوي Filter برويد و سپس گزينهPixelate و بعد Mosaic را انتخاب كنيد. مقدار Cell Size را برابر 12 قرار دهيد.


حالا براي اينكه كمي طرح ما واضح تر و زيبا تر شود كمي بايد طرحمان را Sharp كنيم . براي اين كار از منوي Filter و بعد Sharpen گزينه Sharpenرا انتخاب كنيد. اين كار را دوبار انجام دهيد.


حالا براي اينكه طرح ما تكميل شود كافي است بر روي لايه متن اصلي خود افكت Drop Shadow را اعمال نماييد. كه براي اينكار ميتوانيد دوبار بر روي لايه كليك كنيد و بعد در پنجره اي كه باز ميشود مقدار سايه دلخواه خود را وارد كنيد.


حالا طرح ما كامل شد كافي است با نياز خود آنرا تزيين كنيد (;
 

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ MAHDI
MAHDI
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹
THANK