ترند های جدید طراحی صفحات وب

ترند های جدید طراحی صفحات وب
سال 2015 نسبت به سال های گذشته تغییرات زیادی در ترندهای طراحی وب داشته است، دریای مواجی از ایده های مختلف وارد دنیای طراحی وب شده اند، برای مثال کوچ کردن تعداد زیادی از طراحان از طراحی فلت به متریال دیزاین، برای آشنایی با ترندهای سال 2015 دراین مقاله با مجیدآنلاین همراه باشید.
دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

در این مقاله تلاش میکنیم تا جدیدترین ترند های طراحی وب رو معرفی کنیم، پترن ها در طراحی وب نقش بسیار مهمی بازی میکنند، میتوانند یک سایت را به راحتی برند کنند، یا حتی به یک رابط کاربری روح تازه ای ببخشند.

طرح های هندسی

طراحی همراه با ریاضیات و هندسه باعث زیبایی خاصی در صفحات وب میشود، طراحان از ابتدا در تلاش بودند طرح های خود را با اصول هندسی در بیامیزند و هم اکنون با استفاده از قابلیت های موجود نقش پر رنگ تری از پترن های هندسی در صفحات وب میبینیم.








طرح های هنری

2015 سالی هست که برخی تصاویر قدیمی و هنری پایشان به صفحات وب باز شده است و بجای اینکه صفحات از عکس های دیجیتالی گرافیکی استفاده کنند از اینگونه عکس های هنری استفاده میکنند، اینگونه طرح ها قوانین همیشگی و یکسان صفحات وب را میشکنند و گرمای خاصی به صفحات وب میبخشند، همچنین یکی از ویژگی های بارز اینگونه طرح ها حالت تکرار میباشد که در آنها وجود دارد.




طرح های انیمیشنی

طرح های قدیمی ثابت و ایستا بودند، طراحان علاقه ی زیادی به ایجاد صفحاتی داشتند که عناصر آن پویا و درحال حرکت باشند و خیلی از اوقات ساخت اینگونه انیمیشن ها از طریق ایجاد حلقه و جابجایی چندین عکس GIF با یکدیگر بود اما در سال 2015 با استفاده از svg سایت های زیادی که المنت های متحرکی در طراحی صفحاتشان دارند به چشم میخورند.




طرح های توری شکل

در سال اخیر مشاهده شد که طراحان شروع به بازی کردن با طراحی های قدیمی کردند و صفحاتی ساختند که المنت ها خارج از جایگاه مرسومشان وجود داشتند و همین به زیبایی صفحات وبشان می افزود.






محمد یه دانشجوی فناوری اطلاعات هست که از سال 92 فعالیتش رو شروع کرد، در حال حاضر در زمینه ی برنامه نویسی تحت وب و اندروید و شبکه های ارتباطی سیسکو فعالیت میکنه .

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ techraplus
techraplus
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۲۵
عالی بود