معرفی بهترین رستوران ها و فست فودهای کیش برای علاقه‌مندان به فست فود

معرفی بهترین رستوران ها و فست فودهای کیش برای علاقه‌مندان به فست فود

یکی از زیباترین جزایر در خلیج فارس جزیره معروف کیش است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر ایران و حتی جهان از این جزیره بازدید می‌کنند. بسیاری از گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند از طریق خرید بلیط هواپیما تهران کیش اقدام می‌کنند که این شیوه همیشه آسانترین راه برای سفر در نظرگرفته می‌شود. در کیش انواع تفریحات و سرگرمی‌ها در بالاترین سطح کیفیت در دسترس گردشگران و مسافران آن است.

دارالترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی پارسیس شامل خدمات ترجمه رسمی و تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا
جای بروشور دیواری
خرید جای بروشور دیواری و رومیزی
افزونه های سئو وردپرس
بهترین افزونه های سئو وردپرس به صورت کاملا فارسی
تعمیر لوازم خانگی
تعمیر جاروبرقی، مایکروفر، بخارشوی، ظرفشویی، لباسشویی، سولاردام، کولرگازی
خودتان را اینجا معرفی کنید

مچنین ترکیب جاذبه های طبیعی و تاریخی کیش با هتل ها و رستوران های لوکس آن علاوه بر اینکه طیف وسیع‌تری از سلایق گردشگران را در بر می‌گیرد، بلکه این تفاوت ها جذابیت خاصی نیز به این ظاهر و ماهیت جزیره می‌دهد. اما همه ما می‌دانیم که یکی از مهمترین بخش سفر مربوط به غذا و رستوران است. در کیش رستوران های خیلی زیاد و متنوعی قرار دارد که هر کدام از آن ها انواع مختلفی از غذا ها را چون: غذاهای فرنگی، غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و فست فود ها را ارائه می‌دهند. اما با توجه به اینکه امروزه سبک زندگی بسیاری از ما تغییر کرده است و بسیاری از مردم علاقه مند به فست فود شده اند ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با رستوران هایی که فست فود با کیفیت سرو می‌کنند و بسیاری از مشتریان آن ها راضی هستند آشنا کنیم.

رستوران و فست فود توتی فروتی

یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران ها در کیش که غذاهای فست فودی هم سرو می‌کند، رستوران توتی فرنگی است. توتی فروتی در زبان ایتالیایی «سراسر میوه» معنی می‌دهد و در این رستوران همه نوع غذایی برای تمام سلیقه ها از غذاهای دریای و ایرانی و فرنگی گرفته تا فست فود سرو می‌شود که اگر طعم هر یک از آنها را بچشید هرگز از یاد نخواهید برد.

رستوران توتی فروتی در نزدیکی اسکله جدید احداث شده است و یکی از معدود رستوران هایی است که چشم اندازی رو به دریا دارد. یکی از جذابیت های این رستوران که باعث شده تا این رستوران در کنار سایر جاذبه های جزیره نیز به چشم بیاید و مسافران زیادی را به سمت خودش بکشاند همین موضوع رو به دریا بودن، است. خوب است بدانید که در رستوران توتی فروتی، قیمت ها نسبت به کیفیت غذاهایی که ارائه می گردد بسیار معقول و مناسب است همچنین یکی از ویژگی های مثبت دیگر این رستوران اجرای موسیقی زنده در آن محسوب می‌شود.

فودکورت دامون کیش

ممکن است در جزیره کیش با فودکورت های زیادی آشنا باشید اما مسلما یکی از بهترین آن ها فودکورت دامون خواهد بود. در این فودکورت تمامی غذا ها با بهترین کیفیت سرو می‌شوند و از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار هستند. یکی از مهمترین نوع غذاهایی که در این فودکورت سرو می‌شوند فست فود ها هستند که به راحتی از منو های مختلف می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان انتخاب کنید تا در زمانی سری غذا تهیه شود و به دستتان برسد. این فودکورت در طبقه دوم مرکز خرید بسیار معروف دامون واقع شده است و با ۱۲ غرفه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین این فودکورت به دلیل تراسی که رو به دریا دارد و همچنین طراحی فضای سبز آن، به یکی از محبوب‌ترین فودکورت ها در جزیره زیبای کیش تبدیل شده است. رستوران دامون علاوه بر سرو فست فود انواع غذاهای سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذاهای سالم را هم با بهترین و معقول ترین قیمت ها ارائه می‌دهد.

رستوران و فست فود هشتگ

اگر به دنبال این هستید که به همراه خانواده و یا دوستان خود به همراه خوردن غذای خود به موسیقی زنده هم گوش دهید، فست فود هشتک یکی از بهترین گزینه ها است. شما می‌توانید برای اطمینان از اینکه فضای خالی برای شما باشد از قبل با این رستوران تماس بگیرید و در فضای ۸۰ نفری آن، جا رزرو کنید. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای فست فود از جمله پیتزا و برگر را سفارش دهید. اگر شما هم با خرید بلیط هواپیما به جزیره کیش سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای یک وعده غذای خود و خانواده تان سری به این رستوران بزنید.

رستوران فودلند

یکی از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران های کیش رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش است که تقریبا همه نوع غذایی از جمله فست فود را سرو می‌کند و در کنار ساحل مرجان ساخته شده است. این رستوران از سه سالن اصلی برخوردار است که فضا و دکوراسیون هر کدام از سالن ها متفاوت است و جذابیت مخصوص به خود را دارد. هدف اصلی از تأسیس این رستوران ارائه‌ی غذای با کیفیت، متنوع و با استانداردهای بین‌المللی، جهت ارائه است. طعم همه غذاهای این رستوران بی‌نظیر و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از امکانات جذاب این رستوران بهره‌مندی از ۲ کافی‌شاپ است که هر کدام به نوبه خود خدماتی متفاوت به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند.

فست فود ایرانویچ کیش

ایرانویچ یک برند رستوران های زنجیره‌ای است که در شهرهای مختلف ایران شعبه دارد. در تمام این شعبه ها انواع فست فود ها از جمله پیتزا، ساندویچ، سوخاری و برخی غذاهای فرنگی با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بالا سرو می‎شود. شعبه کیش فست فود ایرانویچ روبروی بازارهای پردیس قرار دارد و ایرانویچ شعبه کیش با مساحت ۱۶۰۰ متر مربع، بزرگترین فست فود ایران محسوب می‌شود.

فست فود بومرنگ

فست فود بومرنگ کیش یکی دیگر از فست فود های با کیفیتی است که در جزیره کیش قرار دارد. در این فست فود غذاهای متفاوتی چون انواع ساندویچ، پیتزا، سوخاری و برگر سرو می‎شود. فست فود بومرنگ در تلاش است تا با بهره‎گیری از با کیفیت ترین مواد اولیه، رعایت استانداردهای بهداشتی و طعم خاص غذاهای خود، تجربه دل انگیزی را برای مشتریان خود و گردشگرانی که به آنجا مراجعه می‎کنند، ایجاد کند. این فست فود در مقابل مرکز خرید مروارید قرار گرفته است.

خانه برگر کیش

یکی دیگر از فست فود های مورد اطمینان و با کیفیت جزیره کیش که این هم رو به روی بازار بزرگ مروارید واقع شده است، فست فود خانه برگر نام دارد. این فست فود با ۱۴۰ گرم از مرغوب ترین گوشت، برگرهای خوشمزه‎ای ارائه می‎دهد و به همین دلیل بسیاری از گردشگران و مردمان بومی برای خوردن برگرهای با کیفیت و با طعم های خاص به این فست فود مراجعه می‏کنند. فضای این فست فود به این صورت است که هم می‏توانید غذای خود را در فضای باز و یا در سالن های سرپوشیده میل کنید.

فست فود البیک

فست فود البیک رستوران معروفی است که علاوه بر شعبه های خود در ایران، شعبه های دیگری در مصر، پاکستان و آفریقای جنوبی دارد. این رستوران سال های سال است که به صورت بین‎المللی به فعالیت خود ادامه می‎دهد و توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. لازم به ذکر است که غذای اصلی این فست فود مرغ سوخاری است، ولی انواع پیتزا و ساندویچ نیز در آن سرو می‌شود. از دیگر ویژگی های مثبت این رستوران نزدیکی به اسکله تفریحی و مرکز خرید مریم ۲ کیش است که در نزدیکی این رستوران قرار گرفته است و بسیاری از کسانی که با خرید بلیط کیش لحظه آخری ارزان به جزیره کیش سفر می‎کنند می‎توانند بعد از تفریح برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند. این رستوران در خیابان کاشانی قرار گرفته و هتل شایان نیز در نزدیکی آن قرار دارد.

البته صنعت رستوران داری و خوراکی فروشی از صنایع پویا و پیوسته در حال تغییر است و ممکن است تا سفر بعدی شما به کیش با بلیط هواپیما لحظه آخری، فست فودهای بیشتری در این جزیره افتتاح شوند. پس اگر آنها را امتحان کردید، تجربه خود از آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

مجید علوی زاده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ با طراحی گرافیک شروع کرد، طراحی وب را از سال ۱۳۸۰ و برنامه نویسی وب را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در همان سال وب سایت مجید آنلاین را تاسیس کرد. هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است.

نظرات و سوالات کاربران

ارسال پاسخ سعیده سعدی
سعیده سعدی
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷
برای خرید بلیط هواپیما به سایت یوتراوز مراجعه کنید و قیمت ها را مقایسه کنید